Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
Groepsbouw MiG-21 : De deserteur [DONE]
Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 59

Discussie: MiG-21 : De deserteur [DONE]

Standaard MiG-21 : De deserteur [DONE]

ik ga een overloper bouwen uit album nummer 44: De deserteur.

Het betreft hier een MiG-21 zoals deze te zien is op pagina 31.

De doos is er ééntje van Revell en zo op het eerste zicht één van de recentere reeksen, dus mooi detail, weinig flash en redelijke tot goede pasvorm. We zullen zien....

Inhoud van de doos

Standaard

Weerom een interessante Buck Danny-bouw die wordt opgestart.
    Veel plezier bij het bouwen aan dit model uit de Revell-collectie. 'k Ben benieuwd naar je wedervaren...

Heligroeten,

Nick

Standaard

Mocht niet ontbreken dit model; schitterend
    Mijn blog :http://jadefalconguard.wordpress.com/

My Wallet is curled up in a corner, scared, lonely and wondering when the hurting will stop....
    the Wallets feels dirty, unkept fingers fondle it at all of his secret places...
    The screaming starts.......

Standaard

Veel plezier. En weerom een vliegert.... Ze zijn goed vertegenwoordigd.

En natuurlijk veel succes...
    Met vriendelijke groet, Rik ----------mijn site, www.furioza.nl

Standaard

tomas ga je nu 2 kisten bouwen of van 2 kids 1 maken want dat is me niet helemaal duidelijk ( > houtsnuiver die niets van vliegers afweet )

iniedergeval veel plezier met de bouw

Standaard

héhéhé, neenee, deze kit wordt gewoon gebouwd uit de doos. Enige wat ik moet aanpassen zijn de herkenningstekens, de kist in de strip heeft namelijk zowel Russische als USA tekens.

Standaard

het salon voor de piloot

Standaard

ja halo tomas dit is een macro foto heb je dit gevervd of is dat een decal dat er op hangt

knap hoor man dat zie ik mij nog niet doen .

Standaard

Het is een decal, bewerkt met een naald en een paar laagjes micro sol om mooi in het reliëf te zakken. Ik zie nu wel dat de stoel nog wat moet bijgewerkt worden maar dit is klein werk. Zoals ik al aangaf is dit een recente kit van Revell en dat merk je echt. Enige flash wat ik tot hiertoe ben tegengekomen zat op het staartdeel rond de vele kleine uitsteekseltjes.

Standaard

Gisteravond de romphelften aan elkaar gekleefd, wielbakken van een kleurtje voorzien en de vleugels geplaatst

Vandaag ben ik dan verder gegaan met eerst en vooral wat plamuren en schuren en het aanbrengen van wat kleine details. Alsook de banden een plat vlak gegeven en hun eerste kleurtje gegeven.

Nu lijkt het alsof er nog een kier zit maar dit zit in de plastic die ze voor deze kit gebruikt hebben. Ik heb dit ook bij de stukjes die uit de sprues komen, je mag schuren wat je wil maar er blijft een "tekening" in de plastic zichtbaar
    Normaal moest de uitlaat mee tussen romphelften geplakt worden maar dit heb ik bewust niet gedaan. Deze ga ik naderhand plaatsen wanneer het vliegtuig zijn definitieve kleurtje heeft. Ik ken mezelf, anders krijgt dat ding hetzelfde kleurtje als de romp Ik heb natuurlijk eerst getest of de uitlaat er achteraf nog in ging passen

Standaard

Zijn de panel lines hier ook diep, of ga je deze er niet doen uitkomen? Als ik nu naar vliegtuig modellen kijk is dit wat me nu het meest opvalt, omdat ik het een meerwaarde aan het model vind, Droop was daar een meester in.

Standaard

De panellines gaan er uitkomen, wees daar maar zeker van Omdat ik deze zoveel mogelijk naar de tekening ga proberen te schilderen mag ik lekker overdrijven met de panellines

Banned

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tomas Bekijk bericht
    Nu lijkt het alsof er nog een kier zit maar dit zit in de plastic die ze voor deze kit gebruikt hebben. Ik heb dit ook bij de stukjes die uit de sprues komen, je mag schuren wat je wil maar er blijft een "tekening" in de plastic zichtbaar
    Misschien eerst eens een primerlaagje geven en daarna schuren om te zien wat er nog zichtbaar is/blijft?

liftmaster
    Gast

Standaard

Veel succes met het project!

Standaard

Nou Tomas, aan dit tempo gaat hij wel zeer snel klaar zijn. Hoe ga je de metaalverf doen ? Alclad ?
    Mijn blog :http://jadefalconguard.wordpress.com/

My Wallet is curled up in a corner, scared, lonely and wondering when the hurting will stop....
    the Wallets feels dirty, unkept fingers fondle it at all of his secret places...
    The screaming starts.......

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten