Hoofdsponsor

1/35 Oud Hollands vissers dorp

  • Onderwerp starter mijn-kotter
  • Startdatum
Ik hoop dat je snel weer verder kan want ik vind dit een erg leuk topic.
 
Omdat die elfstedentocht er vanwege al het slechte sneeuw ijs voorlopig toch niet inzit, stel ik voor die bouwvakkers weer snel aan het werk te zetten! ;)

Groeten, Rinie
 
Hallo Allemaal

Net nadat ik me had voor genomen alle personen zelf te gaan maken voor mijn visdorp,kwam ik afgelopen week bij de welkoop tot mijn verbazing poppetjes tegen die ik toch echt wel erg mooi vond en het niet over mijn hart kon krijgen om ze te laten staan.
Ook het feit dat ze nog eens de helft van de oorspronkelijke prijs waren sprak mij erg aan en na even na denken besloot ik toch deze figuren toch mee te nemen omdat ik zelf voor deze prijs niet kan maken.

En ze passen ook nog eens prima in het tijd beeld.

1_IMG_2421.jpg

1_IMG_2422.jpg 1_IMG_2423.jpg 1_IMG_2425.jpg 1_IMG_2426.jpg 1_IMG_2424.jpg
 
8) oer hollands en ze zullen er zeker bij passen .

je zou gek zijn moest je ze niet gebruiken ron .

mooie figuurtjes hoor
 
dag ron &antje
de popetjes vind ik tormifabel,ik bedoel formidabel.
mandenvlechter,klompenmaker enz.
als dit niet bij een vissers dorp past,dan weet ik het niet.
meschien een idee ron om een van die popetjes
netten te laten boeten,dat zou echt wat zijn
maar vind uw dio nu al geslaagt hoor.
petje af.
groetjes,ronny
 
Ron...prachtige figuurtjes...heb je ze in een winkel gevonden of......welke schaal hebben ze..deze sfeerfiguurtjes...ben ik al lang aan het zoeken.....knap...man...;););)
 
Hallo

Ik heb deze figuren hier bij de welkoop gevonden dat is een winkel voor diervoeders en hebben ze soms dingen die je er dus niet verwacht,en ik er dus ook per stom toeval tegenaan liep toen we kippenvoer gingen halen,

Wel ben ik er inmiddels achter dat ze ook een website hebben waar al dit mooi's te krijgen is zal de link even geven zodat je zelf even kan kijken en misschien zit er wat voor je tussen en misschien ook wel voor anderen.
Want ook ik had hier nog nooit van gehoord en ze hebben werkelijk prachtige dingen ,en best duur alleen hadden wij de mazzel dat alles hier 50% was afgeprijst.


Felina World - The Plaza for enchanting Villages











Ron...prachtige figuurtjes...heb je ze in een winkel gevonden of......welke schaal hebben ze..deze sfeerfiguurtjes...ben ik al lang aan het zoeken.....knap...man...;););)
 
Dat gaat een bruisende bedoening worden, zoveel kleurrijke figuren en dieren, benieuwd wat dat gaat geven in de setting. Goed geschilderd ook, zal wel leuk geweest zijn.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan