Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
Spirit of Mississippi (door Pat)
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 30

Discussie: Spirit of Mississippi (door Pat)

Standaard Spirit of Mississippi (door Pat)

De tijd is dus aangebroken om één van de souveniertjes uit Bercelona te openen. Hoewel hare hoogheid QM II nog lang niet klaar is, heeft ze er niets op tegen om eventjes een stapje aan de kant te zetten en voorrang te verlenen aan een oudere dame, met name de Spirit of the Mississippi.

Over de doos :

Het merk is "Occre", hier in de lagere landen zelden of nooit in winkels te vinden, wel via internet te bestellen, maar duur.
    Prijs van de bouwdoos in Barcelona (waar Occre ook gevestigd is) 187 euro.

Schaal 1/80
    Lengte 74 cm
    Hoogte 32,5 cm
    Breedte 15 cm

Bijzonderheid : in tegenstelling tot de mississippiboten van andere merken, heeft deze kit een gedetailleerd interieur met ; tafels en stoeltjes, bedden, bar, roulettetafels, behangpapier enz.

Ook kan je gratis een plaquette vragen bij Occre met daarop de naam van het model, en je eigen naam als bouwer (dit schijnt bij alle kits van Occre het geval te zijn, maar ik heb nog niet uigevonden hoe dat precies moet).

Enfin, foto's .... oeps, daar zal ik de andere pc voor nodig hebben, maar die is momenteel door de zoon in beslag genomen, dus dat zal voor morgen zijn

Dany (voor Patcooper)

PS : nog steeds de andere pc niet ter beschikking, maar ik was vergeten dat ik al een fotootje van de doos geplaatst had in "off-topic", bij dezen nogmaals posten omdat het nu nog steeds van toepassing is in dit draadje :

Laatst gewijzigd door dancooper; 03-09-09 om 19:54
    Dany
    Op de werkbank : Cn2t "Las"
    In de koelkast : Revell 1/400 Aïda

Standaard

Klinkt goed Dany! Ik ben ook benieuwd naar dat gedetailleerde interieur.
    Veel plezier met dit project!

Groeten, Rinie

Standaard

Weer een prachtig project.De rivier of radarboten hebben ook al altijd in mijn hart een plaatsje gehad,zuiver omdat ze meestal zulke mooie lijnen en details hebben.En ook omdat ze vrijwel geheel uit mooi houtwerk bestaan.

En ook ik ben wel erg benieuwd naar het interieur.Dat is eens iets nieuws,althans om zo te lezen.
    En is dit dan ook wel later goed te overzien,kortom erg spannend.

Ben benieuwd naar de inbox foto`s ervan.En hoe het je gaat lukken met de benaming,wel erg tof eigenlijk dat dit een gratis service is van de fabrikant.

Ron.

Standaard

wauw met intrieur en al dat gaat een zalig ding worden. nog veeeeeeeeeeeel bouwgenot met deze schuit

Standaard

Dany en Pat,

Ze gaat de werf al op!!!!
    Heel veel plezier en succes met de bouw van de raderboot.
    De moeilijkheid bij een raderboot zit hem niet direct in de romp, maar in de afwerking, de versieringen en noem maar op. En dat is nu net ook waarom het van die mooie schepen zijn.

Standaard

ziet er een heel mooi project uit. zal zeker opvolgen. veel sucses ermee.

Banned

Standaard

Pa Fifi,

je zou anders eens moeten afspreken met DanCooper. Die woont volgens mij maar een paar straten van bij jou weg.

Standaard

Ah, is dat zo, dat wist ik niet. Ik woon in een zijstraat van de ***********
    Laatst gewijzigd door Furioza; 05-09-09 om 15:08
    Dany

Standaard

Mod....

jongens even ingrijpen...

ik heb je staatnaam verwijderd, dit vanwege de publieke toegang van dit forum, graag via bp te adressen uit te wisselen.

Verder, ik wacht, wacht, wacht, op van die mooie bouwfoto´s Ik ben er al helemaal klaar voor.
    Met vriendelijke groet, Rik ----------mijn site, www.furioza.nl

Standaard

...Ook ik heb al nachten niet durven slapen,om de foto`s niet te missen van de inbox.

Help ons uit ons lijden...

Ron.

Banned

Standaard

[admin]
    Modelengeneer heeft gelijk met zijn mod-ingrijpen.
    Maar Dany, maak je postbus eens leeg, dan kunnen de mensen je een bericht sturen.
    [/admin]

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ExSerCo Bekijk bericht
    [admin]
    Modelengeneer heeft gelijk met zijn mod-ingrijpen.
    Maar Dany, maak je postbus eens leeg, dan kunnen de mensen je een bericht sturen.
    [/admin]
    Is ondertussen al lang gebeurd hoor, en pb's zijn uitgewisseld. Maar euh, ik had ook niet mijn straatnaam geschreven heh, enkel zijstraat van... en die heeft er toch wel een klein tiental denk ik

En ondertussen ben ik er al in geslaagd de foto's op pc over te zetten, maar nog geen tijd gehad om ze te uploaden (wegens eigen laptop in beslag genomen ter vervanging van madam haren laptop die in herstelling is :/) Maar ik zal proberen de foto's morgen te uploaden... als ik eventjes heel erg veel geluk heb.
    Dany

Standaard

Wel, belofte maakt schuld, nietwaar ? Dus hier is de inhoud van de doos :

En nu moet ik verder gaan zoeken waar de andere fotootjes staan.
    Dany

Standaard

Gevonden

De bouwster aan het werk :

Een nieuwe carriëre als parketlegster misschien ?

Momenteel is ze bezig met het beplanken van de romp, daarvoor worden latjes met een dikte van 1,5 mm gebruikt. Verdere foto's volgen nog.
    Dany

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Soortgelijke discussies

1. BR52 Kriegslok door Modelbouwerke
    By modelbouwerke in forum Treinen
    Reacties: 167
    Laatste bericht: 04-10-12, 18:31
  2. Mississippi raderboot 1:80 van AL
    By wim500 in forum Houten Schepen
    Reacties: 88