Hoofdsponsor

Anders / onbekend sampan de zwarte draak blz 30

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi Dirk,

Na mijn thuis komst even de computer op gezet, natuurlijk even naar de forum gekeken!!
Zie ik dat je een verslag neergepoot heb over je sampan vlug gekeken .........
En toe nog eens gekeken......
Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, F...........k, dit is geen goed nieuws man.:angry::angry::angry:
Nu hoop ik dat je het nog terug kunt vinden. Het zou jammer zijn, toch!!:(:(
Het is toch niet op de melle gebeurd ????:ohmy::ohmy:
 
nee john op de skie put in lille en ik weet waar ze ligt maar het gaat daar direkt heel diep een 20 meter van de kant ligt ze en waarschijnlijk is het daar al 10 meter diep of meer
 
Ah Dirk, dit is zonde zeg van zo'n leuk bootje :(:(
Ik hoop voor je dat ze weer eens boven water mag komen...
 
Da's wel spijtig om te lezen Dirk :(
 
Dat is idd heel spijtig om te horen.

Ik hoop dat er idd een vereniging is die je kan helpen. Ik heb mijn uitrusting niet meer. Kan je ook niet helpen.
Wist je trouwens dat het scheepje waarschijnlijk op een hele andere plaats ligt dan dat ze gezonken is. Dat komt door het water dat in beweging is en ze gaat verdrijven door het zeiloppervlak. Dit waren voor ons destijds altijd leuke klusjes. :)
 
Ai, dit is terug geen goed nieuws om te lezen, na al dit mooie werk er te hebben in gestoken en hem dan ten onder zien gaan, dan kan ik me goed voorstellen dat dit geen plezante ervaring is.
Hopelijk kunnen ze er inderdaad nog op de een of andere manier bijkomen, het zal duiken worden en zoeken, want zoals rik al aangaf, die zal niet op de plaats liggen waar hij is gezonken.

Veel succes Dirk
 
ja dirk zeer spijtig ik hoop dat je hem weer terug kunt krijgen.

een zegen heb je je bent niet de eerste die dit overkomt ik heb het al drie keer gepresteerd en de ontvanger en servos die overleven het meestal wel maar de boot zal zeker schade hebben en zeker als ze 10 meter diep licht mischien wil de brandweer helpen leuke oefening,dat is het nadeel als je soms teveel risco neemt ,maar ja dat is nou net de uitdaging die ik ook graag mag uit proberen
 
bedankt jongens maar ben juist naar de skie club geweest en er word daar deze maand nog gedoken.

ik heb dus de plaats aan gewezen waar hij gezonken is en ze gingen er zeker naar zoeken.

dus met een beetje geluk zal hij terug boven water komen deze maand.

ik ga van het eind van de maand dus nog eens terug zien of ze hem al gevonden hebben .
 
bedankt jongens maar ben juist naar de skie club geweest en er word daar deze maand nog gedoken.

ik heb dus de plaats aan gewezen waar hij gezonken is en ze gingen er zeker naar zoeken.

dus met een beetje geluk zal hij terug boven water komen deze maand.

ik ga van het eind van de maand dus nog eens terug zien of ze hem al gevonden hebben .

Hoi Dirk,

Dat is al een hele opluchting maar hopen dat er niet te grote schaden zijn.
T'zou zonde zijn!!
 
Heb er zondag nog met bewondering naar gekeken
nu met verwondering de topic gelezen.
Hopelijk komt hij terug boven water.

Erik.
 
Hoi Dirk,

net als mijn voorganger ben ik razend benieuwd of je al iets gehoord hebt ??????????????????????????????????????
 
nee john nog niets gehoort.
ik zal in de week zelv nog eens gaan horen of ze hem al boven gehaalt hebben
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan