Hoofdsponsor

Niet voor gevoelige kijkers !!! [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.

wet sellery

Well-known member
Registered
Lid geworden
1 jul 2008
Berichten
3.639
Ja, kom maar. Allez vooruit, ge moet niet zo verlegen zijn. Voila, en nu mooi stil zitten voor de foto ^^

Mag ik aan u voorstellen : Nessie :



Ja , ze is een beetje verlegen, want ze is gevallen en heeft daarbij haar staart lelijk bezeerd, auw !! :



Maar gelukkig heeft de dierenarts haar met wat lijm en een flinke dosis geduld weer kunnen oplappen :



Oei, oei, ze is duidelijk niet tevreden dat ik een foto van haar achterkant heb gemaakt. Sorry Nessie :



OK, ik weet niet of het te zien is op de foto, maar Nessie is een spaarpot. Ze was stuk gegaan en ging richting vuilnisbak, maar omdat ik iets nodig heb om wat met de airbrush op te oefenen, heb ik haar gered :)

Volgende stap is een beetje plamuren en schuren, en dan kan Nessie haar eerste grondlaag krijgen.

Iemand een idee / voorstel voor de kleuren ?

Groeten, "Wet Sellery"
 
:D het is en blijft een fictief figuurtje dus kan je eigelijk alle kanten op behalve ze zo echt mogelijk spuiten. mischien een jongens spaarpot van maken met blauw inplaats van een girly spaarpot 8)
 
Oops, zou Nessie dan toch een hij zijn ? :laugh::laugh::laugh:



Groeten, "Wet Sellery"
 
Ik zou 'm een three tone camo geven ! En nog wat decals van een Panther of zo er overheen ! Pascal, ge zijt een grapjas ! Maar wel een goeie !
 
Voorpootjes behouden
Achterpoten vervangen door rupsbanden
Staart vervangen door een takelspade
En dan zoals GUnit zegt "een camokleurtje"
Wat heb je dan ??.............. een prehistorische Famo :laugh::laugh::laugh:
 
He,he, he, grapjas.

Maarrrr als ze klaar is, niet vergeten om een waarschuwing te geven.

1_2125151191_4a15f0fafb.jpg

Je weet maar nooit he. :P:P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan