Hoofdsponsor

1/24 '97 Plymouth Prowler with trailer [DONE]

Schaal 1/24 - 1/25
Status
Niet open voor verdere reacties.
moet je op iets letten buiten het koud houden
groetjes

Wat bedoel je hier precies mee?
Want ik doe eigenlijk niks speciaal met geen enkele van mijn verfsoorten. Gewoon zorgen dat ik toch ten minste een graad of 10C in mijn kelderke heb om te spuiten, want anders vormt er zich condens in mijn verflaagjes.
Eerlijk gezegd, momenteel verkies ik die Revell Aquacolor om mee te spuiten en de Vallejo om te kwasten. Maar ik moet nog eens testen met Testors acryl, want ik heb al van verschillende mensen heel goede kritiek gehoord over deze verf.
 
awel ik heb eigenlijk mijnvraag niet goed gesteld het was gewoon om te weten of het goed dekt en zo en het niet te korrelig is als het gespoten is
 
Ik vind deze Revell Aqua veel beter spuiten dan de Vallejo Acryl. Maar dat is weer persoonlijk hé.
 
Als je verf korrelig is dan is je afstand tussen de airbrush en model te groot, althans dit is meestal 99% het geval.

Ron
 
Amai, ik heb dit bericht ver moeten gaan zoeken. Hoog tijd dus om er nog eens in te vliegen.

Eerst de binnenkant een kleurke gegeven.




Dan een dryfitje met een deur en de zetels erop. Het begint er op te lijken, niet?


En dan het motorblok monteren. De radiator staat er nog los op.




Ik heb het gevoel dat ik mezelf ga geduveld hebben om nu nog de uitlaten te monteren.
Enfin, we zien wel.
 
mooi, alleen da kleurke zou ik zelf nooit kiezen voor mijn echt autointerieur, doet me aan platte kak denken ;-)

Mooi chassis en motorblok
 
Laatst bewerkt:
Ha ja, smaken kleuren verschillen nu eenmaal hé, mannekes.
Stel je voor dat we allemaal met dezelfde vrouw rondlopen. Dat zou nogal vonken geven zeker? Of precies (h)oersaai zijn?
 
Tis dat he Dominiek :) ik hoop dat ik dat mocht zeggen :)
 
Zeer mooi gespoten in ieder geval, wat een verf he, ik ben er ook zeer tevreden over.
 
Inderdaad een opvallend kleurtje.
Maar voor een opvallend karretje mag dat wel.
Ben vooral blij dat je weer met plezier verder doet.
Blijf zeker volgen.

Erik.
 
volgens mij gaat dominiek op de groene stemmen:laugh:
 
mooi schilderwerk,die verf van model master vind je in niet veel winkels denk ik
 
Yvan,

die Testors acryl kan ik momenteel in West-Vlaanderen op 2 plaatsen krijgen.


Erik,

welk merk is dit? Heeft dit een website? Ik ben altijd nieuwsgierig naar dergelijk materiaal.
 
Zal het eens opzoeken.
Laat morgen wel iets weten.

Erik.
 
Het jobke dat ik het liefste doe is zonet afgewerkt.
Waarom dit? Wel het resultaat is er onmiddellijk, zonder veel zware inspanningen.

Het materiaal:


Het betreffende poeder:


En na een kwartiertje spelen:




Nu de boel wat laten drogen en daarna de zetels erin vastzetten.
 
Dat is een mooi tapijtje.
Heeft wel iets.
En dat doet er me aan denken dat ik nog iets ging opzoeken voor u.:$

Erik.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan