Hoofdsponsor

1/24 '97 Plymouth Prowler with trailer [DONE]

Schaal 1/24 - 1/25
Status
Niet open voor verdere reacties.
Dominiek ik heb die ook staan in de stash en lijkt me een boeiend model om te bouwen.
Ja je kan nie steeds modelbouwen en ik weet het,maar ben al blij dat je probleem met de motorkap werd opgelost want dat was effe zoeken he maatje.
 
Allee, na een lange tijd gebrek aan tijd en goesting, er vandaag eens vol goede moed weer aan begonnen.
Het was helaas van korte duur.

Nogmaals het probleem met de raamlijst bestudeerd. Na het herlezen van de antwoorden van Wet Sellery en Camaro69, in het achterhoofd houdend de info die ik op de eerste ledendag van dit jaar van Interceptor kreeg, kwam ik tot de volgende vaststelling.

De raamlijst moet vallen in de "verdieping" aan de rode pijlen.
Dit gebeurd nu niet, dus even de raamlijst aanpassen en jawel, met een beetje drukwerk, past de ganse zooi nu wel.

attachment.jpg

Wat hebben we nog gedaan?
Het raam in Sols Plus gedoopt ter bescherming tegen krassen en ook om het zo glanzender te krijgen.
De raamlijst was door het veelvuldig hanteren, een stukje van zijn verfjasje kwijtgeraakt. Dit dus hersteld en daarna ook de raamlijst in matte vernis gezet.

Dan zou ik foto's maken. Damn, de batterijen weeral plat. Dit kan niet, want ze waren gisteren pas geladen. Batterijen kapot of toestel kapot?

Dus later volgen pic's.

Ik wou nog even aan de ophanging verder werken. Helaas brak ik al een stukje, daarna smoste ik nog eens met een potje water,......

GOESTING OVER!
 
Oei oei Dominiek man dit lijkt wel een pech dag?!!??, Maar welk stukje is dr gebroken?? en zou je het kunnen herstellen?? of vervangen?
 
Aan de rechterkant zie je duidelijk dat ik de paspen heb verwijderd.


attachment.jpg


En dan de gerestaureerde voorkant:

attachment.jpg
 
Benieuwd naar de toestand van deze mooie :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan