Hoofdsponsor

fotos sleepboot minerva [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb in mijn race boot er een van een honda scooter in zitten. Dat werkt over het algemeen prima. Dan heb ik daar wel een zware motor in liggen. :D
 
Hoi Yoni,

je kunt deze battery gebruiken maar het zijn meestal die je moet recht laten staan. Vanwegen mogelijke uitsijpeling van de accu vloeistof, daarom gebruik ik gelaccu's deze kun je leggen hoe je wil. Ik heb er zopas er eentje gehaalt in een autoshop. De prijs varieert hoe hoger de Amp. vanaf 35 euro. En als je de amp. wilt weten van de motor zul je een meter tussen de accu en de motor zetten.Dit noemen we in serie plaatsen.
Laat maar iets weten of het je gelukt is.
 
Zal morgen eens een pica maken van de Accu die ik heb. Die is van Honda, mag je alle kanten opleggen die je wilt. YF 15 ah, Is een goede. Doe je echt jaren mee. En is niet duur. Met een druppel lader laden. En ik kon een dag varen non stop. :eek:
 
En als je de amp. wilt weten van de motor zul je een meter tussen de accu en de motor zetten.Dit noemen we in serie plaatsen.

Normaal moet je dan ook de meetpennen hersteken.Dus in de gaten waar een A(ampere) bijstaat ipv van V(volt)
 
Hoi Luc,

inderdaad was ik vergeten te zeggen, sorry.
Laat maar weten of het gelukt is.
 
hallo
nog een vraagje
van batterij mag dat van een brommer zijn of gaat dat teveel amp zijn
mag er hebben van een collega

het amperage van een batterij doet er eigenlijk niet toe, beter nog hoe hoger het amperage hoe langer een batterij meegaat, het zelfde met het starten van een motor (schaal 1/1), hang er gerust een zware auto batterij aan. Een startmotor of andere motor gebuikt niet meer dan hij nodig heeft. Omgekeerd dus, een zware motor die veel amp nodig heeft is moeilijk tot niet te starten met een batterij met lage aperage.
 
Heb een pica gemaakt maar het uploaden wil even niet. Kabel schijnt stuk te zijn. Morgen even nieuwe regelen. Dan zal ik ze posten. Ben vandaag weg geweest ook dat zal ik morgen weergeven.
 
hallo
gasten
het zal ff stil zijn
ben vollop ons geld in het huis en men vijverfilter aan pompen :D
maar vannaf ik weer opstart
zullen jullie zeker niks missen
mvg yoni
 
t'is toch te mooi weer om binnen te bouwen.

Beter buiten met 30° stenen e.d. zwoegen voor de vijver.:D^^

veel plezier en tot binnenkort
 
Hey Yoni, veel succes met je 1:1 project enne... foto's van je vijver kan je steeds hier kwijt. ;P


[off topic] @ Luc: hoeveel van de 10.000 kasseien heb je al gelegd? :D:D:D:D [/off topic]



Droop
 
hallo
mensen ben terug
nu zijn de meeste verbouwingen weer gedaan (vrouwtje is blij )ben ook blij vijver zo helder als kraantjes water
heb weer wat tijd om verder te doen
heb gisteren men vaartregelaar binnen via post
nu nog batterij en kan men doopvaart doen
sorry dat ik zo lang weg was
zie dat er veel veranderd is tof gedaan
mvg yoni
 
Hoi Yoni,

Welkom terug. En ben benieuwd hoe dit allemaal zo gaat vervolgen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan