Hoofdsponsor

fotos sleepboot minerva [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heel knap wat je hier aan't doen bent. En dan al die tips, eerst de pluggen dan het werk met die haak!
Proficiat

Groetjes

Carl
 
Ik weet wel dat er kleisoorten zijn die gebruikt worden voor het gieten van het brons. Daar zou je dan eens kunnen gaan kijken. Als ik van de week eens langsfiets bij onze locale bronsgieter zal ik eens kijken of ik een beetje info kan lospeuteren. Daar zijn die kunstenaars soms wel eens lastig mee. :mad:
 
hier nog wat schilderwerk gedaan
maar zal nog moeten bij werken
juist boven de deur een leerfout gedaan boos
de loopplank is ook klaar voor achter de sleephaak
1_HPIM3725__Medium_.jpg

het is toch een heel ander zicht :p
1_HPIM3726__Medium_.jpg
oja de rest moet nog verder gedaan worden van het dek
maar spuitbus is leeg arghh
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi Yoni,

puik werk, de afwerking duurt het langs maar het loont de moeite.
Nu van de middag wat varen wat het is nu er weer voor.:D
 
Ik kan niet anders schrijven dan hartstikke goed. Dat leerpuntje komt zeker wel goed. Je kunt nu altijd nog een beetje verf in een dopje spuiten om zo de deur bij te werken. Dan kun je het met een borstel aanbrengen. Om zo goed te kunnen werken. :D
 
ja
ben ff terug ;)
heb nog niet kunnen verder doen
ben bezig aan de verbouwingen aan het huis :)
zo is de vrouw ook blij hehe :p
maar vanaf ik kan en tijd heb voor verf te gaan halen
vlieg ik er weer in
en gasten geniet van het weer e
met een frise pint in de hand :p
 
ziet er heel mooi uit ,wilde dat ik ook al zover was, rustig langs het water bootje laten varen ,fris gekoeld pintje in het water liggen en ondertussen nog een vislijntje uitgooien.
 
Van tijd tot tijd moeten we ook eens aan onze wederhelft ook denken, hé?

En met zo'n weer binnen zitten modelbouwen is ook niet alles.
Ik lig nu ook liever in m'n tuinzetelke.



Droop
 
men eerste rc

als ik er niet kan aan werken
heb ik toch al men eerste bestelling binnen van conrad :p
wat denken jullie ervan
1_HPIM3828__Medium_.jpg
voor maar 66.95 euro leveringskosten erbij
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Een mooie zendinstallatie, Yoni.
En dat maar voor € 66,95. :eek:

Veel succes ermee!



Droop
 
Ik kan niets anders zeggen dat het voor het oog er goed uitziet. Wil je ons dan ook de test resultaten laten weten. Daar ben ik dan heel erg benieuwd naar.
 
zal ik zeker doen
zo met het weer van vandaag
niet veel kunnen werken aan het huis
dus (jammer):p moest ik verder doen aan de minerva
heb de servo in gefreesd en op zen plaats gezet
test gedaan
alle batterijen van zoon lief zen toys ff gebruikt :)
het roer draait goed
1_HPIM38261__Medium_.jpg
met dat de servo voor een stuk op het dek zit
een extra dekje gemaakt
heb dat nog gezien op slepers
aja heb de tip gebruikt met het zwart papier
op de foto zie je het niet zo goed
maar het is perfect
1_HPIM38282__Medium_.jpg
en met het plastiek waar dat de rc in zat
is perfect voor ramen
dus dat is ook al in orde
1_HPIM3830__Medium_.jpg
in alle stilte hoop ik dat het morgen ook nog wat gaat regenen :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat ziet er goed uit. Dat dekje heb je leuk gemaakt. Heb je de how to ervoor gebruikt? Zo ja, voldeet deze?
 
ja heb de howto gebruikt
de uitleg en fotos kunnen niet beter cute
eenmaal je het in vernis doe kom het tot zen recht
1_HPIM3832__Medium_.jpg
 
ja heb de howto gebruikt
de uitleg en fotos kunnen niet beter cute
eenmaal je het in vernis doe kom het tot zen recht

Tof om te horen dat ons werk zijn vruchten afwerpt. (howto).

Jawel, het dek komt zeker tot zijn recht. Ik ben dan wel geen "kenner", maar vind het dek zéér geslaagd.
 
Hoi Yoni,

je sleper ziet er echt schitterend uit. ;)
Maar ik heb nog een paar vragen:confused:, op het achterdek heb je een extra dekje gemaakt.

Ga je er langst de binnenkant op het onderdek een randje lijmen dat je je dekje over kan zitten, om eventueel het water dat op het dek kan komen niet tot aan je servo kan?
En ik vroeg mijn af of je ook G4 over je hout zet om het hout te beschermen tegen het water (anders als er door de vernislaag water komt) . Ik zelf doe dit wel voor ik het schilder, doe ik er soms wel twee lagen op.
Water tast het hout aan en het is zeker niet goed voor je elektronika.:rolleyes:

En laat zeker een paar foto's zien als hij op het water ligt en vaart, en dat kan je die ook bij het rijtje van varende schepen zetten. Zeker doen het is een pracht bootje!!cute
 
Zeker doen het is een pracht bootje!!

Geef john 100% gelijk.

PS , je verft de boot nadat ze is ingestreken met G4 kan de verf dan nogwel in het hout dringen.Geeft dit geen problemen met krasbestendig zijn van de verf.
 
Hoi Newbie,

als ik er G4 op gezet heb op het blanke hout, laat ik het eerst drogen dan een beetje afslissen. Eventueel nog een extra laag er over, opnieuw laten drogen. Weer afslissen en dan afwerken.
Ik wil er zeker van zijn dat er geen water aan komt. Snap je. (ben nogal bang voor mijn elektronika duur spul!)
 
Ik weet het, het is misschien een beetje vroeg maar ook ik kijk nu al uit naar de vaareigenschappen van deze dame.

Het wordt in ieder geval een prachtmodel.

Keep up the good work!


Droop
 
Ook ik ben blij dat je de how to handig vindt. Pas nu, omdat iemand hem gebruikt heeeft, weet je of het goed is toch. :D Het dek ziet er goed uit.

Nog een kleine toevoeging. Even van hout een randje rondom het dekje leggen ter afwerking. Zet op een echte ook altijd zo. Kan natuurlijk ook geschilderd worden. Maar dat er een rand om heen zit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan