Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
Phantoms in rc
Weergegeven resultaten: 1 t/m 13 van 13

Discussie: Phantoms in rc

Goede topic beantwoorder Droop's schermafbeelding

Standaard Phantoms in rc

Had ik er maar de plaats voor, had ik er maar het geld voor... ... ... ... .

Eentje van deze rc - Rhino's zou ik wel aan m'n verzameling willen toevoegen.

Droop

Senior Lid

Standaard

Jawadde Dat zijn prachtige modellen zeg !!!!!

Zo wil ik er ook wel één (of 2, of 3 )

Groeten, Pascal "Wet Sellery"

Standaard

Ja Droop, dit is nu echt iets voor u, ik kan niets anders zeggen dan dat je zal moeten sparen want dit zijn gewoon pracht kisten en als ze dan nog echt vliegen ook, dit is het echte werk, als wimpy dit zal zien

Heb je enig idee wat de kost prijs is alles inbegrepen van zo'n kist Droop????

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pantani Bekijk bericht
    Ja Droop, dit is nu echt iets voor u, ik kan niets anders zeggen dan dat je zal moeten sparen want dit zijn gewoon pracht kisten en als ze dan nog echt vliegen ook, dit is het echte werk, als wimpy dit zal zien

Heb je enig idee wat de kost prijs is alles inbegrepen van zo'n kist Droop????
    Amaai Dirk, ik denk dat m'n halve trouwboek me met F4 en al op straat zou zetten.

Voor het prijskaartje moet je hier eens kijken.

Ik heb alvast een klein rekensommetje gemaakt:

Het vliegtuig, klaar om te vliegen kost 7218,00 US dollars.
    Als je het nog een beetje wil gaan aankleden, dus bijvoorbeeld met extra droptanks enz., dan komt er nog eens 663,00 US dollars bij.
    Het totaal kostenplaatje van zo'n tot in de puntjes uitgevoerde kist: 7881,00 US dollars.

Aan de huidige wisselkoers komt dit dan op een slordige 5541,00 €.

En dan maar hopen dat er in volle vlucht niks mankeert.

Ik denk dat ik het wijselijk bij m'n plastieken F4's zal houden.
    Alhoewel zo'n groot model in statische uitvoering ook wel de max moet zijn.

Droop

Ron
    Gast

Standaard

Hmmmm een pintje minder en dan moet dat toch wel lukken Droop

Maar het is wel mooi spul als ik de foto`s bekijk.

Ron

Standaard

Is inderdaad wel een beetje een kostelijke zaak, maar het is wel de moeite waard eens je er een hebt denk ik, dus Droop eens mooi in madam haar ogen kijken he

Standaard

dromen mag altijt droop daar is niets mis mee

en wie weet win je eens de loto en dan is deze uitgave een peuleschil

Standaard

Alhoewel zo'n groot model in statische uitvoering ook wel de max moet zijn.
    luc,als ron een duikboot kan maken uit tempex,dan zal het u ook lukken met een vliegtuig.

Ga eens voor 10euro tempex halen en je bent een jaar zoet met je eerste scratchproject.
    Luc alias "newbie"

Werkbootje van 1820
    Colin archer van billing boats
    Santisima Trinidad (RC)

Banned

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door newbie Bekijk bericht
    luc,als ron een duikboot kan maken uit tempex,dan zal het u ook lukken met een vliegtuig.

Ga eens voor 10euro tempex halen en je bent een jaar zoet met je eerste scratchproject.
    Dit zou ik nog wel eens willen zien

Wat die RC modellen betreft: gewoonweg om bij weg te kwijnen van jaloezie...

Standaard

Hoi Luc,

nu heb je wat gemist vorig weekeinde man.
    Zie topic Pampa-Jeds.
    grtjes John
    -------------

varend schip: löschkreuzer weser
    tri stars sailingboot :p

schip in aan bouw: zee/visarend :eek:

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JOHN DE ROOY Bekijk bericht
    Hoi Luc,

nu heb je wat gemist vorig weekeinde man.
    Zie topic Pampa-Jeds.
    Ik heb het gelezen John. Dat moet daar zeker de moeite zijn geweest.

Droop

Boseau
    Gast

Standaard

Dit is FANTASTISCH MOOI...

... Om naar te kijken

Want hier vlieg je dus niet "zomaar" mee, men dient hiervoor een héél parcours af te leggen van verschillende modellen alvorens je nog maar kan overwegen om met zoiets te vliegen. Als je bereid bent om een jaar of 4 à 5 elke weekend te oefenen dan kan je tegen 2014 mss gaan vliegen met dit type.

Het normaal parcours van een RC turbine power jet piloot:
    - 1 à 2 jaar met een propeller vlieger, al dan niet elektrisch (LiPo batterijen zijn zeer sterk aan het worden, dit om het vliegen gewoon te worden)
    - 1 jaar met een hoog wendbaar acrobatic vliegtuig (reflexen trainen
    - 1 jaar met ducted fan Jets vliegen (omdat jets meestal hun vleugels onderaan de fuselage hebben en achterwaarts "gepropelled" worden hebben ze een aparte feeling)
    - 1 jaar met de eerste jet + startersturbine (nog geen dure kist dus maar een starters jet, waarop enkel de turbine wordt gemonteerd op een goedkope kit)

En DAN kan je overwegen om een dure kit te kopen waar je dan 2 turbines van elk zo'n 1.500€ in gaat steken!

Dan de brandweer inschakelen telkens je gaat oefenen want je werkt met kerozine en men dient een aanvraag in te dienen! De familiale dekt dit NIET!

Al bij al is dit niet voor gewone stervelingen weggelegd, ook al hebben ze de centen!

Nee dank u, ik ben na het 3D vliegen met mijn Thunder Tiger (E325) volledig gestopt met het RC vliegen! Het werd me te duur en tijdrovend en als ik verder wilde groeien met mijn hobby moest ik gaan verhuizen, remorque kopen en daarna een trailer (want je bent mss een héél weekend weg)!

T'is een beetje zoals een boot, koop er geen zelf maar zie dat je mensen kent die er ene hebben

Standaard

want je bent mss een héél weekend weg
    ... en dit is nu net het zalige aan het intens bezig zijn met RC-vliegen... weg van alle zorgen en beslommeringen... enkel denken aan en genieten van het vliegen, samen met vrienden in de wijde natuur...

Ik kijk alvast al weer uit naar het volgende vliegseizoen... véél weekends er op uit en als het kan ook enkele verlengde...

Heligroeten,

Nick

Soortgelijke discussies

1. Vliegend Militair - Phabulous Phantoms Phorever
    By Droop in forum Afgewerkte projecten zonder bouwverslag
    Reacties: 31
    Laatste bericht: 23-07-09, 00:16

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten