Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
Rijdend Bburago Ferrari 288 GTO, schaal 1/18
Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6

Discussie: Bburago Ferrari 288 GTO, schaal 1/18

Senior Lid

Standaard Bburago Ferrari 288 GTO, schaal 1/18

Een jaar of 10 geleden, heb ik wat details aan dit model toegevoegd, voornamelijk schilderwerk en wat onderdeeltjes aan de motor toegevoegd :

Dit model ga ik nog een keertje onder handen nemen, wat meer details toevoegen en de body spuiten.

Groeten, Pascal

Senior Lid

Standaard

Hey Kurt,

Jawel, meestal kunt ge een Bburago model uit elkaar halen zonder al te veel beschadigingen. Deze 288 GTO was een bouwdoos van Bburago. Maar er zijn af en toe wel wat mankementen met zo'n ombouw, bij dit model vallen de wielen er steeds af omdat ik de centrale wielmoer heb dicht geplamuurd, net op de plaats waar het wiel op de as vastklikt.

Ik heb een hele collectie 1/18 Ferrari's en de komende jaren hoop ik ze (of toch een paar) uit elkaar te halen, te detailleren en opnieuw te schilderen. En dan hoop ik dat ze er zo gaan uitzien :

Bron : Foto-Galerij - Page 184 - F-Chat.eu

Er zijn een hele hoop (niet te dure) update-sets verkrijgbaar voor de meest Ferrari's op schaal 1/18 :
    Tremonia Propaganda Shop - http://www.tremonia.org

Groeten, Pascal
    Laatst gewijzigd door wet sellery; 16-07-09 om 00:02

Standaard

Een hele uitdaging denk ik. Maar als ik zie wat Peperbus hiervan heeft gemaakt. Gaat dit een heus feest worden,

[mod] Pascal. Ehhhhh, kijk eens naar je laatste foto. Krijg ik pijn van in mijn scrollvinger. [mod uit]
    Met vriendelijke groet, Rik ----------mijn site, www.furioza.nl

Senior Lid

Standaard

Hey Rik,

Vreemd, op het forum waar ik de foto van heb staat hij niet zo groot. Heb hem verkleind, upgeload en vervangen in het bericht

Groeten, Pascal "Wet Sellery"

Standaard

Thanks.

Kun je hier ook een verslagje van gaan bijhouden als je er aan begint. Hij staat tenslotte bij de afgewerkte projecten, en je schrijft dat je nog moet beginnen aan verbeteringen.
    Met vriendelijke groet, Rik ----------mijn site, www.furioza.nl

Senior Lid

Standaard

Hey Rik,

Natuurlijk komt er een verslag van de ombouw, maar dat zal niet voor de komende maanden zijn. Ik heb dit model hier geplaatst omdat ik het toevallig in de vitrine zag staan. Heb het eruit gehaald om af te stoffen, en dacht : "Misschien kan ik hier wat foto's van nemen en plaatsen ?" En zo gezegd (gedacht), zo gedaan

Groeten, Pascal "Wet Sellery"

Soortgelijke discussies

1. Rijdend - Ferrari Testarossa Pocher schaal 1/8
    By wet sellery in forum Afgewerkte projecten zonder bouwverslag
    Reacties: 8
    Laatste bericht: 29-11-08, 00:50

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten