Hey Kurt,
Jawel, meestal kunt ge een Bburago model uit elkaar halen zonder al te veel beschadigingen. Deze 288 GTO was een bouwdoos van Bburago. Maar er zijn af en toe wel wat mankementen met zo'n ombouw, bij dit model vallen de wielen er steeds af omdat ik de centrale wielmoer heb dicht geplamuurd, net op de plaats waar het wiel op de as vastklikt.
Ik heb een hele collectie 1/18 Ferrari's en de komende jaren hoop ik ze (of toch een paar) uit elkaar te halen, te detailleren en opnieuw te schilderen. En dan hoop ik dat ze er zo gaan uitzien :
![]()
Bron : Foto-Galerij - Page 184 - F-Chat.eu
Er zijn een hele hoop (niet te dure) update-sets verkrijgbaar voor de meest Ferrari's op schaal 1/18 :
Tremonia Propaganda Shop - http://www.tremonia.org
Groeten, Pascal
Laatst gewijzigd door wet sellery; 16-07-09 om 00:02
Een hele uitdaging denk ik. Maar als ik zie wat Peperbus hiervan heeft gemaakt.Gaat dit een heus feest worden,
[mod] Pascal. Ehhhhh, kijk eens naar je laatste foto.Krijg ik pijn van in mijn scrollvinger. [mod uit]
Hey Rik,
Vreemd, op het forum waar ik de foto van heb staat hij niet zo groot. Heb hem verkleind, upgeload en vervangen in het bericht
Groeten, Pascal "Wet Sellery"
Thanks.
Kun je hier ook een verslagje van gaan bijhouden als je er aan begint. Hij staat tenslotte bij de afgewerkte projecten, en je schrijft dat je nog moet beginnen aan verbeteringen.
Hey Rik,
Natuurlijk komt er een verslag van de ombouw, maar dat zal niet voor de komende maanden zijn. Ik heb dit model hier geplaatst omdat ik het toevallig in de vitrine zag staan. Heb het eruit gehaald om af te stoffen, en dacht : "Misschien kan ik hier wat foto's van nemen en plaatsen ?" En zo gezegd (gedacht), zo gedaan
Groeten, Pascal "Wet Sellery"
Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op: