Hoofdsponsor

1/72 "Feldmäuse !" [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey Guy,

Mooie how-to over het aanbrengen van de grassen, ik wist niet dat er zoveel verschillende materialen bij komen kijken :O

Ziet er prachtig uit, net echt gras.

Groeten, Pascal "Wet Sellery"
 
Mooie uitleg zo. En qua hoeveelheid. Er is nog zoveel meer materiaal. Moet je met kerst eens in de winkels kijken. Dan is het nog goedkoper ook. ;)

En misschien een idee om dit eens in word naar Dominiek te zenden. Kan dit mooi omgezet worden naar een pdf. :dry:
 
Er komt een howto.

Weer wat verder gesleuteld aan het landschap, telkens was er wel iets waaraan ik me stoorde. Nu begin ik het stilaan wel wat te vinden.

Ook de tank zelf heb ik nog wat proberen te verbeteren door hem wat meer karakter te geven middels verschillende technieken.

24-1.jpg

25-1.jpg

27-2.jpg

26-2.jpg

22-2.jpg

Tot later ! GUnit.

23.jpg
 
Ik sta hier voor de verandering nog eens woordenloos......
 
Hoi Dominiek, ik ben blij met je reactie, want ik heb al zoveel energie in dit kleine diorama gestoken, wat bevestiging omtrent het geheel is zeer welkom.

Nu nog wat spaarzame modderige effectjes ter hoogte van de tracks, tussen het gras, rond de poeltjes...

Wat prikkeldraad tegen de paaltjes...

Een laatste genadeloze kritische blik...

Een naamplaatje.

De bevrijding wanneer ik hem in mijn vitrine schuif !

Dan kan ik eindelijk een strakke display maken voor mijn Lefh. 18/40 10,5 cm, zonder poespas en to the point.

GUnit, met nog een update te gaan !
 
GUnit, wat moet ik daar nu op zeggen??
Het komt telkens op hetzelfde neer...
Prachtig werk dat je tentoonstelt :ohmy:

Een zeer tevreden volger/kijker/bewonderaar... ;)
Beyond
 
same here en als nu nog maar eens iemand zegt dat hij geen actie gezien heeft. hier staat hij midden in het slagveld ;)
 
Nog één update te gaan mannen, en ik kan deze in de vitrine schuiven, tenzij ik hem verpruts in de laatste rechte lijn natuurlijk, want ik kan het niet laten om te experimenteren tot alles naar mijn zin is.

Ik ben bezig met moddergooien en water smossen.

1/72 liefhebbers, stay tuned voor mijn euh...muis.

GUnit.
 
Hey,:)

Ben benieuwd maar u al een beetje kennende zal dat zeer geod worden
( dit van een 72 liefhebber) :P:P^^
 
Hij mag de vitrinekast in.

De modder zit erop, eronder, ertegen, ertussen...

Samenstelling modder :
- Mig pigmenten Europe dust, Dark mud, Dry mud,
- plaaster,
- acrylic resin.

Aangebracht met :
- fijne oude borstel,
- tandenstokers.

De laatste foto :
1-2.jpg

Bedankt voor de fijne commentaren.
Ik hoop dat jullie er iets aan gehad hebben.

Vriendelijke groeten van GUnit.
 
Holy sh*t :O Dees is wederom schitterend gewoon GUnit Een schitterend klein stukje "what if" en wederom veel bijgeleerd over gras aanbrengen.

Sta me toch toe een kleine bemerking te maken, was de Muis geen verschrikkelijk zware tank (letterlijk dan) ? In dat geval zou hij toch iets meer/dieper moeten wegzakken :unsure:
 
Hey Guy,

Ziet er prachtig uit ApplausApplausApplausApplaus

De laatste foto :

Ik hoop wel dat ge nog heel wat foto's van dit dio gaat plaatsen hé ? Want 1 foto is véél te weinig voor zoveel moois.

Groeten, Pascal "Wet Sellery"
 
Jadefalconguard, de Maus was inderdaad verschrikkelijk zwaar en daardoor praktisch onbruikbaar in het gevecht. Waarschijnlijk had ik 'm dieper moeten plaatsen, maar dan was er een te interessant deel van de tank, het loopwerk, onzichtbaar geworden. Toch had dit beestje heel brede tracks en hoop ik alzo dat er een klein kansje bestaat dat het toch wel kan zoals het nu is.

Pascal, als je wil zal ik nog wat foto's bij nemen, maar dan moet ik echt wel goed licht hebben. Ik doe mijn best mate.

GUnit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan