Hoofdsponsor

1/20 Onze nieuwe vloot de SC-20 en de SC-35 [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Prachtige netten !!!

Ik vermoed dat het net met de oranje kuil de boomkornet is...
 
Hallo pantani

Onze dames staan Thuis en vinden het niet erg om aanschouwd te worden.
Dus al u onze dames eens in live wil komen bewonderen bent u van harte welkom.
 
Hallo Amazone en Michel

Wij hebben dit weekend dus met de nieuwe netten gevaren en gevist en ze werken nu geheel naar behoren ,de verandering in de constructie is dus een juiste geweest.
En inderdaad Michel die met de oranje franjers is een boomkor net en behoord tot de LE-62
 
Hier nog enkele foto's van onze schepen vandaag in de klassieke scheeps haven van Terherne vissend met de nieuwe netten.
Wat ook wel leuk is de hele oude LE-63 ligt wat ooit ook een vissers schip was ligt hier in de haven en de nieuwe generatie van de LE vaart er in miniatuur voor langs.

1_IMG_1224.jpg 1_IMG_1274.jpg 1_IMG_1288.jpg 1_IMG_1413.jpg 1_IMG_1377.jpg 1_IMG_1395.jpg
 
8) wat is er nu nog mooier 8)

en hoe was de vangst ron ?;)
 
de vangst was erg mager 3 takken en een blaadjes
wel van de bodem gehaald het zat wel netjes in de kuil van het net ,alleen moesten we toch weer met honger in de hals naar huis;)

gr ron
 
vissen met de SC-20 samen met de schipper

Hallo

Gister de officiele eerste vaart met de SC-20 in aanwezigheid van de schipper van de echte.
De SC-20 heeft gister voor het eerst gevist met het twinrig systeem dit is voor zover wij weten nog niet eerder met een modelkotter gedaan.
Het ging prima en de schipper was onder de indruk dat alles prima ging.

1_IMG_1546.jpg 1_IMG_1548.jpg 1_IMG_1549.jpg 1_IMG_1528.jpg 1_IMG_1534.jpg
 
Hehe dat ziet er tof uit zeg, en werd de motor niet te warm als hij dit net moest slepen, en dan nog een vraag, hoe was de vangst? :D
 
:laugh: waarschijnlijk een oude fiets en wat oude schoenen :laugh:

ziet er knap uit ron en dat met de schipper ik hoop dat je hem ook eens aan het roer gezet hebt zodat hij het verschil met een schaal model en de echte kan voelen.

mooi hoor ik smelt er gelijk van weg 8)
 
hallo allemaal bedankt voor de leuke reacties.

De schipper vond het vaarbeeld zeer realisaties en de stabiliteit van deSC-20 is goed net als de echt wij zijn zeer trots op het resultaat.

Nu dat de SC-20 zo goed als klaar is en het twinrig systeem goed werkt zijn wij een grote stap veder met ons doelstelling om de verschillende visserij technieken te laten zien in het miniatuur nu gaan we veder met de SC-35 jacob senior dan kunnen we ook het spanvissen laten zien:wub:1_IMG_1558.jpg 1_IMG_1559.jpg
op de foto's hier boven zijn de schipper en bemanning bezig om de SC-20 winter klaar te maken 8) nu nog een show in het wtc in leewarden en dan zit het er op met de shows dit jaar
1_IMG_1556.jpg 1_IMG_1555.jpg
nu de SC-35:$
 
Laatst bewerkt door een moderator:
spijtig dat het allemaal zo ver weg is ron anders had ik zeker eens komen kijken. maar wie weet kom ik nog eens in noord holland terecht . dan laat ik zeker iets weten ;)
 
ontzettend mooi en zeeeeeer realistisch, 'k ben er stil van.
groetjes
ward
 
nu nog een show in het wtc in leewarden en dan zit het er op met de shows dit jaar

Ik heb je modellen gezien in het FEC, wat een monsters zo groot had ik ze niet verwacht. Is toch even wat anders dan op de foto's.
Ik heb ze dan ook met alle bewondering bekeken. Prachtig.

Mvg, Folkert.
 
Hallo folkert

Ja het zijn geen kleine bootjes, en op de foto lijken ze misschien wel wat kleiner.;)
In ieder geval bedankt voor je complimenten.
 
Kan alleen maar vol bewonderin kijken naar jullie meesterwerkjes.
Wat zien die er mooi uit.
En zoals al aangehaald, mooi vaarbeeld.
Netjes.

Erik.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan