Hoofdsponsor

1/20 Onze nieuwe vloot de SC-20 en de SC-35 [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi Ron,

zoals ik kan zien is alles naar wens verlopen, nauw ja bijna toch.:laugh::laugh:
Niet waar toch!!;);)
Het is een mooi zicht zo op het water.-foto--foto--foto-
Dan krijg je nog meer eer van je werk .-fck--fck--fck-
Nu nog in volle uitrusting eens proberen.
Dan is het plaatje volledig rond!!:)):)):):
Morgen mag ik mijn bootje nog eens samen met mijn zoon en de andere van de club nog eens het ruime sop kiezen!
Dan is voor mijn best wel kikken hoor.(ik hoop ook bij jou!)
Laat zeker je fototoestel nog maar een paar keer meer van je schip in het water maken.
Zeker tegen de avond geeft meestal de beste resultaten weer!;)
 
Hallo John

om nog even terug te komen op jou vraag waarmee ik het bassin heb overtrokken.
Ik heb het met epoxy en glasvezelmatjes overtrokken zodat het weer één geheel werd met de onderkant van de romp.
En ook als extra zekerheid dat de bak echt goed gesloten is zodat het niet kan gaan lekken en je de eletrische apperatuur kapot zou kunnen krijgen.
AL heb ik daar tegenwoordig ook vaak nog een plastich bak omheen gebouwd zodat alle risco bijna uit gesloten kan worden.


Gr ron

Hoi Ron,

bedankt voor de uiteenzetting,
ik vind het toch leuk dat je het verteld!:D:D
Ik zelf ben nog maar een jaartje of ander half er mee bezig.
En zo dank zij jou en onze medeforumbouwers leer ik gaan de weg steeds meer bij. ApplausApplausApplaus
 
hallo John

Ik weet het heb genoeg mooie plaatjes van mijn andere boten zal er even één plaatsen hoop van deze dame ook nog zulke mooie plaatjes te mogen schieten

IMG_6139.jpg

gr ron
 
Hoi Ron,

-fck--fck--fck--fck-
Gaat zeker gebeuren na het zien van deze foto!!!!!:ohmy::ohmy:
 
Tjong jonge, Als je die laatste foto zien moet je toch wel even kijken, net echt man.....

Ziet er toch echt goed uit, mijn complimenten.
 
Dit zijn inderdaad schepen waar je het verschil bijna niet kunt zien tussen een model en de echte, klasse hoor amai Applaus
 
Bedankt voor de complimenten ben zeer gevlijd

Nog een kleine update ik heb een deel van het dek er in zitten

1_IMG_0762.jpg 1_IMG_0761.jpg 1_IMG_0763.jpg

gr ron
 
Prachtig! Applaus Applaus
Het is door zo een mooie RC schepen te zien dat ik er zelf ook een wil maken.
Niet dat ik dit kan evenaren hoor, verre van zelfs.
 
Hoi Ron,

je heb er heel wat bedrading erin zitten, niet te hopen de er iets in de war geraakt!!:-|:-|
Maar een vraagje ik zie op de eerste foto dat je nog al veel bedrading nodig heb voor de verlichting.
Ben je niet bang dat ze kunnen breken omdat ze nogal los zijn?:s:s
Kun je ze niet in een klein buisje doen??cute
Ter bescherming!!!
 
Blij om te lezen dat de proefvaart een succes was ^^

Bedankt voor de prachtige foto's Ron, ze ziet er fantastisch mooi uit zo op het water.

"Wet Sellery"
 
Hallo Jonh

Ik heb de draden nu nog los liggen zodat ik nog weer overal bij kan eerst moet alles zich bewezen hebben dat het ook daadwerkelijk goed werk voor ik iets opberg en er minder goed bij kan en ook minder snel kan zien welke draad waar naar toe loopt.
Als het straks allemaal goed werkt dan werk ik de draden in een koker weg en lopen ze langs de zijkant van de boot en zie je ze ook niet meer.
Gr ron




je heb er heel wat bedrading erin zitten, niet te hopen de er iets in de war geraakt!!:-|:-|
Maar een vraagje ik zie op de eerste foto dat je nog al veel bedrading nodig heb voor de verlichting.
Ben je niet bang dat ze kunnen breken omdat ze nogal los zijn?:s:s
 
Hallo Allemaal

Ook het dek van de SC-20 ligt er nu in,Ook de stortbakken zijn geplaatst met de vistransport band. hier nog even een overzicht van het dek..

1_IMG_0786.jpg

Binnen kort volgen nog detailfoto's van de SC-20.
Wij gaan ons nu even bezig houden met de Friese Tjalk,Bru 33 en ons vissersdorp.En daarna gaan we verder met de bouw van de SC-35 .

Gr ron
 
Hoi Ron,

het ziet er mooi uit man!-fck-
Ik wacht volspanning op de detailfoto's.;);)
 
Hallo newbie,john en de rest

bedankt voor jullie reactie en ik zal binnen kort even wat detail foto's plaatsen.


gr ron
 
hallo allemaal

ik wou nog wat laten zien van het twinrig systeem ik heb een opstelling gemaakt hoe het er ongeveer uit ziet als een kotter haar netten uit heeft:$ zoals jullie kunnen zien hebben we de netten nu ook klaar van de sc-20

1_IMG_0914.jpg 1_IMG_0912.jpg 1_IMG_0913.jpg 1_IMG_0909.jpg

de mannen zijn druk bezig om het schip klaar te maken voor de echte vaart
1_IMG_0916.jpg 1_IMG_0915.jpg

gr ron
 
:) o dat is mooi dat je zoiets laat zien ron. ik moet tog eens dringend naar de zee verhuizen want een houtsnuiver die ijgelijk nog nooit een boot vandichtbij gezien heeft,dat is tog ook maar niks :laugh:
 
netten van onze vloot

Hallo

Wij hebben momenteel shows met onze vloot en waren nog niet helemaal tevreden over hoe de netten zich gedroegen in diep water,
En hebben dan ook deze week de netten aan gepast en van voren iets verzwaard
Het eerste net is van de LE-62 en dus een boomkornet en het tweede net is van de SC-20 en dus het twinrigsysteem antje heeft de foto's geplaatst en voor ons is het duiddelijk wel net bij welke boot hoord alleen voor een ander is het misschien niet direct zichtbaar de foto's staan dus iets door elkaar .
1_IMG_1166.jpg 1_IMG_1086.jpg 1_IMG_1082.jpg 1_IMG_1090.jpg 1_IMG_1091.jpg 1_IMG_1162.jpg 1_IMG_1152.jpg 1_IMG_1151.jpg

gr ron
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dit is echt zo mooi om volgen, niet meer normaal hoeveel werk er in zit, maar ooo zooo moooi, deze dame wil ik wel eens in het echt ook bewonderen.
 
8) wel een heel ander zicht met al die kettingen maar het is schaal bouw en dat gedraagt zig nu eenmaal anders in het water. tog een mooie oplossing ron ziet er weer echt goed uit ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan