Hoofdsponsor

1/35 Diorama "Wilkommen !" Deel 2, huis 2. [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dirky, bedankt voor het delen, het ziet er wel een leuke gevel uit. Het zou fijn zijn dat je dit binnenkort, wanneer dergelijke bouwtoestanden aan de orde komen, goed uitlegt. Veel mensen zouden er iets van opsteken.
Voor het overige, de wisselwerking op het forum maakt zeker dat hier binnenkort weer mooie dingen zullen verschijnen.
 
ik twijfel er aan of het wel "beleefd" was hier in je draadje met mijn gevel in huis te vallen?

Er worden hier heel mooie dingen getoond en technieken op 1/87 zijn dikwijls nogal verschillend van bvb 1/35. Daardoor sta ik direct te popelen om mijn manier te introduceren ter vergelijking...

Zal ik dus later wel nekeer uit te doeken doen hoe ik tewerk ga...

Sorry voor de onderbreking...
 
Dirky, ik ben blij dat mensen hun bijdrage leveren in mijn topics, ook als daar foto's bij aan te pas komen, geen enkel probleem ! Mijn topic wordt er enkel interessanter door.

Tot later !
 
In figurentopic heb ik een Mariabeeldje gemaakt en geschilderd.

Om deze thread volledig te houden, hier nogmaals de nieuwe toestand van de nis boven de deur :

18.png

Tot weldra in een van de andere lopende zaken.

Groeten GUnit.
 
hetgene dat je gebruikt op de 2de foto, dat waar de tekening met bic opgezet is, wat voor materiaal is dat?
 
lijkt me toch nog net iets beter dan de depron die ik gebruik, eens zoeken waar ik dat kan vinden dat karton.

Verder over het onderwerp zelf: WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW, ik heb eens al die fotokes bekeken, dit is al geen modelbouw niet meer he, dit is gewoonweg Kunst met een grote K
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan