Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
Warhammer 40K Valkyrie - Imperial Guard
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 39

Discussie: Valkyrie - Imperial Guard

Wimmeke
    Gast

Standaard Valkyrie - Imperial Guard

Hallo,

Met het uitbrengen van een nieuwe codex 'Imperial Guard' ben ik verplicht de indeling van mijn 24th Praetorian Regiment wat aan te passen om nog in orde te zijn.

Aangezien er geen Praetorian figuren meer te verkrijgen zijn kon ik enkel wat Squads verschuiven.

Wat positief is aan het uitbrengen van een nieuwe codex is dat er een heel nieuw gamma nieuwe voertuigen uitkomt.

Dus heb ik mij meer 2 nieuwe "Valkyrie Assault Carrier" vliegtuigen aangeschaft. De kunnen gebruikt worden om vuursteun te geven op en boven het slagveld en kunnen ook 10 figuren vervoeren.

IMG]http://www.modelbouwen.be/PP/images/15/large/1_Valkyrie00f.jpg[/IMG]

Ik heb gekozen om mijn Valkyries uit te rusten met Heavy Bolters en deze uit de schuifdeuren van het laadruim te laten vuren met bijhorende schutters. Deze optie staan niet in de bouwplannen maar wordt wel uitgelegd op de site van 'Games Workshop' en in het 'White Dwarf magazine #353'.

Dus ben ik begonnen met het laadruim, de Heavy Bolters en de schutter in elkaar te zetten.

Laadruim

Dak Laadruim

Heavy Bolters

Schutters

Het is nu de bedoeling om het laadruim wit te spuiten, om wat extra helderheid binnen te verkijgen, de schutter en de Heavy Bolters te schilderen en dit dan in elkaar te zetten.

Groeten
    Wimmeke

Standaard

ben geen kenner van wargames maar het ziet er een leuk kitje uit

grtz

huge

Banned

Standaard

Ik wacht vol ongeduld op de rest...
    De sprues zien er toch redelijk flash-vrij uit. Dat betekent toch goede kwaliteit.

succes ermee!

Wimmeke
    Gast

Standaard

Hallo,

Intussen zijn alle onderdelen van het laadruim geschilderd geraakt en in matte vernis gezet.

Laadruim

Dak Laadruim

Schutters

Heavy Bolters

Wanneer men dan alles in elkaar zet krijgt men dit resultaat.

Zonder dak

Met dak erop

Nu het Laadruim klaar is kunnen we verder gaan met het in elkaar zetten van de Valkyrie.

Groeten
    Wimmeke
    Ik heb gekozen om mijn Valkyries uit te rusten met Heavy Bolters en deze uit de schuifdeuren van het laadruim te laten vuren met bijhorende schutters. Deze optie staan niet in de bouwplannen maar wordt wel uitgelegd op de site van 'Games Workshop' en in het 'White Dwarf magazine #353'.

Dus ben ik begonnen met het laadruim, de Heavy Bolters en de schutter in elkaar te zetten.

Laadruim

Dak Laadruim

Heavy Bolters

Schutters

Het is nu de bedoeling om het laadruim wit te spuiten, om wat extra helderheid binnen te verkijgen, de schutter en de Heavy Bolters te schilderen en dit dan in elkaar te zetten.

Groeten
    Wimmeke

Banned

Standaard

Wim,

misschien iets om in de toekomst op te letten: op de laatste foto zie ik duidelijk een gietnaad op de voorkant van heavy bolter. In het vervolg kun je die best eerst wegschuren alvorens te schilderen. Je zult zien dat het resultaat dan weer een niveau'tje hoger komt.

Standaard

Niet mijn ding.
    Maar het is wel mooi schilderwerk.

Erik.
    Grtz Erik.
    Bezig aan een treintafel en hier en daar de diepvriezer uitladen.

Wimmeke
    Gast

Standaard

Hallo,

Intussen is de Valkyrie in elkaar geplakt.

[

Het voetje is reeds volledig klaar zodat de Valkyrie later over het slagveld kan vliegen.

Groeten
    Wimmeke

Banned

Standaard

Mooi vliegding, Wim.
    Welke kleuren moet deze krijgen?

Standaard

Hey hey,

toevallig kwam ik voorbij dit draadje... wijze machine. Het ding heeft met wat fantasie een beetje weg van een MILMI24.
    Als helikopterfreak blijf ik dus dit heli-lookalike bouwsel volgen.

Heligroeten en succes ermee,

Nick

Wimmeke
    Gast

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ExSerCo Bekijk bericht
    Welke kleuren moet deze krijgen?
    Hij krijgt dezelfde kleuren als mijn Imperial Guard voertuigen om de sfeer van mijn regiment te blijven. Dus mijn eigen interpretatie van het "Mars Pattern XXI"; donkergrijs + bordeaux met hier en daar wat groen allemaal van elkaar gescheiden door wat zwart (zie mijn voertuigen).

Groeten
    Wimmeke

Wimmeke
    Gast

Standaard

Hallo,

Heb gisteren mijn Valkyrie in het zilver gezet als grondkleur.

Normaal was het de bedoeling dat ik de Valkyrie zou "Chippen" volgens de methode die Merlijn432 heeft uitgelegd maar na een mislukte test is het "Chippen" voorlopig afgevoerd.

Ik heb de Valkyrie toch nog in het zilver gezet om de optie om te "Chippen" nog te kunnen gebruiken wanneer er iemand anders een goed idee heeft om dit te doen.

Groeten
    Wimmeke

Wimmeke
    Gast

Standaard

Hallo,

Op de laatste schilderdag voor de zomer onderbreking (in juli gaat het niet lukken om iets te doen), heb ik de piloten afgewerkt.

De werken liggen nu stil tot begin augustus.

Groeten
    Wimmeke

Banned

Standaard

Wim,

zo te zien ga je nog een echte prof worden.

Wimmeke
    Gast

Standaard

Hallo,

Na een rustperiode terug begonnen aan de Valkyrie.

Begonnen met de eerste camouflage kleur erop te zetten (Humblor Glossy 20 Bordeaux.)

Intussen ook nog een extra test gedaan voor het "Chippen".
    Een oud stuk plaat dat overschoot van een tank eerst wat zilver als grondlaag op gedaan daarna geschilderd in mijn gewenst camouflage patroon en dan gevernist.
    Daarna met een scherp mesje hier een daar de verf weggekrast.

Groeten
    Wimmeke

Banned

Standaard

Je vliegding zie ik wel zitten qua kleuren.
    Je chips, die vind ik nog iets te grof. Ik denk dat je techniek goed is, maar je nog iets fijner moet krassen.

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Soortgelijke discussies

1. French imperial Guard 1815 [DONE]
    By Erwin in forum Volledige figuren
    Reacties: 31
    Laatste bericht: 26-05-10, 16:29
  2. Warhammer 40K 24th Praetorian - Imperial Guard
    By Wimmeke in forum Wargames
    Reacties: 22
    Laatste bericht: 14-03-08, 23:35

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op: