Hoofdsponsor

1/24 Afgewerkte projecten B-art (Fujimi, Revell)

Schaal 1/24 - 1/25
Status
Niet open voor verdere reacties.

B-art

Well-known member
Registered
Lid geworden
19 jun 2008
Berichten
202
Hallo,

In de komende weken ben ik wil ik hier enkele van mijn afgewerkte projecten voorstellen. Te beginnen met deze:

Fujimi 1/24 Porsche 911 Carrera Targa 1991.
Kleur: Tamiya TS-58 Pearl Light Blue
interieur: zwart zijdemat met zwarte flocking
extra's: oob
Foto's:

1_a2.jpg

1_a1.jpg

1_a3.jpg
 
Laatst bewerkt:
Revell 1/24 Ferrari 288 GTO
Kleur: Tamiya TS-16 Yellow
interieur: zwart zijdemat + donker grijs mat met antraciet flocking
extra's: gordels + pe toegevoegd, evenals de systemen om de gordels in vast te klikken (gescratched uit plasticcard)

Foto's:

1_d.jpg

1_c.jpg

1_b.jpg

1_a.jpg
 
Laatst bewerkt:
Mooie bakskes, inderdaad.
Ook de uitleg erbij vind ik zeer goed.
Nu mis ik enkel nog een paar foto'kes van het interieur :wub: (ja, jong, dat zijn hier nogal zagen hé?)
 
Mooie wagentjes.
De Porsche Targa zie ik het liefst ;)

Benieuwd naar de volgende werkjes die ja gaat posten....

Grtz,
Beyond
 
Ten eerste: bedankt voor de reacties!

De Porsche Targa zie ik het liefst
Ik zelf ook, al komt dat vooral door de kleurkeuze van de Ferrari denk ik. Eigenlijk hoort die gewoon rood te zijn maar dat doet iedereen al...Het is eens wat anders...

Ten tweede: u vraagt, wij draaien...

Foto's:

Motor Ferrari 288 GTO:

2_ja1.jpg

2_ja2.jpg

Het interieur:

2_ja4.jpg

2_ja5.jpg

De 911 targa:

Geen motor (curbside model van Fujimi):nowink:

Het interieur:

2_ja7.jpg

2_ja3.jpg

2_ja6.jpg

Achteraf bekeken vind ik het een beetje jammer dat ik niet wat meer aandacht heb besteed aan het interieur van de Porsche. Gewoon al gordeltjes toevoegen had het geheel al iets meer cachet gegeven :(

Ik ben wel blij dat ik achteraan en opzij van de cockpit die bredere rand heb gemaakt, anders keek je zo langs de hoedenplank door op de bodemplaat van de auto, dat was echt geen zicht...

Oorspronkelijik was het de bedoeling om "snel snel" iets tussendoor te bouwen maar achteraf bekeken vind ik het één van mijn mest geslaagde modellen tot nu toe...Allez, de buitenkant dan toch!
 
Laatst bewerkt:
Bedankt, voor de pics....
Ik vind je interieurtjes toch strak hoor.
Op de porsche, welke kleur zwart heb je gebruikt? Want dat leder lijkt toch tamelijk goed op leder zo.
 
ze zijn alle twee mooi

mooi afgewerkt


grtz

huge
 
Leuke modellen hoor en die Ferrari kleur is echt top;)

Ik denk dat de kleur semi gloss zwart van Tamiya is wat voor de porsche is gebruikt (of een merk verf)

Ron
 
heb je die modellen nu gesloopt om ons een blik op de binnenkant te gunnen?

Uiteraard! :nowink:

Neen, ik had nog enkele pics op de pc staan...

Voor de interieuren heb ik voor de Porsche gekozen voor een uniform zwart zijdemat van Revell, gespoten met de airbrush.

De 288 GTO is gespoten met Revell zwart zijdemat en Revell Pantsergrijs (nr 78) op het dashboard en een deel van de deurpanelen.

Het matte pantsergrijs gelijkt redelijk goed op dat stofje dat ze op de 1:1 gebruikt hebben. Geen idee hoe het stof/vilt eigenlijk heet, bestond alcantara toen al want daar lijkt het wel een beetje op?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan