Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
Rijdend Afgewerkte projecten B-art
Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9

Discussie: Afgewerkte projecten B-art

Standaard Afgewerkte projecten B-art

Hallo,

In de komende weken ben ik wil ik hier enkele van mijn afgewerkte projecten voorstellen. Te beginnen met deze:

Fujimi 1/24 Porsche 911 Carrera Targa 1991.
    Kleur: Tamiya TS-58 Pearl Light Blue
    interieur: zwart zijdemat met zwarte flocking
    extra's: oob
    Foto's:

Laatst gewijzigd door B-art; 16-05-10 om 12:12

Standaard

Revell 1/24 Ferrari 288 GTO
    Kleur: Tamiya TS-16 Yellow
    interieur: zwart zijdemat + donker grijs mat met antraciet flocking
    extra's: gordels + pe toegevoegd, evenals de systemen om de gordels in vast te klikken (gescratched uit plasticcard)

Foto's:

Laatst gewijzigd door B-art; 16-05-10 om 12:12

Banned

Standaard

Mooie bakskes, inderdaad.
    Ook de uitleg erbij vind ik zeer goed.
    Nu mis ik enkel nog een paar foto'kes van het interieur (ja, jong, dat zijn hier nogal zagen hé?)

Standaard

Mooie wagentjes.
    De Porsche Targa zie ik het liefst

Benieuwd naar de volgende werkjes die ja gaat posten....

Grtz,
    Beyond

Standaard

Ten eerste: bedankt voor de reacties!

De Porsche Targa zie ik het liefst
    Ik zelf ook, al komt dat vooral door de kleurkeuze van de Ferrari denk ik. Eigenlijk hoort die gewoon rood te zijn maar dat doet iedereen al...Het is eens wat anders...

Ten tweede: u vraagt, wij draaien...

Foto's:

Motor Ferrari 288 GTO:

Het interieur:

De 911 targa:

Geen motor (curbside model van Fujimi)

Het interieur:

Achteraf bekeken vind ik het een beetje jammer dat ik niet wat meer aandacht heb besteed aan het interieur van de Porsche. Gewoon al gordeltjes toevoegen had het geheel al iets meer cachet gegeven

Ik ben wel blij dat ik achteraan en opzij van de cockpit die bredere rand heb gemaakt, anders keek je zo langs de hoedenplank door op de bodemplaat van de auto, dat was echt geen zicht...

Oorspronkelijik was het de bedoeling om "snel snel" iets tussendoor te bouwen maar achteraf bekeken vind ik het één van mijn mest geslaagde modellen tot nu toe...Allez, de buitenkant dan toch!
    Laatst gewijzigd door B-art; 16-05-10 om 12:13

Banned

Standaard

Bedankt, voor de pics....
    Ik vind je interieurtjes toch strak hoor.
    Op de porsche, welke kleur zwart heb je gebruikt? Want dat leder lijkt toch tamelijk goed op leder zo.

Standaard

ze zijn alle twee mooi

mooi afgewerkt

grtz

huge

Ron
    Gast

Standaard

Leuke modellen hoor en die Ferrari kleur is echt top

Ik denk dat de kleur semi gloss zwart van Tamiya is wat voor de porsche is gebruikt (of een merk verf)

Ron

Standaard

heb je die modellen nu gesloopt om ons een blik op de binnenkant te gunnen?
    Uiteraard!

Neen, ik had nog enkele pics op de pc staan...

Voor de interieuren heb ik voor de Porsche gekozen voor een uniform zwart zijdemat van Revell, gespoten met de airbrush.

De 288 GTO is gespoten met Revell zwart zijdemat en Revell Pantsergrijs (nr 7 op het dashboard en een deel van de deurpanelen.

Het matte pantsergrijs gelijkt redelijk goed op dat stofje dat ze op de 1:1 gebruikt hebben. Geen idee hoe het stof/vilt eigenlijk heet, bestond alcantara toen al want daar lijkt het wel een beetje op?

Soortgelijke discussies

1. Varend Militair - Diverse........projecten.
    By F. Werkhoven in forum Afgewerkte projecten zonder bouwverslag
    Reacties: 11
    Laatste bericht: 04-07-08, 14:07

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten