Hoofdsponsor

1/20 Bouwverslag: AH-1W Super Cobra Gunship [DONE]

  • Onderwerp starter Blue Bird
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Thx voor de reacties mannen.
Dinsdag breng ik hem zeker mee Swaken...
En idd. Amazone, het verslag van de maiden komt er aan...
 
frame058readytofly640x1.jpg


frame059optoeren640x140.jpg


frame060skidslos640x350.jpg


frame061trimmen640x480j.jpg


frame062eersterondvluch.jpg


frame063highinthesky640.jpg
 
Hey Nick,

Weer een 1e klas resultaat !
Jij blijft maar doorgaan joh :wacko:
Bij mij staat het bouwen even stil, maar ik volg je bouwverslagen wel van dicht !
Ben een grote fan !!!ApplausApplaus

Tot later,

DDV
 
Hey Geert en Dirk,

thx voor jullie reacties... 't is van de fans dat we het hier moeten hebben hé...cute

Enne Dirk, trek je bouwaktiviteiten maar gauw weer op gang. 't Zeizoen is zich volop op gang aan het trekken. En ja, we blijven doorgaan. Eerst de Radical afbouwen, dan de Alouette ombouwen en dan gaan we in één ruk door naar een volgend groot schaalproject...

Heligroeten,

Nick
 
aan de foto s te zien een geslaagde maiden . dus nick je weet deze zomer weer wat je kan doen ;) ik ben er zeker van dat je er nog veel geniet van gaat hebben 8)8)
 
Mooie heli Nick.
En zo te zien een geslaagde vlucht.
Moet plezant zijn om na al het werk zo te kunnen genieten.
Zeker meebrengen met de ledendag.

Erik.
 
Die laatste foto in de lucht, zie je niet of het RC of echt is ;-)

Veel plezier nog met je cobra Nick en meebrengen naar de clubmeeting van September :-)
 
Nog thx voor de reacties mannen.
De maiden was zeker geslaagd te noemen. Dezelfde dag heb in totaal een 6-tal vluchten gedaan met de mini-Cobra.
Het vliegen op zich is een beetje "tricky", maw je moet er bij zijn of het beestje doet zijn goesting. Maar dat is typisch voor kleine lichte machientjes die zo goed als geen zelfstabiliserende eigenschappen hebben wegens zeer licht.
Van het vliegbeeld was ik zelf ook aangenaam verast. Er valt heel schaalrealistisch mee te vliegen.
't Is zeker geen beginnerstoestel... maar voor een piloot die het rondvliegen aardig in de vingers heeft is het een ideaal speeltje om de vliegskills mee aan te scherpen.
Als hij nog heel is en niet versleten is breng ik hem zeker mee naar de ledendag voor een demovluchtje.

Heligroeten,

Nick
 
Weer een ferm staaltje van je bouwkunsten Nick.:D
En je striptalenten zijn ook perfect:D

wat is de verhouding in tijd die je steekt in bouwen/strippen (stripverhaal maken:laugh:)

Is zeker niet te onderschatten je bouwverhaal en bijhorende plaatjes.

Allbei weer super geslaagd

Grts

(Abraham) Johan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan