Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
Bouwverslag: AH-1W Super Cobra Gunship [DONE] - Pagina 5
Pagina 5 van 8 EersteEerste 12345678 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 75 van 112

Discussie: Bouwverslag: AH-1W Super Cobra Gunship [DONE]

Standaard

Hey Nick,

jaja jong, uitleggen en peten tekenen,, zeg gewoon dat ge het gras wilde maaien in omgekeerde toestand met dienen heli...

Grapje, spijtig, maar allez, ge kunt hem nu ombouwen als cobra, ben benieuwd om het te zien.

Standaard

komt er eerst nog een proef vlucht als hij trug vlieg klaar is of ga je in éénkeer door met de verbouwing ?

Standaard

komt er eerst nog een proef vlucht als hij trug vlieg klaar is of ga je in éénkeer door met de verbouwing ?
    Er wordt in één ruk door verbouwd tot er een Whisky Cobra op de bouwtafel staat.
    De mini Titan heropbouwen en ermee testvliegen heeft geen zin, daar ik nu toch alle afstellingen ken en een beetje vliegervaring (en ook crashervaring)heb opgedaan met een dergelijk klein ding.

Heligroeten,

Nick

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Blue Bird Bekijk bericht
    De oorzaak van de crash??? Ik kwam neus in en wind af in daalvlucht met nogal wat speed en maakte links naast mij op een meter boven de grond in uurwijzerszin al remmend een bocht van 270° met de bedoeling mezelf van links naar rechts side-in te passeren. Maar bij het uitkomen van de bocht ging het mis en kwakte hij de grond in. Wat de oorzaak is weet ik niet. Heb ik een ongekontroleerde stuurfout gemaakt of was het de wind (er stond nogal wat turbulente wind) of een combinatie van beiden... 'k Weet het niet.
    Zelf hou ik het bij "te overmoedig" vliegen.
    Soms denk je dat er niks meer mis kan gaan en dan wordt je overmoedig.
    De kleine mini Titan heeft me weer met mijn voeten op de grond gezet...
    Gelukkig heb ik het voor met de mini Titan en niet met de Alouette.

Heligroeten,

Nick
    Klinkt me heel erg bekend in de oren, met dat verschil dat ik die keer moedwillig een 450 de grond in geboord heb. Ik had plots alle controle verloren na een dergelijk maneouvre en zag met lede ogen die koffiemolen in de richting van enkele passanten vliegen, de keuze was rap gemaakt, beter dat ding de grond in dan m'n rotorbladen in hun huid te laten klieven.

En idd ook toen viel de schade behoorlijk mee, rotoras geplooid en tailboom verbogen, en dat was het zo'n beetje, oh ja en enkele links gebroken.
    Dany
    Op de werkbank : Cn2t "Las", OL49 Poolse Stoomloc
    In de koelkast : Revell 1/400 Aïda

Claude
    Gast

Standaard

Begonnen met de 30-size, later de 50-klasse en nu Electro (trex-500). Het blijft toch wennen met wat meer wind en een
    kleinere-size Heli. Je voelt de wind gewoon met het ding spelen
    Een stuur foutje en wat verkeerde wind en het is Bingo.
    Sucses met de opbouw van het nieuwe project.

Gr. Claude

Standaard

het vlieg sesoen zit er op nick dus kan je uw mannen weer aan het werk zetten

Standaard

Eindelijk een vervolg in ons stripverhaal...
    Grtz,

Dominiek

Standaard

Hier gaan we terug....

Zeg Blue Bird, is het soms met de Sampan van Amazone?

Grtz,
    Beyond

Nicootjen
    Gast

Standaard

Hey Nick,

Bekend volk op internet aan het werk!

Wens hun veel succes.
    Een collega Tech

Thumbs up

Ha, tof om te zien ! Joe en zijn team weer in actie !

Zeg, ik heb de foto's eens goed bekeken, en Joe verandert wel vlot van kledij.
    Een mega koele sweather, en stoere jeans ...

Is snit & naad ook nog een (verborgen) hobby 'tje van jou, Blue Bird ?

Standaard

He, he, he, per Sampan he. En wie zou dit vervoerd hebben helemaal naar hier.
    Met vriendelijke groet, Rik ----------mijn site, www.furioza.nl

Standaard

Zeg, ik heb de foto's eens goed bekeken, en Joe verandert wel vlot van kledij.
    Een mega koele sweather, en stoere jeans ...
    De trouwe fans van mijn bouwstripjes zullen zich misschien herinneren dat ik ooit verteld heb dat Joe een 30 jarige ActionMan op rust is. Ne gepensioneerde militair dus.
    Zijn feitelijke job tijdens zijn actieve millitaire carriere is Top Secret, maar ik vermoed dat hij in de contraspionagesector werkzaam geweest is...
    Ja en met zijn militair pensioen + zijn wedde hier kan hij zich af en toe een nieuw kledingstukje veroorloven hé...

Is snit & naad ook nog een (verborgen) hobby 'tje van jou, Blue Bird ?
    Over mijn verborgen hobby's ga ik hier niet uitwijden Dirkske

He, he, he, per Sampan he. En wie zou dit vervoerd hebben helemaal naar hier.
    Misschien is het wel de Sampan die hier door Amazone gebouwd is... ??? Er is daar namelijk nog steeds gene Chineese stuurman aan boord hé...

Heligroeten,

Nick

Thumbs up

Hai Nick,

blij te zien dat de werken terug opgestart worden.

Je team lijkt even gemotiveerd als vroeger, iets om zich aan op te trekken.

Hopelijk volgen de updates terug het oude tempo,en ben je tijdig klaar voor het volgende vliegseizoen.

Grts

Johan
    Soon ARM-82

Soortgelijke discussies

1. schaal 1/24 of 1/25 - Lotus Super 7 [DONE]
    By wet sellery in forum "Wedstrijden auto's"
    Reacties: 147
    Laatste bericht: 02-12-12, 23:50
  2. schaal 1/48 - F/A-18F Super Hornet 'Diamondbacks'
    By Droop in forum Militaire vliegtuigen / Helikopters
    Reacties: 24
    Laatste bericht: 22-09-11, 17:03