Hoofdsponsor

1/20 Bouwverslag: AH-1W Super Cobra Gunship [DONE]

  • Onderwerp starter Blue Bird
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi Nick,

dus als ik het goed gevolgd heb komt er een motortje in de staart van de cockpit???
 
mooi systeem.8) ik heb zelf een nexus 30van kyosho gehad die hat een as met een tand wiel werkt ook mooi maar als het mis gaat zijn alle tanden van de aandrijving weg:(
 
dus als ik het goed gevolgd heb komt er een motortje in de staart van de cockpit???

@ John,

De heli wordt aangedreven door 1 elektromotor die via overbrengingen de hoofd- en staartrotor aandrijven.
Hopelijk maakt het volgende prentje alles wat duidelijker.

 
Hoi Nick,

weer al een beetje wijzer geworden.
Nu nog hopen dat je alles goed afgesteld hebt?
In ieder geval suc6 man, en laat zeker een paar foto's zien hé!!
 
Hey hey,

er zullen nog wel wat te verwachten en niet te voorziene kinderziektes inzitten. Vandaar dat er eerst enkele testvluchten zullen worden gemaakt.
Nu is het enkel wachten tot die witte ellende verdwijnt zodat we weer de baan op kunnen...

Prentjes van de testvluchten komen er zeker.

Heligroeten,

Nick
 
oooooh......zeer leuk motiefje :): Heb jij die gesproten Nick of kwam dit zo uit de doos ?

Omdat ik me niet kan houden, toch wat muggeziften, de schutkleuren zouden tegen elkaar meoten komen (bijv, de zwarte velk onder de canopy luent neit volledig tegen het groen aan, wat in feite wel moet.

Hoe dan ook, ik ben benieuwd :):
 
@ Jade,

de rompdelen zaten (tot mijn spijt) reeds gespoten in de doos... ik heb ze enkel wat bijgewerkt.
Je opmerking ivm met de camo is terecht. Het klopt van geen kanten... Nu de vorm van de romp is ook niet echt wat het moet zijn. Maar van deze onvolmaaktheden was ik mij bewust toen ik aan dit projectje begon. Ik zie deze heli dus niet echt als een echte schaalheli, maar eerder als een aangeklede POD en boom (nen aangeklede meccano dus) om mij indoor mee te amuzeren en tijdens de winter het vliegen niet te verleren hé.
De volgende Cobra wordt een echt schaalproject...

Heligroeten,

Nick
 
ondanks dat ze niet helemaal kloppen zien die romp delen er toch mooi uit een beetje bij werken en dan is ze net echt8)
 
frame050werkhervatting6.jpg


frame051onderdelencobra.jpg


frame052minicobraatelie.jpg


frame053uitsnijdenbegla.jpg


frame054minicobraneusje.jpg
 
HMMMM I like...:) Alleen jammer dat de neus eerder rechthoekig is ipv afgerond, maar ziet er eeng einig ding uit om mee te vliegen.
 
Uw ventjes doen al het werk en jij gaat met de eer lopen, zoals altijd ;-)

knap man ;-)
 
Knap man, ziet er ruig uit, nu nog z'n raketten ?
 
Hey, :)

@Nick, dat ziet er al aardig uit, breng maar mee op de volgende vergadering om te kunnen bekwijlen.....:D:D;)
 
mooi mooi nick hij ziet er zeker agresief uit .

ik hoop dat de vliegprestaties ook goed zijn maar dat zullen we redelijk rap horen :D

iniedergeval al nen dikke profisiat met deze mooie heli ApplausApplaus-foto--foto-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan