Hoofdsponsor

1/60 Hellbringer [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is een serieus werk om dit effect te bekomen, maar het resultaat is fantastisch -fck-

Knap gedaan ApplausApplausApplaus

Groeten, "Wet Sellery"
 
Zeer mooi Jadefalconguard, WAAAAW!!!

Kleine opmerking, op je laatste foto zie ik aan de arm (binnenkant van de elleboog) een klein beetje verf die opgehoopt is. Waarschijnlijk door de arm te bewegen. Je kan ook de strepen zien waar de verf vandaan komt...

Grtz,
Beyond
 
Thx Guys...Beyond...stoeme Macrostand op camera :): Klopt idd maar live heeft het wel een leuk effect. kan zijn dat ik het zo hou zie wel verder :)
 
De strepen zou ik ook laten, maar misschien wel even de opgehoopte verf een beetje verwijderen...
Zo zal het minder op een ongelukje lijken, en meer op "bewuste schade" :laugh:

Grtz,
Beyond
 
Ik heb als niet-science-fiction modelbouwer enkele werken van onze Jadefalconguard mogen aanschouwen, en ik kan zeggen, RESPECT.
Ik krijg zowaar ook al zin om iets dergelijks te gaan proberen.
 
Heb hetzelfde gevoel als GUnit.
Die SF toestanden zegt me niets.
Tot ik dit eens live heb mogen aanschouwen.
Het heeft wel iets.
In elk geval een aparte tak van modelbouw.
Blijf ons verbazen Jadefalconguard.

Erik.
 
Ik kan niet anders dan men voorgangers beamen, het is een kunst op zich hoor, proficiat.
 
^^ Bedankt jongens. Ik vind persoonlijk dat er heel wat betere bouwers hier op het forum aanwezig zijn en dat ik maar een amateurke ben in vergelijking met hen.

Anyway, we hebben hier nog wat verder gedaan aan de groene dame. Nadat de vernis was uitgedroogd heb ik een laag 'general wash' van Mig aangebracht en laten opdrogen. Dan een paar foto's trachten te nemen met kusntlicht, maar lukt niet zo goed... goede foto's zal voor morgen zijn bij daglicht

Zo staat ze er nu bij :

1_side.jpg

1_foot.jpg

2_top.jpg

2_back.jpg

Afhankelijk van het scherm en de resolutie zie je hier min of meer vrij harde overgangen. Live vallen ze veel beter mee.

groeten,

G.
 
Dan een paar foto's trachten te nemen met kusntlicht, maar lukt niet zo goed... goede foto's zal voor morgen zijn bij daglicht
't zal wel zijn dat dit niet goed meevalt :nowink:;)

Al bij lk vind ik toch een aparte tak van de modelbouw, maar niettemin een fascinerende.
 
LOL...ik beloof plechtig een typcursus te volgen Dominiek :)

Anyway, hierbij wat buitenopnames. Zoals je ziet heeft ze reeds een laagje vernis gekregen ter bescherming en kunnen we verder gaan doen :

Front :
3_front.jpg

Side :
2_side.jpg

Launcher detail (de korrels bovenop de romp waren een testje om het roet te simuleren. Zijn een beetje overscale, maar camoufleer ik wel wat) :

1_launcher.jpg

Been, moet nog veel aan gebeuren
1_leg.jpg

Rug
3_back.jpg

Het 'pelvis' gedeelte dient nog te worden aangepakt. De draairing is niet goed van kleur en er is wat verf afgesprongen :( Maar dat komt wel goed
 
BONK !!! .......


Hé Jade, volgende keer wel eerst verwittigen voor je zo'n update plaatst.

Ik heb hier net Anthony van de grond moeten oprapen. Hij was flauwgevallen bij het aanschouwen van je prachtige robot.
 
Wat een resultaat......
En dan durft hij nog te zeggen dat er nog veel werk aan is :O

Prachtig hoor Jadefalconguard

Grtz,
Beyond
 
Prachtig geschilderd man !!!!

btw toch vind ik dat hij dunne armpjes heeft :D
 
En aan alles komt een einde :( Deze dame heeft daarnet haar laatste beetjes verf gekregen en staat te drogen. Binnenopnames met kunstlicht lukken me neit zo vree goed, dus één miezerig foto'tje. Als het weer het toelaat morgen betere.

4_front.jpg
 
Mooi werk Jadefalconguard , bij echt licht komt ie nog beter tot zijn recht .
 
Helemaal klaar??


En dan maar één foto?? :unsure:

Ben er al helemaal klaar voor ;)
 
Zoals beloofd, hierbij wat extra foto's...wegens teveel regen getrokken onder het afdak, dus vergeef me de idiote achtergrond :):

Prowling for the enemy :
5_front.jpg

Zo ziet een kikker deze dame :):
1_kikker.jpg

Inzoomen op het koppie van de mech. let vooral op de cockpit kap en de zoeklamp

3_top.jpg

SRM Launcher en een aantal boemstokken

1_srm.jpg

Lego's en styrene toegevoegd

1_voet_achter.jpg

Backside :

4_back.jpg

Commentaar en bemerkingen meer dan welkom... tot de volgende
 
Hey hey Geertje,

je hebt van deze machine een waar kunstwerk gemaakt, maar geef toe, de weathering van de in het decor aanwezige raamlijsten is ook subliem...:tongue:

Heligroeten,

Nick
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan