Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
Diorama's (civiel en militair) Diorama US Civil War - 54mm
Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: Diorama US Civil War - 54mm

Wimmeke
    Gast

Standaard Diorama US Civil War - 54mm

Hallo,

Nu dat er wat renovatiewerk gebeurd aan de slaapkamers, een andere (minder leuke) manier van schilderen, heb ik hiervan gebruikt gemaakt om van wat diorama’s, die anders veilig achter glas in een kast staan, wat foto’s te nemen. Zo zie je maar waarvoor kamers schilderen goed is:p.

Dit is een diorama over de Amerikaanse Burgeroorlog. Ze stelt enkele zuidelijke infanteristen voor. De figuren zijn plastic figuren van 54mm van het merk Dragon (zie Dragon Models Limited).

De figuur met de vlag is van tin en gemaakt door een firma in samenspraak met Osprey-publishing (zie Osprey Publishing - Military History Books). Het figuur is gebaseerd op een afbeelding in een van hun boeken. De vlag is een scanafbeelding die ik uit het boek Flags of the American Civil War (3) heb gehaald.

Origineel zijn het Noordelijke figuren, maar door ze anders te schilderen kan je er gemakkelijk zuidelijke figuren van maken.

Groeten
    Wimmeke
    Laatst gewijzigd door ExSerCo; 25-10-08 om 12:48

Banned

Standaard

he, dat is tof

Goede topic beantwoorder Droop's schermafbeelding

Standaard

En zeggen dat ik nog zo'n compleet(!) uniform van een geconfedereerde luitenant van de cavalerie heb gehad.

Een klein opmerkingske:
    Misschien kon je de ogen van de personages aanbrengen met het topje van een tandenstokertje. Die oogjes mis ik wel.

Verder niets dan lof voor dit mooi dio'tje.

Droop

Soortgelijke discussies

1. F-22 Raptor
    By GUnit in forum Afgewerkt project Dio's
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 31-01-10, 01:54

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten