Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
SciFi Kitbash stuka future fighter [!]
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 24

Discussie: Kitbash stuka future fighter [!]

Standaard Kitbash stuka future fighter [!]

Zoals ik Beyond zijn space conqueror topic al aangaf zat ik ook al met een sci-fi bouwproject in mijn hoofd. Aangezien de stuka die ik hier nog liggen had zijn verf maar niet wil lossen ga ik deze als basis gebruiken. Zeg maar een soort what if projectje maar dan een paar honderd jaar in de toekomst

De bouwstenen:

Eerste vorderingen, the pilot seat

Standaard

Het zonnetje schijnt, moeder de vrouw is met zoonlief naar schoonmoeder dus mijne brol bij elkaar gepakt en op het terras gaan zitten.
    De pilot seat wat comfortabeler gemaakt, en ook touchpads toegevoegd voor de besturing. Dit zijn eigenlijk pedalen uit een 1/24 racewagen

Na wat gepuzzel, gezaag, geknip en geplak is dit ongeveer hoe de cockpit er komt uit te zien.

Er komt geen beglazing rondom maar de cockpit zal wel openkunnen. Hoe, dat weet ik nog niet maar opengaan zal hij

Standaard

ziet er een leuk projektjen uit

je zal je fantasie hier wel op kunnen uitwerken

grtz

huge

Standaard

Amai nog niet

Kan het mij niet laten;
    Tsjakkaa !

Na de onderdelen van een stuka, motorfiets, racewagen en een truck in een doos gegooid te hebben, even geschud, paar druppels lijm, paar stukjes blue tack erbij, nog even roeren en dan krijg je dit:

Voordeel van scifi is dat je echt alles kan doen, ik amuseer mij rot met dit ding

Standaard

waan me direkt in star wars

grtz

huge

Standaard

Super hoor Tomas

Dit is inderdaad wel eens leuk om te doen, en de onderdelen geraken zo toch nog eens gebruikt hé

Die van mij staat even aan de kant, ben nog bezig met mijn Opel, en de Flak, en het dio en Jill,...
    Hier anders enkele foto's van mijn eerste kitbash-scratch-space-vlieger :

Suk6, en nog veel plak en bouwplezier...
    Ben echt wel benieuwd

Grtz,
    Beyond

Goede topic beantwoorder Droop's schermafbeelding

Standaard

Een stuka die ergens in de verre toekomst aktief is?

Dat lijkt me een leuk project om te volgen.

Ik ben al benieuwd hoe dat gaat aflopen.

Droop

Standaard

Beyond: die dio heb ik al uitgebreid bestudeerd
    Droop: ik ben ook benieuwd hoe dit gaat aflopen
    Huge: Nu al? wat gaat dat geven als hij af is?

Daarnet nog even voortgedaan aan de cockpit.
    Nog een paar details toegevoegd en alles beginnen vastlijmen. Morgen gaan we dit alles in de primer gooien.

Standaard

Ik vind het er goed uit zien Tomas , lekker alles uit proberen , ik ben benieuwd naar je vervolg ....

Bubble

Standaard

Thanx Bubble

Vandaag weer wat in het zonnetje gezeten. Na de primer een weekje te laten uitharden een paar klodders verf aangebracht.
    Geprimerd

Na wat smossen met verf

En een ideetje voor het uitzicht

Standaard

Het ziet er goed uit tomas dat scrathbuilding werk van je .......

ben benieuwd naar je vervolg

Gr Bubble

Standaard

Begint er heel maf uit te zien hoor Tomas

De kleuren zijn goed gekozen, lekker speciaal....

En de neus van je vliegding is ook wel futuristisch, like it
    Begin al terug te verlangen om tijd te hebben voor de mijne verder af te werken...

Weet je al welk kleurtje je gaat gebruiken voor de buitenkant? Je kan immers alle kanten op... En camo kan ook, hoewel ik geen gewone camo zou doen, dit heeft in de ruimte niet veel zin

Grtz,
    Beyond

Standaard

Euuuhhhh,

Whatsgebeurt??

Even een vraagje over je project. Je bouwt een future fighter, ga je daar ook nog iets mee uitbeelden, ik denk dat aan iets van bijvoorbeeld starwars achtig iets. En heeft dit nog een soort van verdere gedachten. Of is dit gewoon een leuk bouw project dat je maakt voor jezelf.
    Met vriendelijke groet, Rik ----------mijn site, www.furioza.nl

Standaard

Bedankt allemaal
    Er zit geen idee achter dit project, naargelang ik onderdelen vind en versnij komt er vorm in dit vliegding. Ook wat de uiteindelijke kleur betreft weet ik nog niks. Waarschijnlijk gewoon navygrijs ofzo, of misschien wel geel met blauwe stippen, het kan alle kanten uit

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tomas Bekijk bericht
    Bedankt allemaal
    ................, of misschien wel geel met blauwe stippen, het kan alle kanten uit
    Dat zou toch wat origineler zijn hé

Ben benieuwd.....

Grtz,
    Beyond

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Soortgelijke discussies

1. Real Space - The way of the Future Ares 1 1/72 [F]
    By bubblegum in forum Ruimtevaart & Science Fiction
    Reacties: 22
    Laatste bericht: 29-10-09, 00:49
  2. what-if kitbash: BNS Dendermonde (1/144) [DONE]
    By Nils in forum Plastic Schepen