Hoofdsponsor

Jamara HG'le

Status
Niet open voor verdere reacties.
M

Mega

Guest
Deze week kreeg ik post uit Belgie. De forum loterij prijs werd bezorgd: een Jamara HG'le RC helicopter!
Dat vraagt natuurlijk om een bouwverslag:

Allereerst de foto's van de 'kit':

DSC_0001-41.gif

DSC_0003-47.gif

In de doos, de zender:

DSC_0006-36.gif

De 'bouwbeschrijving':

DSC_0012-14.gif

En natuurlijk de helicopter:

DSC_0007-26.gif

Deze Jamara HG'le heeft een twee kanaals zender: omhoog/vooruit en links/rechts. De zender is ook meteen de oplader voor de 3,7 volt/50 mAh accu van de heli:

DSC_0011-24.gif

DSC_0010-25.gif

Na 10 minuutjes opladen was het een kwestie van even trimmen en vliegen!

DSC_0008-29.gif

DSC_0009-23.gif

En daarmee is het bouwverslag afgerond :D

Dankzij de dubbele rotors is de heli eenvoudig te besturen en na een tijdje oefenen vloog de 'bird' vrolijk door de woonkamer. Gelukkig is het een stevig apparaatje, zodat een 'crash' geen enkel probleem vormt ;)

Ik wil de admins van de geweldige forum nogmaals bedanken dat ze op deze originele en leuke manier met het budget overschot zijn omgegaan. Deze heli is een hele leuke gadget waar mijn vrouw en ik al heel veel lol aan hebben gehad!

groeten, Rinie
 
Hehe, tof om je verslagje te lezen, en het was voor ons ook zeer leuk om sommige mensen die het forum steunen in de bloemetjes te zetten, volgend jaar zal dit dus terug het geval zijn, is te zien wat het budget dan is die over is, misschien kunnen we dan meer prijzen schenken.

Het was van ons graag gedaan.

Bedankt ;)
 
Leuk hebbedingetje én een nog veel leuker verslagje. :D:D



Droop
 
Opletten van haartjes en stof in de tailrotor.
Het kan de Tail 'vertragen' en rare reacties te weeg brengen:D

Dus af en toe checken!
(zoontje heeft er al een stuk of 3 in de prak gevlogen..
vraag me niet hoe:D )
 
He, he, he, leuk zo´n dingetje.....

Vliegt het nog een beetje??
 
Pas maar op, zo is het hier ook begonnen, en voor je het weet staat er een groter exemplaar op de kast :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan