Hoofdsponsor

Anders / onbekend Soviet Krechet lunar en Apollo moon space suit 1/16 [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
De hardliners qua kleur zitter nu op en eerste laag vervuilend wash , nu moeten alle details erop , nog een horloge menig decals ,gouden vizier , de maanbodem moet af en ik denk dat ze ook een extra sample bag krijgt .... ik moet nog op zoek naar blokjes resin on zelf het te kunnen uit slijpen , dus nog genoeg werk ..............


Afbeelding_049%7E1.jpg


Afbeelding_050%7E1.jpg
Afbeelding_052%7E0.jpg


Afbeelding_053%7E1.jpg
Afbeelding_054.jpg


Afbeelding_055%7E0.jpg
Afbeelding_056%7E2.jpg


Tot zover ................
 
Super wat je allemaal doet met deze mannetjes....

Grtz,
Beyond
 
Wat je doet is gewoonweg schitterend.
Maar laat mij toe een misschien domme vraag te stellen...>(

Die Amerikaanse vlag achter de Astronaut, die lijkt te wapperen...
Waait het dan op de maan ???
Wind is toch een gevolg van luchtdrukverschillen...

Heligroeten,

Nick
 
Die Amerikaanse vlag achter de Astronaut, die lijkt te wapperen...
Waait het dan op de maan ???
Wind is toch een gevolg van luchtdrukverschillen...

Dit moet gewoon een strikvraag zijn....... :dry::dry:
Maar eerlijk,ik weet het ook niet en ben eigenlijk wel benieuwd naar de uitleg.
 
............
Die Amerikaanse vlag achter de Astronaut, die lijkt te wapperen...
Waait het dan op de maan ???
Wind is toch een gevolg van luchtdrukverschillen...

Even >w
Dit is ook één van de argumenten die gebruikt wordt door de groep mensen die twijfelen aan de echtheid van de landing op de maan....
Want op foto's van de "echte" landing zie je ook een vlag wapperen...

Dit natuurlijk allemaal terzijde ;)

Grtz,
Beyond
 
Ha luitjes ,

Nou dat verhaal van nepvluchten en wind op de maan , alsof het op aarde gefilmt is , is echt allemaal bull... , ik vraag me wel een af onder ongelovige ( maanlanding ) wel eens een lampje is gaan branden wat dit allemaal gekost heeft , men betaald nu nog de rekening ervan , zo duur was het en wel te verstaan al die mensen die er aan gewerkt hebben , meer dan 40 000 duizend in en om nasa ....
Wat die bewegende vlag betreft als jullie dit filmpje bedoelen :

YouTube - Apollo 15 waving flag at 2:37

is het gewoon de weerstand van de astronauten die aan de vlaggestang zitten en er langs lopen , er is immers nog steeds zwaartekracht , dat is goed te zien met de expermiment ( zwaartekracht ) van david scott van de Apollo 15 , hij liet daar een veer en een hamer tegelijk vallen en het resultaat zien jullie hier,

YouTube - Hammer and Feather Drop on Moon

en je kunt het goed zien aan het zand als deze zelfde astronaut per ongeluk struikelt, let goed op het zand ...... [http://www.youtube.com/watch?v=wVfdNvwG3MM

Maar over een paar weken is er een einde van het spektakel of dit wel allemaal nep is , want de sonde die nu al een tijdje om de maan baantjes trek ( Lunar Reconnaissance Orbiter (LRO http://msnbcmedia2.msn.com/i/MSNBC/Components/Photo/_new/090717-space-apollo14-bcol-10a.jpg
heeft op 17 juli al beelden gestuurt waar al nauwkeurig is te zien waar de de maanlanders ( onderste gedeelte voetstappen en bandensporen te zien zijn van 40 jaar geleden ,eerdaags zullen deze opnames te zien op een 1 cm nauwkeurig en zien we zelfs de eerste voet stap van neil armstrong , want alles op de maan bij verlaten is in die 40 jaar niets verandert en ligt er prcies zo bij ............
 
Nu de 1/8 bijna klaar is voor zijn vizier behandeling kwam me andere hoofdje binnen, deze ( fase 3 ) is behandeld door een bedrijf en gegavaniseerd , dus resin gegalvaniseerd !
na speciale behandeling is er een mengelmoes koper goud opgelegd en is knoerthard .... , het is de bedoeling op het vizier na alles licht te schuren en dan gewoon over te spuiten .....
dus 60 % gaat verloren , maar alleen het vizier behandelen kon niet , het moet een gesloten objeckt zijn voor het onderdompelen , een ding is zeker het was niet goedkoop !!! :cry: maar dan heeft wel een stuk meer real waarde ............... :wink:

Afbeelding_058%7E2.jpg


Afbeelding_059%7E1.jpg


Afbeelding_061%7E1.jpg


Tot zover ..............
 
:laugh: mooie filmpjes hoor .

en het glas van de helm gaat er prachtig uitzien
 
Thx voor de glasheldere uitleg en bijhorende filmlinken over "de wapperende stars and stripes" op de maan.
Dat weten we nu ook weer.

Heligroeten en blijf doorgaan met het betere modelbouwwerk.
Ik volg het in alle stilte, maar zeer geboeid.

Nick

PS. enne Pascal, het was helemaal geen strikvraag hoor... ik zou niet durven...:tongue:
 
Ha luitjes ,

Nou dat verhaal van nepvluchten en wind op de maan , alsof het op aarde gefilmt is , is echt allemaal bull... , ik vraag me wel een af onder ongelovige ( maanlanding ) wel eens een lampje is gaan branden wat dit allemaal gekost heeft , men betaald nu nog de rekening ervan , zo duur was het en wel te verstaan al die mensen die er aan gewerkt hebben , meer dan 40 000 duizend in en om nasa ....

Natuurlijk is het wel zo dat er vandaag vanop aarde geen enkel bewijs te zien valt dat de maanlanding heeft plaatsgevonden, ie we hebben telescopen waar we de ruimte mee kunnen afspeuren, maar geen enkele is sterk genoeg om de vlagjes te laten zien die ze hebben achtergelaten...toch bizar :ph34r::8

On topic, schitterende helm
 
Nou bouwers , De grote astronaut is nu ook klaar , de voet ,de helm geplaats ,de messing hamer , het instruktie boekje , en menig details ..... er komen nu nog drie kleine astronauten en dan even geen astronaut meer .......

Afbeelding_108.jpg


Afbeelding_109.jpg


Afbeelding_110.jpg


Afbeelding_111.jpg


Afbeelding_112.jpg


Afbeelding_113.jpg


Afbeelding_114.jpg
Afbeelding_115.jpg


Afbeelding_116.jpg
Afbeelding_117.jpg


Afbeelding_118.jpg


Afbeelding_119.jpg
Afbeelding_120.jpg


Afbeelding_121.jpg
Afbeelding_123.jpg


Afbeelding_124.jpg
Afbeelding_126.jpg


Afbeelding_125.jpg


Nou nog een dingetje vergeten , zijn .......................
 
yep , stom he , de tekst is golf shot en dan vergeet je de club
 
ApplausMooi mooi mooi, men complimenten met dit zeer mooi resultaat, ik zeg ga toch eens een kijkje nemen, maar ik beklaag het me niet hoor.
Applaus
 
:ohmy:

Bubble,,,,,,,,,

Wat doe je nu?? :O:O



Weer zo´n mooie..... :P

Van harte man.

Maandag ga ik de andere en deze voor je in de gallerij plaatsen. :dry:
 
Dank je luitjes ,

Zoals belooft met golf club ..........

Afbeelding_128.jpg
Afbeelding_129.jpg


Afbeelding_132.jpg
Afbeelding_133.jpg



Goed weekend allemaal
 
Veel veel beter ;)

Prachtig terug, zoals gewoonte bij jouw...

Grtz,
Beyond
 
En dan word het nu tijd voor de laatste foto´s van buiten. ;)

Morgen is het mooi weer schijnt. :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan