Hoofdsponsor

Anders / onbekend Soviet Krechet lunar en Apollo moon space suit 1/16 [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jammer om dat te horen :(
Je hart moet wel bloeden op zo'n moment...al je tijd en liefde die erin zitten....

In feite kan de ontvanger klacht indienen...
Wat ik zeker zou doen...

Grtz,
Beyond
 
Nou bouwers , hier de foto,s van de eerste aangekomen astronaut ( John Young ) die het niet heeft overleeft .
Ik heb met deze verkoper een flink probleem , hij heeft de doos niet zelf in ontvangs genomen !! en dan wordt er niet door de verzekering uitgekeerd ..... dit weigerd hij te geloven ....in amerika kennen ze volgens hem niet aangetekent



pp%7E0.jpg


in_box.jpg


case_2%7E0.jpg


base_side.jpg


cu.jpg


tool_cu.jpg






En dan David Scott 1000 km verder op afgeleverd , deze koper had ook schade maar minder en hij was meer tolerant en had het zelf gerepareerd binnen een uur ......

P1010010.jpg

P1010008.jpg

P1010012.jpg

Hier is goed te zien hoe sterk het resin is , want het messing in de hand is afgebroken ...... je zou bijna anderom verwachten .....

P1010020.jpg


P1010014.jpg


P1010016.jpg

na een uurtje had ie david alweer zeer goed op zijn sokkel

All_Fixed.jpg


Nou maar hopen dat we met eerste koper er goed uit komen ....

Tot zover ....
 
Tjonge, je vraagt je echt af wat hier mee is gebeurt. Helaas krijg je hier altijd wel een slechte naam mee terwijl je er helemaal niets aan kunt doen. Ik hoop idd dat je er uit gaat komen. Wat een ellende zeg.
 
Dit is idd balen zeg.
Ik heb nochtans al enkele keren iets uit de "Ustates Nites" naar hier laten overkomen en dit was bijlange niet ingepakt zoals die pakjes van jou. Telkens is de boel hier heelhuids gearriveerd.
 
Kan jij dan geen klacht indienen als je het hier aangetekend hebt verzonden?
En volgens mij kennen ze dat wel hoor in usa, aangetekend verzenden.
Ik heb al meerder items gekocht via het net in de states, en naar het buitenland moest je telkens meer betalen als je "insurance" wou hebben...

Denk dat die kerel gewoon zijn geld terug wil...
Hopelijk heb je op voorhand vermeld dat de verzending op risico van de koper was, dan kan hij jou niets maken/eisen...

Veel suk6 op een goede afloop.

Grtz,
Beyond
 
nou luitjes hier deel 2 van zeven nieuwe diorama ,s met verschillenden thema,s .

Ik ben nu een tijdje druk geweest met onderdelen maken voor de komende diorama,s .
De astronauten zijn weer terug van de vergulder en deze keer meer spiegeld effeckt , omdat ik ze voor het versturen extra gepolijst had .
De eerste diorama the alan bean scene gaat zeer goed ik heb een zo natuur getrouw geprobeerd een kopie ( messing ) van zijn hamer te maken die hij had gebruik op de maan en stiekem had mee terug genomen .... en die nu zelfs gebruikt in zijn bewerken van zijn schilderijen .
Ik heb bij de astronaut een extra sample bag gemaakt en geschuurt uit een blokje afval resin , daar uitgehold en buitenkant bewerkt zodat het op een tasje met flap lijkt van stof en aan de achterkant vast gemaakt met de gespen die weer aan de life support vast zit .
In de sample bag zitten zeer kleine schilders spullen die met zijn hobby te maken hebben , in het echt zou dat natuurlijk niet zijn , maar in dit diorama wel .
De camera,s zijn alle zeven klaar uit messing het eerste thema gaat het forgotten heroes of heroes that make it possible Heten .... ik denk dat de eerste diorama volgende week klaar is , ik zal ze een voor een met andere thema voor schotelen ....

Er is in dit youtube filmpje goed te zien hoe hij die hamer gebruikte voor het nemen van bodem samples ....

YouTube - Alan Bean: Artist/Astronaut



1988-Driving-the-Double-Core-Tube.jpg


a16det17446SCBsm.jpg


Afbeelding_283.jpg


Afbeelding_284.jpg


Afbeelding_285.jpg


Afbeelding_286.jpg


Afbeelding_287.jpg


Afbeelding_288.jpg


Afbeelding_289.jpg
Afbeelding_290.jpg


Afbeelding_291.jpg
Afbeelding_292.jpg


Afbeelding_293.jpg
Afbeelding_294.jpg


Afbeelding_295.jpg


Tot zover ...............
 
Hey Bubble,

Ziet er weer prachtig uit ^^ Ook leuk dat er sommige een wat andere pose hebben.

Hoe is het afgelopen met de eerste koper ?

Groete, "Wet Sellery"
 
De eerste koper ging goed die had um in een mum van tijd zelf gerepareerd maar de tweede koper waar nog minder schade aan was , wou zijn geld terug anders zou hij me zwart maken op ebay , en wel op een zeer vervelend dreigende manier .....
 
:O:O:O

Oempf, man wat ziet dit er toch weer goed uit.

Ik denk dat je idd in een lastig pakket zit. En tja dan gewoon de eer aan jezelf houden. Zo alleen kun je de beste keuze maken in wat je gaat doen.

P.s.

Ik ben je eindfoto´s niet vergeten hoor. Maar tijd......
 
Dank je modelengeneer ,

Nou luitjes , de eerste van de zeven thema,s de eerste voor alan bean is zowat af op het naamplaatje en acryl kap na, die houden jullie tegoed .
Ik heb dit thema gemoemd , heroes that make it possible , ik heb alan bean niet veel zien schilderen over dit thema apollo 1 ,de vlucht waar alle drie de astronauten omkwamen door kortsluiting bij een test sessie ...
deze drie astronauten Virgil Grissom,Edward White,Roger Chaffee, hebben het pad vrij gemaakt voor verdere vluchten naar de maan .
Ik hoop dat alan um mooi vind en um een goede plaats geeft .

pp%7E2.jpg


Ik heb op de maan bodem tegen een rots partij een herdenkplaats dmv het apollo 1 logo en de amerikaanse vlag in opvouw protocol .
Verder is alan aan het werk op de maanbodem die maanmonsters neemt dmv een boorstang .....

Afbeelding_301.jpg


Afbeelding_297.jpg


Afbeelding_298.jpg


Afbeelding_299%7E0.jpg


Afbeelding_304.jpg


Afbeelding_305%7E0.jpg


Afbeelding_306%7E0.jpg


Afbeelding_308.jpg


Afbeelding_311%7E0.jpg


Afbeelding_313%7E0.jpg


Afbeelding_312%7E1.jpg


Tot zover .........
 
Hey Pascal,

Ziet er weer prachtig uit ^^ Het zou misschien leuk zijn om wat foto's te maken met de ruimte en de aarde op de achtergrond, misschien kan dat met photoshop of iets gelijkaardigs ?

Die ronde plaatjes, zijn dat pins ?

Groeten, "Wet Sellery"
 
Dank je pascal , je bedoelt op deze manier ? :

man_1.jpg


man2.jpg
 
Ewel, mannekes......

Die onderste is waarachtig schitterend......

Een dikke BRAVO !!
 
Zeer mooie foto's :ohmy:

Heel erg geslaagd hoor, Proficiat

ApplausApplaus

Grtz,
Beyond
 
Dank je luitjes ,,,,,,,


Er was nog een apollo astronaut , die ik voor een prikkie had gekocht tijden geleden , ook geheel resin maar dan schaal 1/8 , een beste knoepert .
Jammer genoeg had de vorige eigenaar er teveel van zijn linker arm af gehaalt en het paste niet meer en toen vervolgens verkocht aan me ....
Ik heb flink moeten schuren want er zaten veel bramen aan van het gieten , vervolgen kijken hoe ik de arm wou hebbben en toen geboort ,een messing ping erin en vast gelijmt .
Daarna een toch wel flink laag vuller en dit moet nu uitharden , deze uitvoering is een apollo 11 uitvoering , maar ik wou een apollo 16 uitvoering met andere helm met sun shield protextion en aan de zijnkant van het vizier ook de afscherming voor de zon .
Ik heb dit geprobeert uit een pingpongbal , en ik moet zeggen niet verkeerd .... die zogenaamde dure cap ....

Eerst nu weer alles schuren en dan kan alles in de eerste primer ...



pp%7E7.jpg


oo%7E3.jpg


Afbeelding_002%7E2.jpg


Afbeelding_004%7E3.jpg


Afbeelding_006%7E2.jpg


Afbeelding_007%7E3.jpg


Afbeelding_008%7E2.jpg


Afbeelding_011%7E2.jpg


Afbeelding_012%7E2.jpg


Afbeelding_017%7E3.jpg


Afbeelding_018%7E4.jpg


nn.jpg


yy.jpg


cc%7E0.jpg


ww%7E0.jpg


Afbeelding_013%7E2.jpg


Afbeelding_014%7E2.jpg


Afbeelding_016%7E4.jpg


Afbeelding_021%7E3.jpg


Tot zover weer ...................
 
Dank je ExSerCo


Maar naar veel schuren , fijner schuren , kon er een zeer dun laagje filler op , die daarna weer fijn geschuurt , en toen 4 dunne laagje primer erop en toen weer zeeer !! fijn schuren , toen de mat wit aantal dunne lagen en laten drogen een kwatier , bij het hoofd gedeelte waar je ook de sun protection platen kunt zien links en rechs ( ook uit een pingpong bal ) heb ik toen met afscherming voor de rest een aantal lagen wit gloss erover , oftewel het verschil tussen kunstof helm en het stoffen pak ..... dit moet nu zeker 24 uur drogen voor de andere paint kleuren details erop kunnen .
Het zelfde is ook met de sun cap gedaan , maar ik kad er nog voor het spuiten een klein greep randje erop gemaakt en schanier stangetje .....

Morgen kan hij in de eerste wash laag ......................

70HC80-s.jpg
S7046156-s.jpg


Afbeelding_022%7E3.jpg
Afbeelding_023%7E2.jpg


Afbeelding_024%7E1.jpg
Afbeelding_025%7E2.jpg


Afbeelding_027%7E0.jpg
Afbeelding_029%7E0.jpg


Afbeelding_031%7E0.jpg


Afbeelding_033%7E0.jpg
Afbeelding_033%7E1.jpg


Afbeelding_034%7E1.jpg
Afbeelding_035%7E2.jpg


Afbeelding_039%7E0.jpg


Tot zover ...............
 
ik kan alleen maar kijken en genieten.

tips zullen van iemand anders moeten komen want dit gaat mijn petje te boven . en van petje gesproken petje af voor deze bouw
 
Dank je Amazone ,

Maar zoals belooft , Diorama mummer 2 , het thema heet BLAZE OF APOLLO GLORY ,,,,
Er moeten nog wat kleine details op zoals de pin,s , maar die zijn nog niet binnen ( zoek geraakt bij de post vanuit de states ) en de shaduwen op de maan bodem ect .....

Afbeelding_041%7E1.jpg


Afbeelding_042%7E0.jpg


Afbeelding_043%7E1.jpg


Afbeelding_044%7E1.jpg


Afbeelding_047%7E2.jpg


Afbeelding_048%7E1.jpg


blaze_of_apollo_glory.jpg


Tot zover .................
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan