Hoofdsponsor

Anders / onbekend Soviet Krechet lunar en Apollo moon space suit 1/16 [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooi mooi, van welk merk zijn die astronauten eigenlijk ?
 
die zijn van reheat , maar dat merk is al jaren niet meer . china verkoopt ze nog in een copy versie .
 
de astronaut space shuttle suit up room diorama gaat mooi vooruit , heb me vandaag bezig gehouden met het maken van een medisch control hardware kast , die tussen de astronauten in staat , zeer leuk dit soort werkjes . het kabel werk komt later ..

060410_sts1_crewprep_02.jpg


006~65.jpg 008~63.jpg 011~38.jpg

013~32.jpg 015~30.jpg 016~31.jpg

Tot zover ..
 
Hoi bubblegum,

Zeer mooi wat ik hier allemaal zie, niet te geloven :)
Maak jij dan diorama's op bestelling van NASA of heb ik het verkeerd op?

mvg

Patrice
 
Dankje kerel !!!


Nee niet echt , heb er ooit een gemaakt voorin het national air and space museum DC .

Vandaag de room Pov,s afgemaakt , alleen de bedrading en dan het diorama afwerken en het is klaar voor de eindfoto,s .

003~77.jpg 005~61.jpg

De hand pov,s

001~72.jpg 002~69.jpg

003l.jpg




Tot zover ..
 
Laatst bewerkt:
Goh... gerenomeerde modelbouwers als Bob Letterman en François Verlinden kunnen van jou nog iets leren dunk me!
 
Bubble ,gij zijt geen gewone hoor. Heb hier juist eens alles overlopen en zit er toch een beetje stiiletjes bij als ik dat hier allemaal zie. Ik kan ook wel een beetje scratchen maar als ik dat hier zie ! Jawadde !!!!

nu viel er mij wel een klein detailtje op. Die fantasy foto van die 3 astronauten. Die rechtse houd (op je dio) van zijn linkerhand 2 vingers en zijn duim omhoog terhoogte van de middenste zijn schouder, terwijl hij op het originele 2 "oortjes" of een "V-tje" vormt met zijn 2 vingers boven de helm van de middelste. Wel een leuk detailtje van de maker van die foto.

Misschien kan je die panorama-foto (vanop die link) met dat maanwagentje ook eens nabouwen .
 
Dankje walesha en Famo ,,

Je hebt het goed gezien Famo !! vele zagen dat met die vingertjes niet ,, in het schilderij is het anders Why ?? it,s made by me :D , iets tussen mij en alan bean ;).

De suit room is morgen denk ik klaar , de voorbeelden komen uit dit filmpie , ik was toen 12 jaar oud en is me altijd bij gebleven , het aankleden van de space suit,s , de spanning een dag uitstel , heerlijk was dat ..

Na minuut 5,45 begint dat aankleden let vooral op de rechter astronaut zijn helm , dat was zeer speciaal in die tijd en om te maken natuurlijk 1/16 .


http://www.youtube.com/watch?v=5lXDa-HlFPU&feature=relmfu

Die maanwagen wil ik eens zelf maken voor een 1/6 apollo astronaut pop .
 
Laatst bewerkt:
Nou luitjes het diorama is klaar , menig details erop en ik vind het zo O.K geweest , genoeg kijk plezier voor de leek .

001.png

002.png

003.png

006.png

007.png

009.png

014.png

015.png

012.png

017.png

001.png

projeckt gesloten 8)
 
Is weer een Plaatje geworden Bubble.
 
Man, ik heb dit draadje eens helemaal doornomen. Elke pagina ik verder klikte, ging mijn mond verder open, ik wist niet dat deze zover open kon. sdfkkjskng , echt waar, ongelooflijk veel bewondering voor je!

Hier kun je alleen maar stil van worden...

grtz Dave
 
dankje luitjes ,, ik ga nu een leuk Scratch projeckt doen via een build off ( from papaer to plastick ) en zal hiet het projeckt ook tonen , kop um vanavond erin .
 
ja prachtig eind rezultaat bubble weer zeer mooi gemaakt met alle detaies er op en er aan
 
Hey Bub,

Zoals gewoonlijk,n weer een prachtwerk dat je laat zien, een streling voor het oog.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan