Hoofdsponsor

Anders / onbekend Soviet Krechet lunar en Apollo moon space suit 1/16 [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou luitjes ,,,

De de toolcarrier met canvas holder is terug ,,,, de man heeft weer vak werk geleverd ,,, !!!!!!!!!!

nu verder met de details erop en dan het diorama afmaken ....

Afbeelding_015~26.jpg


Afbeelding_016~27.jpg


Afbeelding_017~23.jpg


Afbeelding_018~26.jpg


Afbeelding_019~27.jpg


Afbeelding_014~23.jpg


in de tussentijd ,,, toch met een experiment bezig om de apollo astronaut toch eens anders te doen ... dus ik probeer het een op de manier dat de astronaut de dress suit room verlaat ...

zoals op deze foto,,

kkl.jpg



meer werk maar eens wat anders ...

Tot zover ....
 
Ik ben begonnen met standaart het figuur inelkaar te zetten in een pose ,,, en toen begonnen met de headset microfoon wat zit weggemoffeld in een mutsje ...
Ik heb uit twee milescuule resin delen ze uit geschuurt en de toen met 0,5 mm plastick draad en 1mm draad de mic gmaakt ..
het is bijna niet meer te houden onder het schuuren .. :?
Morgen een laagje putty over het hoofdje heen leggen en afslijpen in een mutsje ...

oo~8.jpg


A19791775000CP02.jpg


ee.jpg

hh~0.jpg

rr~0.jpg

Tot zover ...
 
'k Heb er gewoon opnieuw geen woorden voor... alleen... als je naar dit draadje komt weet ne mens niet meer wat hij ziet... ongelooflijk knap...

Heligroeten,

Nick
 
Dankje bleu bird ,,, het is leuk om het te doen ... dat nieuwe ...

Vandaag verder gegaan met het mutsje ,,, eerst een flink drup filler op het hoofd laten drogen en voorzichtig schuuren en in modelmaken ... en daarna glad afwerken ... als er later primer op komt en het bijna is opgedroogt even een stofdoek strucktuur erin drukken en later geheel afschilderen in wit zwart ....

Morgen verder met de rug van de astronaut , een klitterband overlapping eruit schuuren en dan verder met het portable life
support unit , een soort koffer waar ik geloof zuurstof en stroom en druk systeem in zit ... ik moet het met een aantal foto,s doen, tekeningen vond ik niet ...


01.JPG
02.JPG
03.JPG
04.JPG


05.JPG
08.JPG


naamloos~11.jpg
07.JPG



oo~9.jpg


Tot zover ........................
 
Beter dan nick kan ik het niet zeggen, het is ongelooflijk
 
Je bent weer bezig aan een knap stuk Bubble. Kan weinig anders zeggen buiten Oh en Ah, helpt je mss niet veel, maar zeer mooi werk.
 
Dankje luitjes ,,,



nou vandaag bezig geweest dus met de POV: Portable Oxygen Ventilator.
een blokje gemaakt uit styreen en schuuren maar, toen gedeeltelijk details erop gemaakt ,,, toen de slangen met messing verloop stukjes ,,
Nu nog de slangen bekleden en later in kleur brengen .....

drt.jpg
bn~0.jpg
rr~1.jpg



qq~2.jpg
pp~14.jpg


Afbeelding_014~24.jpg


Tot zover .....

ohh voordegen die de shuttle launch ( sts-133 ) willen volgen life vandaag hier een link :

http://www.livestream.com/spaceflig...ign=spaceflightnow&utm_content=spaceflightnow
 
Laatst bewerkt:
bubblegum : heb just eens heel je topic door genomen : WAUW
je heb al veel mooie dingen laten zien , je scrathst zoveel mooie dingen
het is alsof het allemaal zo simpel is om te maken ,maar dat is het natuurlijk niet he
een topbouwer op zijn plaats

tom
 
Dankje man ,,,,

De vorderingen gaan verder ,,, na het vele schuuren wam de primer laag erop toen weer schuuren ,, toen de witte laag in aantal keer dun ... toen de eerste wash laag , dit moet als laatste nog een keer ..
er zit een extra riempje op de borst .
toen de handschoen ringen geschildert ,, toem de handschoen in rubber zwart .. ( met nog een gespje op)
daarna het gezichtje ,, en als laatste het hoofdmutsje en de mic ,, als laatste de zwembadslippers ... :wink:

morgen verder met de rug details en dan met de helm ... en ik noem um Mr swigert ...

yy~2.jpg
Afbeelding_026~21.jpg
Afbeelding_027~17.jpg


rt~0.jpg
Afbeelding_028~13.jpg


Afbeelding_023~25.jpg


Tot zover ................
 
een van lij favorieten om te volgen, het zijn kunstwerkjes op zichzelf.

knap gedaan
 
Je figuur ziet er prachtig uit :)

Wat me wel opvalt bij de eerste foto is dat hij precies een lange nek heeft....
Het is alsof zijn schouders te hoog komen volgens zijn ruimtepak?? Of is dat gezichtsbedrog??

Wil je werk zeker niet afbreken hoor, ik doe het je niet na!!!
 
Dankje luitjes ,,,

ja dat is gezichts bedrog beyond ,,, de schouders staan hoger in een spollo space suit ,, kijk maar de ver houding van astronaut alan shepard ,,,

7.jpg
 
Inderdaad, met deze foto is het treffend ;)
Sorry hoor.
 
nee maak niet uit ,,, het is altijd goed om een opmerking te maken ,,, kan er natuurlijk ook wel eens naast zitten ...;)
 
Vandaag het het helmpje met ring en nek kussen afgemaakt ...

ab.jpg

a4%7E1.jpg


ac.jpg


;)
 
Dankje beste Man !!!!!

Vandaag de helm inelkaar gezet en afgewerkt ,,, toen verder met details aanbrengen op de astronaut ,, zoals rug gedeelte ..
het Portable Oxygen Ventilator is de deur uit voor een laagje zilver en morgen ga ik met de slangen verder ....en een klein horloge ... en ect ect ect

Afbeelding_138~3.jpg
Afbeelding_139~3.jpg
Afbeelding_140~4.jpg


Afbeelding_151~8.jpg
Afbeelding_143~6.jpg
Afbeelding_144~7.jpg


Afbeelding_147~5.jpg
Afbeelding_148~5.jpg


Afbeelding_146~6.jpg


tot zover
 
graaf werk en ja die lange nek wou ik ook vragen, volgens mij had Alan gewoon een lange nek. (beter dan een dikke ;-))
 
Alan was de oudste uit de klas apollo astronauten ,,, hij was bijna 50 toen hij de apollo 14 vlucht ging maken ...zeer oud in die tijd ,,, ze noemden hem ook de oldy ..
ik heb bijna ook een nieuw dioram van hem klaar een soort paraodie ...

maar deze astronaut op de laatste foto is ter nagedachtenis van Jack swigert apollo 13 vlucht met de explosie onderweg naar de maan ...

meschien heb je de film wel gezien

http://www.youtube.com/watch?v=lV5Yr50UHHI&NR=1

dit diorama zal gaan heten :


In memorial of
John Leonard 'Jack' Swigert, Jr., (August 30, 1931 - December 27, 1982)

"I'm gonna give these guys a beautiful ride."
 
yep had die film op vhs :-)

Mja mooi voor bij je groot museum :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan