Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
Real Space the Pregnant guppy / 1/144 saturn S-IVB third stage .[!]
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 15

Discussie: the Pregnant guppy / 1/144 saturn S-IVB third stage .[!]

Standaard the Pregnant guppy / 1/144 saturn S-IVB third stage .[!]

Hallo luitjes

Hier mijn idee voor mijn komend bouw , het betreft het transport vliegtuig de Pregnant guppy of in de amerikaanse volksmond de Fat lady ..

Dit vliegtuig de Boeing 377 uit de jaren 60 met propellers werdt gebouwd om grote vrachten te vervoeren .
    Nasa gebruikte dit type vligtuig om onderdelen van het apollo saturn 1B en V serie ( vooral derde trap saturn v ) te vervoeren van west naar oost amerika .
    Ik had geluk op ebay om dit bouwdoosje aan de haak te slaan voor 16 euro , ik moest er wel mijn bed voor uit 3 uur in de nacht .... .
    Het is de bedoeling om er veel aan de veranderen , het vliegtuig is een gesloten uitvoering , ik zet de zaag erin en het voorste gedeelte moet open geklapt worden , dan een derde trap van de saturn v maken en een cargo lift zelf maken en een leger truck zien te kopen schaal een op 1/144 .. het dio moet een los fase voorstellen , zoals op deze foto ... dit moet het worden ... hoop ik altans

Ik ga in de tussen tijd dat ik wacht op het model alles bij elkaar schrapen om goed te kunnen beginnen .

Tot zover ....

Standaard

Dat zoiets kan vliegen... En dan zijn er nog mensen die niet geloven dat er een maanlanding geweest is

Ziet er een tof en weeral uniek project uit, veel succes.

Standaard

Mooi en interessant project, in een heel speciale setting. Dit wordt weer een verslag om van te smullen

Wat de landing(en) op de maan betreft : is het niet zo dat men op de maan de delen van de maanlanders kan zien staan die achter zijn gebleven ? Ik geloof dat ik er ooit eens foto's van heb gezien.

Groeten, Pascal

Standaard

Nou Luitjes ,

De kit is binnen , ik vond het zeer snel ... alleen de profieltjes voor de cargo lift zijn er nog niet .
    Ik kan dus nu al vast met vliegtuig aan de gang , zelfs de derde trap van de saturn v past ...... erin .

en met de derde trap saturn v

Tot zover .........................

Standaard

Ben dan wel zeer benieuwd naar het hak,breek en zaagwerk.

Heb je de trappen ook al af? Daar ben ik eigenlijk ook zeer benieuwd naar.
    Met vriendelijke groet, Rik ----------mijn site, www.furioza.nl

Standaard

Same here

Goede topic beantwoorder Droop's schermafbeelding

Standaard

Héhéhé, dit model doet me denken aan de tijd toen ik de Beluga bouwde.

Veel succes Bubblegum!

Droop

Bijna Goddelijke forum Lid GUnit's schermafbeelding

Standaard

Da's iets heel speciaals, ben zeer benieuwd naar dit avontuur ! GUnit.

liftmaster
    Gast

Standaard

Dat ziet er een prachtig project uit. Veel succes en ben benieuwd!

Standaard

Ik ben ook wel benieuwd hoe deze "dolfijn" er in schaal zal uitzien

Grtz,
    Beyond

Standaard

Dank je luitjes ,

Nu de astronauten weg zijn , heb ik een klein sprongetje gemaakt met het guppy vliegtuig .
    Ik ben zeker een uurtje bezig geweest om de romp zeer voorzichtig met hobby mes door te snijden , toen ik zo bezig was moest het me aan haring kaken doen denken , alleen gaat dat makkelijker .....
    Toen voorzichtig het deurtje eruit en toen de boel schuren en in model plakken met tape , toen een oud standaartje aangepast voor de romp erop te plaatsen .
    Ik heb de derder trap van de saturn V erin geplaats en ja het past precies allemaal ..... .
    Dit is even mijn laatste stukje voor een week of twee a drie , maandag heb ik herstel operatie van de vorige operatie die niet was goed gegaan ... (buikwandbreuk) ...

Bouw ze en Tot over een tijdje ...

Standaard

Dat werk ziet er goed uit. Ben weer zeer benieuwd naar wat dit allemaal weer gaat worden.

Verder heel veel succes voor je operatie. Ik zal voor je duimen. En dat het nu maar wel mag gaan lukken.
    Met vriendelijke groet, Rik ----------mijn site, www.furioza.nl

Standaard

Misschien moet je je operatie zelf uitvoeren, aan je model te zien ben je wel handig met een scalpel
    In ieder geval, een succesvolle operatie en een spoedig herstel gewenst

Standaard

Een voorspoedig herstel toegewenst, en dat we gauw het vervolg van deze kit mogen meebeleven

Grtz,
    Beyond

Standaard

Je weet je odnerwerpen wel altijd uit te kiezen Bubble. Anyway, veel suc6 met de operatie en tot binnenkort
    Mijn blog :http://jadefalconguard.wordpress.com/

My Wallet is curled up in a corner, scared, lonely and wondering when the hurting will stop....
    the Wallets feels dirty, unkept fingers fondle it at all of his secret places...
    The screaming starts.......

Soortgelijke discussies

1. ""from the ground up,, 1/144 saturn v LUT Tower
    By bubblegum in forum Ruimtevaart & Science Fiction
    Reacties: 47
    Laatste bericht: 11-04-13, 18:28
  2. Von Braun,s Saturn V - F1 Engine 1/20 [!F]
    Reacties: 114
    Laatste bericht: 12-02-13, 23:48
  3. Real Space - Saturn V 1/96 & 1/144 van revell en airfix .... [DONE]