Hoofdsponsor

1/24 Austin FX-4 "London Taxi" [DONE]

Schaal 1/24 - 1/25
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ronde 2, na gebruik van De Novus scratch remover flesjes met nr 3 en daarna nr 2.

Nu moet er nog enkel worden opgekuist en daarna een finish worden opgezet.

De 2 volgende foto's waren met nr 3.
1_polijsten4.jpg

1_polijsten5.jpg
Hieronder met nr 2.

1_polijsten6.jpg

1_polijsten7.jpg

1_polijsten8.jpg
 
Dominiek'ske, waarom heb je een afbeelding van jezelf mét camera op het dak ge-airbrushed? :laugh::laugh:



Mooi hoor maatje!!! -foto-



Droop
 
Ziet er netjes uit.
Alleen dat zelfportret, kan er dat nog af :laugh: :P

Erik.
 
Ziet er als een spiegel uit. Goed man.

Verder idd bij een zelfportret niet zo lelijk kijken hoor. Je weet nooit wie meekijkt. :P
 
Het zou nog een beetje moeten verbeteren, dat glanzen. Ik moet nog de restjes van het product uit de panellijnen verwijderen en daarna nog een "finish" erop zetten.

Al bij al ben ik tevreden, maar metmeerervaring zou het nog beter zijn geweest.
 
Alle begin is moeilijk Dominiek en door het vaker te doen gaat het ook steeds beter.
Belangrijkste is en blijf voldoende vernislagen erop zetten om goed te kunnen polijsten zonder door je vernislaag heen te schuren (polijsten)

Ron
 
Ron, bedankt voor de extra motivatie.
Er zitten voldoende lagen op, dat is geen probleem. Ik heb ontdekt op het einde, dat ik wat meer mag schuren met de grove korrels. ttz korrel 2400 en 3200.
 
De "finish" zit erop. Ik kan nu het hoofdstuk polijsten afsluiten.

1_finish1.jpg

1_finish2.jpg

Nu kunnen we verder met..... bv verchromen van venster- en dakranden.
 
ga je met BMF werken?

Proberen toch... ;)

@Ron
Ik was eigenlijk vergeten deze mee te kleven, alvorens de laatste lagen blanke lak erover te zetten. :wub:

en dat ze blinkt, tja, nu ligt mijn haar altijd goed terwijl ik aan het modelbouwen ben. :laugh:
 
Ziet er zeer goed uit.
En zeker voor ne zwarte. (moeilijke kleur hé)

Erik.
 
Heel erg mooi geworden hoor....

WAAAW :ohmy:

Grtz,
Beyond
 
En er is een begin gemaakt van het motorgedeelte..... er moet nog een en ander bijgestipt worden en enkele extra's op worden gemonteerd.

1_blok.jpg
 
Lekker bezig, maar jammer dat het motorblokje erg simpel is uitgevoerd zo te zien.

Ron
 
Ja, idd zeer simpel, maar ik ga het zo houden.....
 
Ik merk dat er 2 batterijen aanwezig zijn. Ik veronderstel dat dit wel geen 12 v exemplaren zullen zijn.
Plaatsen die Engelsen dan 2 x 6 v in serie in die taxi's? Raar hoor.


Rare jongens die Angelsaksen. :D:D




Droop
 
Ewel, Luc,

Ik ben proberen aan foto's te geraken van het motorgedeelte, en dit is onmogelijk zou ik zeggen.
Ik kan dus niet echt antwoorden op je vraag.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan