Hoofdsponsor

Marie Mamiya [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
R

Ron

Guest
Ik heb dit figuur van de week binnen gekregen uit China het land der kopieerders ;) en dus is dit figuur een recast, een kopie van het origineel.

5ea5_1.JPG
[/IMG]

Met een recast moet je geluk hebben of de gieting wel strak is en in dit geval zo op het eerste gezicht is het wel goed gedaan.

De gieting is strak, dus geen lucht belletjes te ontdekken maar wel een pracht van een naad waar de mal helften heeft gezeten, en nu maar hopen dat ze goed uitgelijnd waren want anders kan ik mijn lol nog op.

Voor te controleren heb ik eerst het figuur in de primer gezet om alles wat niet correct is naar voren te halen.

Dus hier de foto`s van Marie na de eerste body paint.

001%7E10.JPG


Naadje
003%7E6.JPG


:tongue::tongue::tongue::)
004%7E3.JPG


En de onderdelen minus twee onderdelen vanwege de kwetsbaarheid.

006%7E1.JPG


Het is de bedoeling om de huid delen voor de verandering eens te spuiten met de airbrush, het is een anime figuur dus heb ik wat vrijheid wat de huid kleuren betreft :P

Ron
 
Laatst bewerkt:
En ge kunt nog kiezen of ze haar keurslijfje aankrijgt of niet.:P
Ook ne kleine deugniet gij:wacko::wacko:

Erik.
 
Een mens zou haast vergeten om naar de naden te kijken :O
Toch een foutje gevonden hoor, drie grote bollen waar ze niet moeten zitten :laugh::laugh::laugh:

Deze wordt gevolgd, als voorbeeld voor mijn Jilleke :nowink:

Grtz,
Beyond
 
Hey Ron,

Dat is een heel leuk figuurtje. Echt iets voor in de zomer, want ik denk dat ze het nogal koud zou hebben in de winter :laugh:

Waar bestel je dergelijke figuren ? Ik ben op zoek naar een figuurtje voor de Pocher F-40's.

Groeten, Pascal
 
Pascal ik haal meestal mijn figuren van Evil bay.

Beyond ik moet nog even kijken hoe ik die rode bollen kan corrigeren :ohmy:

modelbouwerke ze krijgt wel haar keurslijfje aan hoor dat vind ik iets spannender :P

Ron
 
Ziet er mooi uit, maar die rode bollen moet je toch echt wel wegwerken hoor ;)
 
Prachtig, ga je deze airbrushen Ron ? GUnit.
 
Dat is wel de bedoeling Gunit dit heb ik nog nooit gedaan en dus lijkt me dit wel een leuke uitdaging :)

Ron
 
Ron,

Deze had ik bijna gemist, en dat jammer geweest zijn.
Ben dan ook meer dan benieuwd hoe deze dame verder gaat.

Ik kan me trouwens niet ontrekken aan de gedachte "Jantje zag eens......":D.

Groet,
Swa
 
Ik kan me trouwens niet ontrekken aan de gedachte "Jantje zag eens......":D.

Groet,
Swa

Hmmm het gaat hier meer om meloenen denk ik :laugh::laugh:.

Ik hoop er volgende week weer aan verder te werken want ik heb het een beetje druk met de vrachtwagen :@

Ron
 
Ik heb niet stil gezeten met dit figuur dus een kleine update.

Alle gietnaden verwijderd wat zeer makkelijkk ging.

Ik het meissie haar verpakking aangetrokken nadat deze in 7 stukken gezaagd moest worden voor een beteren passing.

Niet het leukste werkje maar ach het hoort erbij, nu nog even wachten tot de laatste putty droog is en dan krijg ze eindelijk haar kleurtjes :D

002%7E3.JPG


003%7E3.JPG


Ron
 
Amai, dit is een schoon madam in wording. Bovendien goed voorzien van po... en .....

Wil je eens, nog uitgebreider dan gewoonlijk, beschrijven hoe je dit figuur gaat aanpakken?
Kwestie dat ik hier véél wil van opsteken.
 
Ik zal proberen het niet te vergeten Dominiek, maar dit figuur is niet te vergelijken met de realistische figuren deze word meer richting strip figuur geschilderd om het zomaar te zeggen.

Strip, meloenen, opsteken..... de volgende keer maar een ander figuur gaan schilderen:huh:

Ron
 
ron wat me opvalt is dat het voorhooft wel erg kaal is . komt hier nog iets over?
 
ron wat me opvalt is dat het voorhooft wel erg kaal is . komt hier nog iets over?

Gelukkig komt hier nog een mooie bos haar voor Amazone want anders had ik het zelf wel erbij gemaakt als het niet het geval was geweest want dit ziet er zo niet uit :tongue:.

Ron
 
mooi figuurtje

zeker de voorkant, achterkant kan ik niet zien (zetel):@

word er hier ook met highlights gewerkt en met schaduw

ben een leek op dit gebied maar net als ecserco wil hier iets proberen op te steken;)

grtz

huge
 
Weer wat gedaan aan Mama.

Ten eerste de basis laag flesh van Tamiya erop.
Helaas komen de kleuren niet lekker over op de foto`s.

Sorrie voor de vinger afdruk :$

006%7E4.JPG


Daarna de flesh met elke nieuwe laag met iets wit opgelicht en zo de kleuren opgebouwd.

009.JPG


Nu staat of zit ze te drogen en zit ik na te denken om de schaduw partijen nog iets donkerder te maken. :lol:

Voor mij is dit de eerste keer dat ik een figuur bewerkt met een airbrush dus echt ontevreden ben ik niet maar tevreden erover ben ik ook niet.
Een geluk het is een anime figuur dus de huidskleuren letten niet zo nauw zoals bij een figuur wat een echt persoon moet uitbeelden.

Ook heb ik de stoel alvast zijn basis jasje gegeven zodat ik deze later met filters kan gaan bewerken.

010%7E0.JPG


Ron
 
Laatst bewerkt:
Goed bezig.
Het blijft iets origineel.
En het is leuk om te volgen.

Erik.
 
ze ziet er gezonder uit, wat een kleurtje al nie doet

grtz

huge
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan