Hoofdsponsor

Marie Mamiya [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey Ron,

Mooi hoor, heb je de flesh ongemengd gebruikt voor de eerste laag?
En hoeveel laagjes heb je er nu zo opzitten, met het mengsel van flesh en wit?

Zal een mooi figuurtje worden, dat is nu reeds te zien ;)

Grtz,
Beyond
 
bedankt allemaal voor de interesse.

Beyond inderdaad de basis is de standaard flesh kleur van Tamiya (had ik eigenlijk wel iets donkerder mogen houden kwam achteraf te weten)
En daarna de flesh opgelicht met wit en dan zo`n 6 laagjes (telkens lichter van kleur) de kleur opgebouwd.

Ron
 
Bedankt Ron,

Zal ik binnenkort ook eens proberen voor Jill Valentine.....

Grtz,
Beyond
 
Panty time :lol:

Ten eerste heb ik mama in gepakt in de Parafilm want tenslotte gaat het wel alleen om de panty`s :wink:

Daarna heb ik een paar druppels zwart in een glansvernis, in mijn geval bijde van Tamiya, vermengd en in meerderen dunne laagjes aangebracht totdat ik tevreden was.

001%7E9.JPG


003%7E12.JPG


Als alles droog is spuit ik hier nog een satin/zijde glans vernisje overheen om alles egaal van glans te krijgen.

Ron
 
Zeer mooi resultaat hoor Ron :ohmy:

Lijkt wel echte nylon, echt verbluffend....

Grtz,
Beyond
 
Middel141.gif
ja mooi he, maar ik ben er best tevreden over en dit voor de eerste keer dat ik zoiets spuit .

Me happy en nu op naar haar kleding, maar die worden gewoon met het kwastje gedaan.

Ron
 
wauw

mooie benen heb je deze juffrouw gegeven, lijkt wel echte nylonlousen

gtrz

huge
 
Zéér vakkundig gespoten Ron. Klasse!!!!

Enne... die kousen lijken inderdaad net echt hoor. ApplausApplausApplaus



Droop
 
Ron,

Verbluffend spuitwerk, ziet er super uit. Je mag echt tevreden zijn met het resultaat.

Groet,
Swa
 
Ron geef maar toe dat ge er echte nylons voor gekocht hebt, snoeper !

Nee, echt, het ziet er fabuleus uit man. Dit doet geen mens beter ! Supergaaf, ik moet ook zo'n griet in huis hebben nu !
 
Ron geef maar toe dat ge er echte nylons voor gekocht hebt, snoeper !

Snoeper ikke
Middel223.gif


Maar iedereen bedankt voor de positieve commentaren op de kousen/panty`s voor mij was het ook een beetje aftasten hoe het spuitwerk zou uitpakken, was tenslotte ook de eeerste keer dat ik zo doe normaal koop ik ze in de winkel :laugh:

Ron
 
Snoeper ikke
Middel223.gif


Maar iedereen bedankt voor de positieve commentaren op de kousen/panty`s voor mij was het ook een beetje aftasten hoe het spuitwerk zou uitpakken, was tenslotte ook de eeerste keer dat ik zo doe normaal koop ik ze in de winkel :laugh:

Ron

Ik zie het voor me Ron ! GUnit.
 

Ik geloof dat dit de eerste keer is dat ik je zo zie grijnzen.... ;)

Neen, wat je toont is hier echt knap..... ik vroeg me al af of je de rest van het figuur ook helemaal met accryl te lijf gaat, of anders zou overstappen op olieverf?
In het eerste geval, dat lijkt me toch niet zo gemakkelijk om te blenden en te highlighten..... in het andere blijf ik je ook volgen hoor..
 
Dominiek bij dit figuur word geen olieverf gebruikt.

De reden onder andere hiervoor is dat dit een anime figuur is en dus geen echt figuur moet uitbeelden en dus een afwijkend schilder patroon heeft, en het speelt ook nogeens mee dat dit een dame is nou ja dame :nowink: en vrouwen hebben meestal een meer egale huidskleur als mannen dus zachtere kleuren en overgangen.

Maar als alles gereed is breng ik nog wel wat donkeren accenten aan op bepaalde plaatsen met pastels.

Ron
 
Hallo Jan...schitterend figuur had ik bijna gemist, maar deze dame mag er wezen :)

Panty's zijn ongelooflijk mooi uitgekomen Super
 
Jawadde, als heel het figuur er zo levensecht gaat uitzien :O

Hier wordt het duidelijk bewezen : modelbouw is veel leuker dan op café gaan :P

Groeten, Pascal alias "Wet Sellery"
 
Ik ga toch liever naar het cafe voor een koud pintje hoor :8

Weer een update van Marie.

Alles staat nu in de basis kleuren.

Let niet op die streep op het voorhoofd want daar komt nog een lok haar voor.

002%7E7.JPG


004%7E8.JPG


En haar zetel na een laag Burnt Sienna olieverf.
De foto is bewust overbelicht om de juiste kleur weer te geven (op mijn monitor)

005%7E3.JPG


Ron
 
ziet er heel goed uit ron.

ga je nog schaduw leggen en smink ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan