Hoofdsponsor

1/76 Monty`s Caravan [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.

yvan

Well-known member
Registered
Lid geworden
14 jan 2009
Berichten
706
Gekregen van een collega,doosje is 30 jaar oud





 
Laatst bewerkt door een moderator:
Daar wordt vast al enige euro's voor neergelegd door verzamelaars denk ik.

En anders valt daar wel iets moois van te maken ;)

Proficiat ermee, en suk6 met de bouw ;)

Grtz,
Beyond
 
militair

had je de rapste tijd kurt
 
Ik hoop dat deze thread snel ingevuld wordt, zo'n kleine ouwe doosjes hebben wel wat. Ik krijg nog flashbacks als ik ze zie. GUnit.
 
Inderdaad een leuke kit die ik zelf ook nog liggen heb.
En, Yvan, indien je je zou geroepen voelen om er interieur in aan te brengen, ik heb er wel nog wat documentatie over hoor. Kan je gerust kopie van krijgen. ;)
 
matchbox

ja erwin da wil ik wel
 
montys

voorbereidingen

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hey, :)

Pure Nostalgie, man man man8);)
 
Hier krijg ik ook de nodige flashbacks van, want hoeveel ik hiervan gemaakt heb als puber weet ik niet meer. Maar het waren er de nodige! Zondag's met m'n gespaarde zakgeld naar de winkel en weer een ander kitje matchbox aanschaffen. Gauw in elkaar zetten en achteraf zo groots als een hond met 7 l*llen.

In die tijd had het wel iets voor me de modellen in 2 of 3 kleuren uitgevoerd, ik bouwde het in ieder geval graag kan ik me herinneren.

Sorry Yvan voor de nostalgische gevoelens, maar ik ga je zeker blijven volgen. En nog veel sukses met de build.
 
Veel plezier met de bouw Yvan.
Een hele leuke kit is dit en een leuke opvolger van de Snowberry.
 
Ziet er heel erg geslaagd uit ;)

[Mod aan]De heldere foto's mag je dan ook eens doorsturen via PB (+-10 stuks), ik plaats deze dan in de gallerij ;) [Mod uit]
 
Wat jij hebt gedaan met dit kitje is een prestatie !
 
militair

afwerking







 
Laatst bewerkt door een moderator:
Kreeg even de indruk dat je nog moest beginnen met de bouw of heb ik wat gemist ??

Het ziet er heel keurig uit Yvan !!
 
caravan

je hebt niks gemist wim tis af,van tweekend begin ik aan mijn nieuwe boot,lexington
 
Matchbox dat is lang geleden de multi color plastic kitjes tegenwoordig onder de revell vlag uitgebracht hoewel geloof dat airfix ze ook uitbrengt , maar leuk om dit weer eens te zien.
 
mooi yvan ziet er best goed uit man weer één voor in de kast 8)
 
Yvan....prachtig gedaan man....en zoals velen...dit is voor mij pure nostalgie.......knap....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan