Hoofdsponsor

1/72 voor de Kuifje kenners, Bf.109 van Bordurië [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hé Nils, dat ziet er al aardig uit, vooral die foto uit 1943 ;)

Ben je van plan om de voetsteuntjes aan de figuren zo te laten?
Dat zou echter jammer zijn, daar deze erg zullen opvallen/storen? op je dio....
Wat je kan doen is het volgende: voorzichtig de voetsteuntjes afsnijden, met een héél dun boortje een gaatje boren in een voetje, en daar dan een stukje ijzerdraad in vast lijmen.
Dan kan je in je diorama een gaatje boren waar je het figuurtje wil plaatsen, en heb je geen storend voetsteuntje meer....
Let wel, het is prutswerk, maar het geeft een zeer mooi eindresultaat :8.

Grtz,
Beyond

ik heb je advies opgevolgt en de voetstuentjes verwijderd 8)
je hebt gelijk, het ziet er veel beter uit :ohmy:.
het gemak van de heller figuren is dat ze gemaakt zijn van een teder en flexibel plastic, ze zijn precies rubber. maar dat heeft ook zn nadelen, doordat de figuren zo flexibel zijn brokelt de verf er makkelijk van, de persoon op de fiets zal helaas niet meer aanwezig zijn op de dio.
maar toch, het ziet er een stuk beter uit nu 8)

021800x600.png

022800x600.png

023800x600.png
 
Nils,

Naar mijn bescheiden mening ziet het er veel beter uit zoals het nu is ;)
En die fietser, jammer...., ik heb deze hier ook liggen, en was ook van plan deze op mijn dio te gebruiken, maar intussen ligt deze ook aan de kant...:(

Mooi dio, leuk om te bekijken :)

Grtz,
Beyond
 
Geslaagd concept zou ik zeggen. Alleen één ding; volgens mij wil je altijd te snel gaan waardoor de afwerking niet helemaal tot zijn recht komt en dat vind ik persoonlijk een beetje jammer. Maar als jij er blij mee bent, dan ik ook ;)

Ow ja, en je onderschrift moet aangepast worden :D
 
Ik moet Thomas wel een beetje gelijk geven.
Een beetje meer aandacht en tijd aan de details besteden zoals de wielen en het komt goed.

Mark
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan