Hoofdsponsor

1/72 Deep wading Brengun Carrier [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo, :)

Hier ben ik dan met een kleine up-date voordat ik vertrek op vakantie. ;)
Ben klaar gekomen met het spuiten van de bren. Eerst een grondlaagje gelegd, dan een voorschaduw gelegd en uiteigenlijk het kleur zelf, olijf drab. :wub:
Verder doen zal voor na het verlof zijn, :nowink:
Hier zijn de foto's,

1_model_044.jpg

1_model_045.jpg

1_model_046.jpg

1_model_047.jpg

Voila se. :8
Een goed verlof aan allen en tot de volgende....:dry::)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hey,

@ Kurt, bedankt man, maar het was weeral veel tekort, gelijk altijd. :nowink::P
Ondertussen wat verder gewerkt aan het diorama. Ik heb namelijk de techniek van GUnit gebruikt (sorry jongen, maar ik kon dit niet laten liggen om zelf te proberen) om straatstenen te maken in kurk. :nowink::unsure:;)
Ik moet zeggen dat dit goed spul is om mee te werken. :8
Ik hoop dat ik geslaagd ben in mijn opzet. :unsure::8
Ik hoop van deze week nog wat te kunnen verder werken aan den bren in zijn afwerking.

Hier zijn de foto's van de 'talu' uit de zee,

1_model_048.jpg

1_model_049.jpg

1_model_050.jpg

en een detailken,

1_model_051.jpg

Voila, op naar de volgende stap. ;)
 
serieus monnikenwerkske, maar wel met een mooi resultaat :)
 
Prachtig gedaan Swa. Meebrengen naar IPMS hé op 18 augustus aanstaande...

Maare, wat wordt dit eigenlijk? Een straat, ne kademuur, een dijk,... ???

Heligroeten,

Nick
 
Hey, :)

Thanks gasten. ;)

@ Nick, ja jongen, dat is een soort van oprit die uit de zee komt, je kent dat wel van die schuine 'straten' die in het water verdwijnen om bootjes te water te laten. Ik zal de foto anders nog eens meebrengen naar de club. Indien je niet langer kunt wachten, moet je eens gaan kijken naar de eerste pagina van deze topic, daar staat de foto eveneens waarop ik mij basseer. :wub:
 
Ziet er heel mooi uit Swa ^^

Schoon modellen en de "schuine straat" is prima gelukt. Dit wordt een pracht van een dio.

Groeten, "Wet Sellery"
 
Thanks gasten. :)

Ondertussen is de dio-opbouw afgewerkt, nog niet geschilderd he, de 'straat' ligt er gans. :8
De bren is al uitgebleekt, er is dus progressie. :8
 
Je maakt mij benieuwd naar de foto's die er gaan aankomen...

Mooi gedaan met die kurk... Ga dat ook eens proberen in één van mijn volgende projecten denk ik ;)

Grtz,
Beyond
 
Prachtig ! Plezant om te zien dat er meer kurkexploreerders zijn tegenwoordig.
 
Hey, :)

Hier ben ik dan terug met een kleine update. :8
Decals op het voertuigje gezet, ondergrondje van klir gelegd en daarna de decals opzetten met set en sol van Microscale. Decals worden dan verzegeld terug met klir. 8)
Voordeel, klir legt een zeer fijne laag waardoor de verf en de decals beschermd worden voor de verdere behandeling met olie's, enz... :8;)

Hier de foto's van de bren,

1_model_061.jpg

1_model_059.jpg

1_model_060.jpg

1_model_062.jpg

en dan nog een kleine update van de afwerkingsboord rond het diorama'tje.

1_model_064.jpg

Voila, volgende stap is het bepleisteren van de straat zodat de verf erop kan. :$

De bren afwerken met het verweren, alhoewel niet te veel omdat deze juist maar aan land komt, dus heel vuil zal hij nog niet zijn (voordat men vertrok over zee, werden de voertuigen allemaal nog eens nagekeken en onderhouden). :wub:

Daarna wordt het bootje schilderen, allez, spuiten. :wub:;)

Tot een nieuwe update. :$
 
Weer een schitterende vooruitgang Swa...
Ik ben mega benieuwd hoe je die "uit de zee oprijlaandinges" verder gaat uitwerken...

@ alle lezers... de werkjes van Swa moet je gewoon live zien... je kijkt je zot... dus volgende week dinsdag 1 september allemaal naar de IPMS-Gent ledenvergadering komen. Je ontmoet er op hetzelfde moment meer forumleden live dan waar ook op deze planeet...:P

Heligroeten,

Nick
 
Hey Swaken,

dat ziet er mooi uit..

Blij om te zien dat je de sterren juist hebt aangebracht, meestal missen de meeste modelbouwers als ze Engelse voertuigen maken...

Keep it coming ;-)

Grtz,
Beyond
 
Hey, :)

Bedankt voor de mooie commentaren. :wub:
Hier ben ik dan terug met een kleine update van de 'oprijlaan'. Deze is nu volledig geschilderd en staat klaar om gestoft te worden, maar dit is voor later. :wub:
Eerst foto's,

1_model_067.jpg

1_model_068.jpg

1_model_069.jpg

1_model_070.jpg

1_model_071.jpg

1_model_072.jpg

Voila se, :$
tot de volgende :8:$
 
Een prachtig uitgevoerde karwei Swa... Applaus

Hoeveel kurken steentjes steken er in je dijk Swa?
En zeg niet dadde het nie weet want jouw kennende heb je op elk steentje al minstens 5 keer gewreven... :P

Heligroeten,

Nick
 
Amai Swa, je bent stevig aan het doorduwen, da's de spirit. En kijk dat weggetje, zo levensecht. Het loont om niet te snel tevreden te zijn en een stap verder te gaan. De diagonale richting maakt het erg dynamisch, maar dat is natuurlijk geweten door alle dioramabouwers.
Superwerk, jij mag mijn Wilkommen komen bestraten mate !
 
Zeer mooi resultaat hoor Swaken.
't Is verdorie levensecht ;)

Maar vergeet niet van de vloedlijn in een algenkleurtje te steken hé ;)
Die zie je telkens weer op zo'n op-/afritten in de zee...

Grtz,
Beyond
 
Hey, :)

bedankt jongens voor de commentaren. ;):wub:

@GUnit, ja jong, hoe groot is da plein van u, want ik werk wel per uur he...:laugh::wub:

@Beyond, ja ik weet het, ik had gedacht om een donker groene wash te gebruiken om de 'vloedlijn' te benadrukken en ik ga proberen om wat algen / zeewier na te bootsen met gedroogde theeblaadjes, zien wat het geeft. :unsure:

@Blue Bird, ja jong, ik weet niet hoeveel er zijn, maar wel genoeg, ik heb ze allemaal 1 voor 1 neergezet maar niet geteld zulle (ik kan maar tot 3 tellen, 't is van 1, 2, 3, veel....:laugh::D)
 
Ziet er zeer knap uit, en zoals de andere zeggen, net echt.Ik heb GUnit zijn kunst werk mogen aanschouwen op de ledendag, maar dit mag er ook echt wel zijn hoor, proficiat.
 
Hey Pantani, zo is het. Met het kurk kan je echt alle kanten uit, en dit is het bewijs, als je dit straatje bekijkt, het is zo echt en karaktervol dat je er bijna van kunt eten (en da's een compliment, geloof me).
Mijn tweede huis is nog niet klaar, maar ik zit al met wilde plannen voor het derde, gewoon omdat het kurk zo'n geweldig materiaal is.
Ik ben dan ook telkens verbaasd dat niet meer mensen in onze hobby het eens proberen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan