Hoofdsponsor

1/72 Deep wading Brengun Carrier [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zal wat foto's maken op het "internetformaat" zodat ik kan posten, dan kunnen jullie ook wat genieten. :D;)
 
Hallo jongens, :)

Zoals beloofd, kon ik vandaag enkele foto's nemen van de vooruitgang van de bouw LCM. :8
Moet enkel nog wat verder werken aan de scharnieren van de landingsklep om dan de buitenkant te kunnen afronden. Natuurlijk zou ik graag nog wat verfijnen aan de binnenkant van dit stukje LCM, enkele mangaten die er nog in moeten maar ik heb geen snijpasser, vandaar dat dit iets langer zal duren (toch zeker na de Normandy-trip). :angry:
Ik ga eens contact op nemen de grenadiers om te zien of die dat heeft, of kan iemand anders mij helpen???? :unsure:

Allez, hier zijn ze dan, 8)

1_model_026.jpg

1_model_025.jpg

1_model_024.jpg

1_model_023.jpg

1_model_027.jpg

1_model_029.jpg

1_model_028.jpg

Voila se. :8:wub:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nou, nou,

Dat is mij even wat veranderd zet. :O
Ben benieuwd als je zo'n landingsvoertuig helemaal bouwt. Dat zal dan echt super gedetialeerd zijn. Dit word een mooi dio zometeen.

Ik wens je eerst een fijne vakantie toe. En zie dan weer verder.
 
Dat ziet er zeer keurig uit zeg ! GUnit.
 
Sjieke dinges 8) Jij noemt jezelf steeds een trage bouwer, maar als ik zie hoe gedetailleerd je te werk gaat vind ik dat je snel gaat :)
 
Bedankt jongens, :)

Inderdaad Tomas, maar in vergelijking met jullie ga ik toch maar traag vooruit, maar ik heb er plezier in om te detailleren. Maar blijkbaar heb je het ook te pakken, zie ik in je topic. :wub: ;)

@Modelengeneer, bedankt voor de wens man. ;)

Tot de terugkeer. :D
 
Hallo, :)

Ik heb een aantal, eigenlijk veel:$ :wub: , foto's meegebracht van Normandië. Mijn vraag is waar ik ze kan posten, iemand mij helpen ??? :8

Nog niet zo veel tijd gehad nu om verder te werken aan het model,:(, ben aan het wachten op een punch & die-set om verder te kunnen werken, zal deze hebben tegen het weekend. :ph34r:
 
Hallo, :)

@ExSerCo, bedankt voor de plaatsaanwijzing. :)

Heb ik ondertussen al gedaan onder de topic die Erwin is gestart (65 jaar D-day), het komt van hetzelfde, dus ik dacht dat het daar wel kon. :$

Morgen doe ik verder aan de Bren en de rest. Hopelijk tot gauw met foto's. :wub:

Grtz,
 
Hey, :)

Voila, zoals beloofd breng ik nu enkele foto's van de bijna compleet afgemaakte LCM. :$
Wat is er gedaan ondertussen. :|
Enkele mangaten gemaakt en voorzien van enkele kleine bouten.
En ik heb de kabels gemaakt met zeer fijne staalkabel, eigenlijk koperkabel, enkele stukjes gemaakt met PE op overschot om de aansluiting te maken met de klep zelf. De kabels zijn op maat gesneden en dat is het zo wat. :$
De LCM is zo goed als afgewerkt. :)
Nu kan ik eindelijk verder werken aan de Bren. ;)

Hier de foto's,

1_model_030.jpg

1_model_031.jpg

1_model_032.jpg

1_model_033.jpg

Voila se. ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Weeral goed gedaan hé Swaken, maar ja, we hadden genoeg referentiemateriaal hé.
 
Zeer mooi en fijn afgewerkt hoor :ohmy:

Benieuwd naar het vervolg...

Grtz,
Beyond
 
Hallo, :)

Inderdaad, hier zijn we weer.:sleep:
Deze keer met de eindbewerking van de carrier.
De cargo is gedaan, alle detail die dienen aanwezig te zijn op de carrier zijn er, ik vermoed dat ik zowat rond ben met dat. :$
We kunnen gaan beginnen denken aan de verf, maar eerst enkele foto's,

1_model_034.jpg

1_model_035.jpg

1_model_036.jpg

1_model_037.jpg

1_model_038.jpg

Voila se, da's de eerste reeks. :$
Ik ga een klein vervolgje plaatsen, met de bedoeling van de opbouw van het diorama.
Tot straks. ^^
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hey, :)

Allez, hier voor de tweede keer. 8)
Ik plaats hier enkele foto's van hoe ik het diorama ga bouwen.
Het is voor mij de eerste keer dat ik 'water' ga gebruiken, dus daar moet ik nog eens over nadenken. :huh::$
Hier enkele foto's van het concept,

1_model_039.jpg

1_model_040.jpg

1_model_041.jpg

1_model_042.jpg

1_model_043.jpg

Voila. :$
Nu, de verf, en ons dio opbouwen.:8
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Netjes.
Strak gebouwd.
Ben benieuwd naar de schildering.

Erik.
 
Dit is een winner als de kleuren hier degelijk op neerstrijken. Prachtig gebouwd. GUnit.
 
Zeer mooi hoor, en ook nog eens origineel ;)

Benieuwd naar je volgende update..

Grtz,
Beyond
 
Thanks gasten,:)

Hoop van nog wat te kunnen voortdoen volgende week, voordat ik op vakantie vertrek, dan ligt het gans stil natuurlijk. :8:|
Ik dien nu alles te ontvetten zodat de primer erop kan. :wub:
Verder dien ik aan de dioramaopbouw te beginnen, ik heb nog wel wat werk. :wacko::8:$
 
Hey, :)

Ik hoop van nog wat foto's te kunnen posten van de beschildering van de bren. :$:8
Anders zal het zijn voor na mij vakantie, rond begin augustus. :(:8
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan