Hoofdsponsor

1/72 Deep wading Brengun Carrier [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo jongens, :)

Hier ben ik dan terug met een kleine update. :8
Verder gewerkt aan de landingsklep. :wacko: ;)
Deze is bijna af, enkel hier en daar nog wat verfijnen met details en het komt goed.
Hier zijn de foto's van de WIP,

1_model_016.jpg

1_model_015.jpg

1_model_014.jpg

1_model_013.jpg

Hopelijk goed voor jullie. :D

Rik, jongen, uw LCM komt al goed van pas, je zult hem weldra zien verschijnen op het diorama, of toch een stuk ervan. Uiteraard nogmaals bedankt voor deze items. :wacko::8;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mooi werk hoor Swaken.

Zeer fijn gemaakt, gezien de schaal...
Dit is inderdaad om van te kwijlen ;)

Verder geen commentaar :ph34r:

Grtz,
Beyond ;)
 
Dit wordt, sorry, is al super ! GUnit.
 
Swaken, knap werk wat je hier laat zien.

Groet,
Swa
 
Hey jongens, :)

Bedankt voor de commentaren. 8)
Hopelijk kunnen we wat verder werken aan dit geheel, maar met dat schoon weer en een vrouw dat wat wil......(weggaan he, ge zou weeral aan vuile dingen peizen, sloebers):D:D:D
 
Hallo jongens, :)

@Beyond, ja jong, gewassen tot achter haar oren. :D:D:laugh:

Ondertussen al weer wat verder gewerkt aan de landingsklep en aan een stuk van de LCM. Dankzij Modelengeneer heb ik een tweede LCM die ik nu kan verbruiken op het dio dat ik in mijn hoofd heb. :8:)

De LCM is van alles ontdaan en ben begonnen met te detailleren. Alle gaten worden eerst opgevuld en geschuurd, de open achterkant wordt voorzien van een deftige sluiting, die ook geschuurd moet worden (is dat hier een stoffige bedoening). :D:8:wub:
Hier zijn de foto's:

1_model_017.jpg

1_model_019.jpg

1_model_018.jpg

1_model_021.jpg

1_model_020.jpg

Voila, :wub:
Tot de volgende ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat ziet er mooi "afgewerkt" uit.

Blijkbaar komt deze in een hoekje van je dio te staan....
Dit vraagt naar meer....foto's ;)

Grtz,
Beyond
 
Nou maat, dat heet scratschen.

Daar ben ik nu echt heel benieuwd naar. :laugh:
 
Kan niks toevoegen na de heren hun reacties, gewoon heel gedegen schratchwerk. Hoewel, met gewoon bedoel ik zeker niet dat het gewoon is : NOT !

GUnit.
 
Bedankt jongens,:)

Dit is een opsteker om verder te doen. 8);)
 
Hey Swaken, een vraagje uit nieuwsgierigheid,
Denk je dat je op tijd klaar zal zijn? Nog maar 5 dagen te gaan....

Niet dat ik je wil opjagen hoor ;)

Grtz,
Beyond
 
Ik zit ook al met de schrik om het hart dat ik er niet zal geraken, maar met nog een donderdagje thuis in het verschiet zou ik toch nog een en ander willen klaarstomen.

Succes en tot op 6 juni op de stranden. Of toch niet Swaken ?

GUnit.
 
Denk dat Swaken reeds op de echte stranden aan het uitkijken is naar de landing...
Hij was toch van plan om daar naartoe te gaan hé?

Grtz,
Beyond
 
Hallo jongens,:)

Inderdaad, ik ga naar Normandië ne vertrek vrijdag in de vroegte, yes yes yes.:D:D8)
Op zaterdag, de grote dag zal ik samen met Erwin en nog een collega bouwer op de WN62 staan, Omaha beach, en dat om 06.30, het uur van de waarheid. En troost u, we zijn daar niet alleen. :$
Zotten genoeg daar. :D:D:wacko:
Daarna een zwaar programma met heel weinig slaap blijkbaar. :wub::nowink:
En op het einde hopelijk nog wat bunkers uitgraven. :8

Ondertussen wel al verder gedaan met de bouw van dat stuk hier. :wub:
Spijtig genoeg zal ik inderdaad niet klaar zijn met dit project,:tongue:, maar wat wil je, ik ben een trage bouwer en ben wat laat begonnen ook he, dus ik zit met verzachtende omstandigheden. :unsure:

Spijtig, maar ik had graag de aanval ingezet op dat bunkercomplex van Beyond :D:D;)

Mijn batterijen zijn aan het opladen en hoop morgen nog wat foto's te kunnen posten van de progressie van de LCM. :$
Ga vanavond nog wat verder werken ook, moet morgen toch niet werken.

Grtz,

Swaken
 
Swaken, niet alleen van jou model foto's nemen he.

Wel denken aan de mooie foto's die je daar kunt nemen. En natuurlijk ons ook mee laten genieten. ;)
 
Hey Swaken, als je het project maar afrondt, dat is het voornaamste eigenlijk. Man wat zou ik graag meegaan naar Normandië ! GUnit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan