Hoofdsponsor

1/72 Deep wading Brengun Carrier [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey, :)

ja jongens, met fierheid kan ik vertellen dat er goud op de plank staat voor dit dio, de 'Flanders Contest' was heel goed voor mij. :D:$
Ik zou zeggen op naar de volgende. :$
 
Proficiat Swaken........zeker verdient........ik heb heb hem op de wedstrijdtafel gezien......knap...man........:nowink::nowink::nowink:
 
YESSSSSS !!!!!

I bloody knew it ! Het is gewoon een fantastisch mooi werkje en het rook naar goud, simpel ! Zie ook in de Gallery voor dit prachtwerk !
 
Laatst bewerkt:
Proficiat Swaken.
Zo live is het een ongelofelijk prachtstuk.
Daar kunnen foto's toch niet tegenop zene.
Wel verdiend.

Erik.
 
Hey, :)

Gasten, dat doet deugd jongens. Bedankt voor de lovende commentaren.;):8
Zoals ge ziet neem ik mijne tijd om iets te bouwen, ik ben ongeveer rond half mei 2009 gestart met dit project en pas eind februari 2010 afgerond daarmee. Maar ik heb er veel plezier aan beleefd en veel bijgeleerd, zoals al gezegd, was dit de eerste keer dat ik water maakte, maar een goede voorbereiding lost toch veel op.:$
Nogmaals, bedankt heren. ;)
 
Hiep hoy Swaken,

sorry da'k nu pas reageer op je gouden medaille, maar door de kramiekele forumsoftware lukte het niet eerder.
Nen dikke dikke proficiat. Ik wist al lang dat je een bouwmeester zijt, maar vanaf nu mag je jezelf gerust ne grootmeester noemen. Voor mij is je modelbouwstijl een bron van inspiratie.

Heligroeten en tot gauw,

Nick
 
het groen van de algen werd goud,proficiat vanwege yvan uit lede
 
Hey, :)

Allez, weeral mag ik de mededeling doen van de verdienste van een gouden plakke te Wieze, dit in de categorie militaire voertuigen in diorama, alle schalen. :$
Het is een bekroning van het werk.:8:8:$
Op naar het volgende dio....;)
 
de bekroning op het werk,proficiat
 
proficiat

heb het gezien en de gouden plak is verdiend

grtz

huge
 
Hiep hiep hoy, nen dikke proficiat Swa. De top of de bil !!!
Den 23ste gaan we der nen fermen op drinken.
Hopelijk slaag je erin om met je volgende dio dat van de deep wading Brengun Carrier te evenaren... (schilderen dus, die koe...).

Heligroeten,

Nick
 
Hey, :)

Bedankt jongens voor de mooie commentaren.:wub:
@Nick, ja jongen, ik zal dit pogen om te evenaren natuurlijk. De koe is ondertussen aan het rusten, ik kan natuurlijk maar aan 1 ding tegelijk bezig zijn, alhoewel da'k er soms met 2, 3,.. wil bezig zijn.:$
Ik doe verder met het dio en het voertuig, de koe komt nog wel...:8
 
hej de swa ,proficiat met u gouden plakke of beker en alle andere prijzen in bissegem
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan