Hoofdsponsor

1/32 Duobouw van de LRV EVA models 1/32 [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Inderdaad een goed stukje werk word hier afgeleverd.

Ik dacht dat die gouden vizieren over de gewone vizieren werden geschoven? (ik word al voorzichtig met mijn opmerkingen hier ;))

Ron
 
Geweldig staaltje detaillering dit hoor. Denk dat als dit af is, ik een foto als screensaver ga gebruiken :)
 
Dank je luitjes ,

Het einde komt alweer in zicht , de komende sessie is het gedaan .
Vandaag de telescoop stang voor de antenne gemaakt en antenne erop gemonteerd en toen het geheel op de wagen .
toen de camera afgemaakt en erop geplaats , en toen ja wat zou ik doen met de astronaut , ik wou um toch niet geheel op de stoel laten zitten in drive stand , nee ik heb in positie gezet alsof ie op de wagen wilt gaan zitten .
Je blijft dan meer zien ook van de bediening unit qua details en het is weer eens anders .
Nu moeten alleen nog de bekabeling tussen de verschillende hardware onderdelen op de lrv , de astronauten en de lrv meer vuil maken met maanstof en als laatste een gnomon en een hamertje voor een astronaut ... hier op een trailer van een speelfilm (apollo 15 dave scott hamer feather ) zie je de hamer goed als voorbeeld ....


apollo 15 dave scott hamer feather


Afbeelding_224%7E2.jpg

Afbeelding_225%7E2.jpg

Afbeelding_227%7E1.jpg

Afbeelding_228%7E0.jpg

Afbeelding_230%7E1.jpg

Afbeelding_232%7E2.jpg

Afbeelding_238%7E0.jpg

Afbeelding_241%7E0.jpg

tot zover en tot de laatste sessie .....
 
hallo luitjes,


Ik zou eigenlijk met de eindfoto,s komen , maar had nog wat fot,s staan van de hamer en de bedrading , over de hamer , die heb ik gemaakt uit rond messing doorsnede 2 MM , het is niet zo moeilijk als het lijkt en ook dat messing een mooi zacht matriaal is , alleen veel veilen met een veiltje , na 2 uurtje had ik um in model geveild .
verder ben ik drommels lang bezig geweest met de bedrading , omdat je bang bent dat je onderdelen zo kapot drukt ...... ....


nn%7E1.jpg

Afbeelding_250%7E1.jpg

Afbeelding_251%7E4.jpg

Afbeelding_252%7E2.jpg

Afbeelding_261%7E1.jpg

Afbeelding_262%7E0.jpg

Tot zover ......
 
Dat ziet er weer perfect uit allemaal.

Die handschoenen van de astornaten waren die altijd glanzend? Ik had het vermoeden, nogmaals zonder enige kennis van zaken, dat deze mat zouden zijn.

Ik ben al wel weer heel erg benieuwd naar de eindfoto´s.
 
Ik vind het machtig wat je hier toont en de details maken het hélemaal compleet.


Nogmaals: chapeau!! Applaus




Droop
 
Prachtig werk hoor.
Dit is de eerste keer dat ik een maanlanding van zo dichtbij heb gevolgd ;)

Nu nog enkele foto's met een zwarte achtergrond (met "onze" planeet erop), en niemand die nog zal kunnen zeggen dat het een model is...

;)
Beyond
 
Nu nog enkele foto's met een zwarte achtergrond (met "onze" planeet erop), en niemand die nog zal kunnen zeggen dat het een model is...

Zo hebben de Amerikanen het ook gedaan.
Die zijn nog nooit op de maan geweest.
De opnamestudio's in L.A. ja.

Erik.
 
??? je moet ons even het fijne ervan laten weten , dus al ik het goed heb , denk je dat het hele apollo programma van nasa , met 20 000 medewerkers aan deze maan vluchtjes in die periode , en een kosten post toendertijd 500 miljoen dollar per vlucht een truman schow was ???

Bubble
 
Dat is een discussie die al jaren aan de gang is...
En ieder denkt er het zijne van....

En eerlijk gezegd, het zou mij niet verbazen mochten de amerikanen zoveel geld over gehad hebben om een "truman" shouw op te zetten...
Het moest tenslotte de hele wereld rond gaan voor "echt"..

Maar dit terzijde, het is en blijft voer voor discussie.

Grtz,
Beyond
 
Hallo luitjes ,

Maar hier de eindfoto,s voor deze eerste bouwverslag op deze site , ik heb er een voldaan gevoel aan overgehouden .
Jullie krijgen nog een foto met de acrylkap erover maar die komt deze week binnen , er zitten vind ik genoeg details erin verwerkt .
Hierbij is dit projeckt net zoals het apollo projeckt toendertijd ten einde .

Tot het volgende projeckt .....

Afbeelding_263%7E1.jpg

Afbeelding_264%7E0.jpg

Afbeelding_265%7E0.jpg

Afbeelding_266%7E1.jpg

Afbeelding_269%7E1.jpg

Afbeelding_272%7E1.jpg

Afbeelding_273%7E2.jpg

Afbeelding_274%7E1.jpg

Afbeelding_275%7E1.jpg

Afbeelding_276.jpg

Afbeelding_278%7E1.jpg

Afbeelding_279%7E1.jpg

Afbeelding_280%7E1.jpg

Afbeelding_281%7E1.jpg

Afbeelding_282%7E2.jpg

Afbeelding_288%7E2.jpg

Afbeelding_290%7E1.jpg

Afbeelding_292%7E2.jpg

Afbeelding_293%7E0.jpg

Afbeelding_294%7E0.jpg

Afbeelding_295%7E0.jpg

Afbeelding_297%7E1.jpg

pp%7E5.jpg

Tot zover ...
 
Hey Bubble,

Wat een prachtige dio zeg !!!! Echt fantastisch ApplausApplausApplausApplaus

Hoe hebt ge die "plaquette" met de tekst gemaakt ?

Groeten, Pascal
 
:ohmy:

ApplausApplausApplausApplaus

Zeer mooi model, zeer mooi bewerkt, zeer mooi geschilderd, Zeer mooi gepresenteerd,....

...Bubblegum, ik zou zeggen, zeer mooi.... ;)

Grtz,
Beyond
 
Van harte proficiat gewenst. Het is een zéér geslaagd project.
 
Dank je luitjes ,,,

pascal , nee ik heb um laten graveren , zo,n apperaat of cnc machine staat al langer op mijn lijstje , maar verschrikkelijk duur ....

In iedergeval ben ik eruit over wat mijn volgende projeckt wordt , het gaat heten : zoals de amerikanen het noemen , the Fat lady of The Pregnant Guppy ......

Gr Bubble
 
Dit is echt wel een van de beste die je gemaakt hebt. Petje af.

Ga je er wel een stopje overheen zetten voor het stof?

Enne, natuurlijk, wil je in de gallerij staan. Dan wel even max 10 foto's via de pb naar de mod of mij. Dan word dit eindresultaat er in gezet. Dat verdiend dit project zeker. :laugh:
 
Ja dank je modelengeneer ,



Hier zoals belooft hij kwam vandaag binnen een nette dust protector ala zelfbouw vitrine kap met spiegel .....


Afbeelding_304%7E0.jpg

Afbeelding_302%7E1.jpg

Afbeelding_305%7E1.jpg

bij deze foto kun je zien ,de iets donker kant die ik heb geverfd ivm belichting achter de rots ...

Afbeelding_307%7E0.jpg

tot het volgende projeckt ...............
 
Kan niet meer zeggen dan zéér knap gedaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan