Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
Mijn hobbykamerke in de kelder
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 41

Discussie: Mijn hobbykamerke in de kelder

Standaard Mijn hobbykamerke in de kelder

Ik ben nieuw in de modelbouw. Na +20 jaar terug begonnen. Nog steeds gek van militaire jets. Ik heb op het werk al wel wat toekken gekregen waaronder twee keer omgereden. Daar trek ik wat centjes van. Niet zoveel, maar toch genoeg om me een beetje te installeren. Ik vond dat ik wel het recht had om die centjes voor mijn hobby te gebruiken, want ik lijd er iedere dag pijn voor hee.

Voor het drogen van mijn modellen heb ik een verrijdbare toren van drie plastiekschuiven gekocht. Leek me handig.

En dat er een gootsteen met warm en koud water toevallig aanwezig is, dat is ook leuk meegenomen.
    Verder is er verwarming en het is niet vochtig.
    Het buitenlicht is natuurlijk wat magerkes, maar je, niks aan te doen, genoeg lampen gehangen.

MIjn spuitkabine is ook wat groot uitgevallen eigenlijk. Tja, ik wou zeker spelen, misschien wat gek.

Maar het werkt wel.

Groeten, geert
    Laatst gewijzigd door stpeeke; 11-04-09 om 02:37

Goede topic beantwoorder Droop's schermafbeelding

Standaard