Dit is/word, moet nog wel iets aan gebeuren (zoals opruimen) en met zijn tijd een nieuwe spuitcabine bouwen.
Ron
Dit is/word, moet nog wel iets aan gebeuren (zoals opruimen) en met zijn tijd een nieuwe spuitcabine bouwen.
Ron
Veel succes met de bouwplaats Ron.
Hier zal menigeen jaloers op zijn denk ik.
Grtz,
Dominiek
Opruimen.
Hoe bedoel je???
Dan heb je mijn toekomstige werkplek nog niet gezien![]()
![]()
Erik.
Grtz Erik.
Bezig aan een treintafel en hier en daar de diepvriezer uitladen.
ook ik moet niet meer opruimen,
er staat gewoon niets meer in.
ben ook bezig aan een nieuwe hobbykamer
ronny
Erg mooi plekkie hoor. Nu nog lekker eigen maken. Meestal doe je dat door lekker te bouwen op je plekkie,
Maar moet je niet een mooi werkblad maken? Dat lekker stevig is. Die tafeltjes lijken mij niet echt een stevig blad om aan te werken.
Rick die tafetjes zijn wel stevig genoeg hoor, die bruine is een oude breimachine tafel dus die is wel wat beweging gewend en wat de tafel betreft waar de draaibank op staat die kan tot 300 kilo dragen en staat ook zo vast als een huis.
Het mooiste van alles is............. dat ik vanmiddag voor het eerst beneden aan de tafel heb zitten bouwen
Heb ik een mooie ruimte en dan zit ik nog beneden te rommelen
Ron
Dat komt goed uit !! Kunt ge leuke bouwverslagen breiendie tafetjes zijn wel stevig genoeg hoor, die bruine is een oude breimachine tafel
Mooie werkplek Ron, lijkt een beetje een grote versie van de mijne (die helaas eivol met vanalles en nog wat staat).
Waar gaat ge de nieuwe spuitcabine plaatsen ? En met een afzuiging door het raam naar buiten ?
Groeten, Pascal
Pascal, de afzuiging zal waarschijnlijk inderdaad door het raam naar buiten gaan.
Er is een optie om hem op de de afzuiging van de douche te zetten maar dan moet ik een afvoer door heel de kamer maken en dat zie ik even niet zitten.
Ron
Daar heb je werkelijk een mooie werkplaats, Ron.
Heel ruim en klaar, dus is dit de ideale plaats om de mooiste modellen te maken, hé.
Het ziet er in ieder geval ook véél ordentelijker uit dan m'n rommelige scheepswerf.
Droop
Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op: