Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
de bismarck van christine
Pagina 1 van 19 1234511 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 283

Discussie: de bismarck van christine

Standaard de bismarck van christine

op 12 feb gestart en zie hier de eerste afgewerkte stukken
    zie hier nog wat foto's en zo als je ziet heb ik extra versteveging bij gelijmt en dit op raar van andere colega's
    Laatst gewijzigd door pantani; 01-03-10 om 00:29
    groetjes van Christine

Standaard

Ziet er niet slecht uit Christine,

wel een beetje moeilijk je werk te bekijken met alles wat er rond ligt.
    De bijkomende verstevigingen die je geplaatst hebt wijzen die op een RC versie om de stevigheid te vergroten of zijn er andere redenen ??

Waar heb je ze exact geplaatst ?? (spant Nr).

Hou wel rekening met de rest van de bouw dat deze verstevigingen later geen problemen veroorzaken.

Mooie start ik hoop dat mijn levering niet te lang meer op zich laat wachten, dan kan ik ook eindelijk eens het begin van mijn Bismarck laten zien.

Grts

Johan
    Soon ARM-82

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door singha Bekijk bericht
    Ziet er niet slecht uit Christine,

wel een beetje moeilijk je werk te bekijken met alles wat er rond ligt.
    De bijkomende verstevigingen die je geplaatst hebt wijzen die op een RC versie om de stevigheid te vergroten of zijn er andere redenen ??

Waar heb je ze exact geplaatst ?? (spant Nr).

Hou wel rekening met de rest van de bouw dat deze verstevigingen later geen problemen veroorzaken.

Mooie start ik hoop dat mijn levering niet te lang meer op zich laat wachten, dan kan ik ook eindelijk eens het begin van mijn Bismarck laten zien.

Grts

Johan

ik heb ze op alle spant's gezet en dit op aan raden van een colega uit hasselt en een colega uit karlsruhe
    behalve op de boeg en het hek daar zullen er geen komen daar is de druk al hoog genoeg en kan daar niets krom trekken zoals in het midden van de boot en dan heb ik om verandere spant een dwaarsligger er in die gehouden word door twee lange laten die tot einde werken de boel moet stabil houden eens de boot klaar komen de twee lange laten er weer uit dit is de raad die mij ander colega's geven ben blij dat je heb gezien en je was de eerste profisiat
    groetjes van Christine

Standaard

Ziet er goed uit Christine.
    En je topic aanmaken is dus gelukt.
    Nog 3 jaar te gaan.

Erik.
    Grtz Erik.
    Bezig aan een treintafel en hier en daar de diepvriezer uitladen.

Standaard extra beelden

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door modelbouwerke Bekijk bericht
    Ziet er goed uit Christine.
    En je topic aanmaken is dus gelukt.
    Nog 3 jaar te gaan.

Erik.
    Ja zoals je ziet en deze week komen er nog foto's bij alleen niet vergeten hoe het ging en bedankt

zie hier de boeg van op zij en deze is van boven bekeken even tussen de romp doorkijken en men ziet de extra versteveging hier het bijna achterdek nu wachten op nr 8.9.10 en 11
    Laatst gewijzigd door pantani; 01-03-10 om 00:30 Reden: foto's
    groetjes van Christine

Standaard

zoal men ziet is het mij gelukt nog een paar foto's te plaatsen en nu wachten tot eind April
    groetjes van Christine

Standaard

Zoals je weet ben ik er zelf een voorstander van dat je de romp pas moet lijmen op het moment dat je alle delen al hebt. Maar wel even mijn complimenten.

Straks goed afschuinen en controleren of je de huidlantjes egaal langs de spanten op kunt zetten.

Ik blijf je volgen. Als je vragen hebt. Gewoon stellen he.
    Met vriendelijke groet, Rik ----------mijn site, www.furioza.nl

Standaard

goede morgen aan iedereen ik zit met een klein probleemtje ik heb nu deel 4.5. en 7 dubbel en zoek nu ze te verkopen moest iemand intresse hebben de 4 delen samen maar 15 euro plus verzendingskosten heef mij een seintje en dan zie we wel
    Laatst gewijzigd door Christine; 15-04-09 om 18:54
    groetjes van Christine

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kurt Bekijk bericht
    ook al aan deel 10 bezig christine? je werken schieten al goed op.
    Nee hoor moet nog wachten tot eind volgende week dan komen mijn delen binnen ik denk het abo af te zeggen je moet te lang wachten op de delen maar eerst de stukken die nu zouden moeten binnen komen hier zijn en dan zeg ik het abo af en koop ze in de winkel mijn man koop te alle dagen de krant en hij kan dan elk deel iedere woensdag halen
    groetjes van Christine

Post ben het moe

zo de kogel is er door heb gebelt om te weten wanneer de delen zullen toe komen kan zijn dat die tenlaste 15 Mei toe komen !!
    wel ik heb geschreven dat het niet meer moet dat ik ze sneller heb bij de krantenwinkel en heb zofort ze ook besteld in de krantenwinkel gedaan met al die miserie :en nu hoop ik vlugger wat foto's te kunnen plaatsen
    groetjes van Christine

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door danny Bekijk bericht
    amaai das inderdaad lang,ik heb nu net een abo aangevraagd...waar ben ik aan begonnen?..als da zolang duurt dan zal dit abo van korte duur zijn

.....

Of de bouw van langere duur...

Beyond

Standaard

Daar zie je het heb eens goed van mijn neus gemaakt en plots gaat alles sneller zojuist de achterstallege delen gekregen met een briefje erbij waarin staat dat ze zich verontschuldigen en dat mijn brief is aan gekomen en dat ze het spijtig vinden dat ik mijn abo heb opgezegt .
    Maar ik blij erbij vanaf nu ga ik naar de winkel heb vlugger mijn delen
    Zal er maar meteen er aan beginnen moet toch de hele week doppen wegens te weinig werk
    groetjes van Christine

Standaard

Hah, wat Hachette betreft : Berouw komt na de zonde... hadden ze maar stip moeten zijn wat hun leveringen betreft.

Heel de week doppen, da's balen, maar toch beter dan afvloeien natuurlijk.... en nu meer tijd om te bouwen.
    Zelf ben ik ook de hele week thuis nu, maar dan wegens "te veel dagen gewerkt in de laatste drie maanden".
    Helaas einde maand, dus geen pingping om de nodige blingbling aan te schaffen voor m'n lopende en startende projekten

PS: op What-ever-dag zullen Pat en ik er ook zijn, mag je haar gerust eens ervan proberen te overtuigen dat ze niet bang moet zijn om een houten scheepje eens te proberen ipv enkel en alleen plastic
    Dany
    Op de werkbank : Cn2t "Las"
    In de koelkast : Revell 1/400 Aïda

Standaard

zie
    hier delen 8 en 9

even kijken of het recht is

een deel van stuk 10

hier ben ik begonnen met deel 11 de befamde latje
    en hier werkte ik aan de boeg

Geef toe ik heb toch goed mijn best gedaan hé
    Laatst gewijzigd door pantani; 12-08-10 om 09:26
    groetjes van Christine

Standaard

zie hier de boeg is bijna dicht

hier ziet men dat midschips ook al ver af is maar der komen nog veel latjes

naar het hek toe begin zich ook alles mooi dicht te worden
    hier ben ik begonnen aan het hek ;

wat ik wel zou willen vertellen is pas op met het midschips wanneer je om de ronding gaat latjes breken gemakkelijk
    Laatst gewijzigd door pantani; 12-08-10 om 09:44
    groetjes van Christine

Pagina 1 van 19 1234511 ... LaatsteLaatste

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten