Hoofdsponsor

1/24 Honda TAKATA DOME NSX [DONE]

Schaal 1/24 - 1/25
Status
Niet open voor verdere reacties.
Turner, het onderste gedeelte is nog niet afgespoten , er moet nog een witte eindlaag verf op.
 
Laatst bewerkt:
Beetje verder gedaan, de rolkooi en de uitlaten geplaatst.

1_1239523684NDSC01161.jpg


en de raamrubbers met de zwarte achterruit.

1_1239523651NDSC01162.jpg
 
Heel erg mooi, een paar jaartjes geleden heb ik deze kit (andere sponsor dacht ik) ook eens gekocht voor m'n zoon, helaas ziet het niet meer zitten om aan modelbouw te doen :@ (misschien reden om een DNA-test te laten doen?)

Dat zwart op de achterruit, is dat geschilderd, of de bijgeleverde decal ?

De oude Tamiya-kit van de Raybrigg NSX vond ik wel (bouwkundig) interessanter, maar ja, ik veronderstel dat ze er een curbside van gemaakt hebben om de prijs te kunnen drukken zeker ?
 
Laatst bewerkt:
Ondertussen een beetje met de decals aan het spelen geweest:

2_1241025395NDSC01186.jpg

2_1241025376NDSC01185.jpg

2_1241025357NDSC01184.jpg

2_1241025329NDSC01183.jpg

2_1241025428NDSC01187.jpg
 
Dag Marin,

Met decals erop is het toch heel wat anders aan het worden hé?
Ziet er mooi uit.

Heb nog een vraagje over je schilderwerk aan de body.
De overgang tussen het wit en groen is niet zo strak, eerder vloeiend.... Hoe heb je dit bereikt? Het ziet er zeer speciaal uit ;)

Grz,
Beyond
 
Mijn complimenten. Ga je de pannelines, dus de deuren enzo nog een randje donkerderr geven als schaduw. Of laat je dit zo?

Verder heb ik dan ook dezelfde vraag als Beyond. Hoe je die overgang zo mooi verneveld hebt gekregen. Daarmee op zo'n smal stukje. ;)
 
de overgang van wit naar groen is een decal.

en wat betrefd de pannellines , ik weet het nog niet , heb dat nog niet gedaan, ik heb me wel laten vertellen dat daar stiften voor bestaan om pannellines te trekken ?
 
de overgang van wit naar groen is een decal.

Mooie decal ;)

en wat betrefd de pannellines , ik weet het nog niet , heb dat nog niet gedaan, ik heb me wel laten vertellen dat daar stiften voor bestaan om pannellines te trekken ?

Wat anders ook mogelijk is , is sterk verdunde verf gebruiken, die zal goed in de lijnen vloeien... En dit enkele keren herhalen als de vorige laag droog is.
(zo doe ik het toch, maar ik ben wel geen echte autobouwer....)

Grtz,
Beyond
 
Hij word al mooi met de decals erop.

Over de panel lines, ikzelf ben er geen voorstander van maar het wel een geval van je houd ervan of je houd er niet van ;)

Ron
 
Mooi.
Netjes afgewerkt.
Die decals lijkt me me wel een serieus werkje.

Erik.
 
Mooi, één van mijn favoriete modellen uit de jgtc :)
 
Beestig mooi model ApplausApplausApplausApplausApplausApplaus

Nu nog 10 foto's selecteren (of nieuwe maken) voor in de gallerij ;)

Groeten, Pascal
 
Mooi model en ook nog eens mooi afgewerkt.

Deze mag met trots getoond worden ;)

Grtz,
Beyond
 
Iedereen bedankt voor de positieve reactie's.

Pascal : ik heb foto's voor de galerij, moet ik die daar ergens posten of gewoon hier en zet jij die dan in de galerij ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan