Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
Hobbykamer
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 32

Discussie: Hobbykamer

Standaard Hobbykamer

Even voorstellen mijn hobbykamer, deze kamer heb ik kunnen (gedeeltelijk) inrichten nadat mijn dochter is gaan samen wonen met haar vriend.
    Eindelijk een plaats waar ik rustig kon knutselen en wat vooral belangrijk was, waar ik mijn schip kon laten staan en niet steeds moest wegbergen. Wat soms tot resultaat had dat er lang tot zeer lang geen modelbouw was.
    Het zware, zeg maar stoffige werk doe ik veiligheids halve toch maar in de garage, om moeder de vrouw toch maar als vriend te houden!

Natuurlijk mooi opgeruimd.

Ziet er niet altijd zo proper uit, en met zicht op de tuin!

De garage zal ik later wel eens laten zien, moet nog opgeruimd worden (heel dringend):eek:

Groeten Jean-Marie
    Laatst gewijzigd door Big Jim; 27-02-10 om 19:17

Standaard

Ook weer zo'n mooie kamer. Echt proficiat. Zoals ik al wel vaker heb geschreven weer jaloers. Maar goed mijn tijd komt nog wel. Als de kids de deur uit zijn. Alleen kan dat nog wel even duren.
    Met vriendelijke groet, Rik ----------mijn site, www.furioza.nl

Standaard mijn garage

zoals beloofd een foto van mijn garage, ook netjes opgeruimd, heeft wel eventjes geduurd. Maar opgeruimd staat netjes, op een paar details na
    Laatst gewijzigd door Big Jim; 27-02-10 om 19:17
    Groeten Big Jim, op de werkbank H.M. Armed Vessel “BOUNTY” van Sergal & "VAGABOND"cruiser a moteur

Standaard

Mooi man

Makkelijk he zo'n hobby kamer, ik weet wat ik gemist heb in het begin, iedere keer maar alles terug uithalen en dan terug wegdoen om te eten enz.....

Standaard

Whoeaaaa, Whoeaaa, Wheeeeee, al die mooie plekkies.

Ik hoop dat ik dat straks ook een keer heb. Maar goed dat voor als ik groot ben.

Standaard Update hobby kamer

Dag allemaal, bij deze een update van mijn hobby kamer. Een tafeltje meer, een spuitkabine en een nieuwe verlichting en na wat heen en weer geschuif ben ik tot dit resultaat gekomen.

Laatst gewijzigd door Big Jim; 27-02-10 om 19:18
    Groeten Big Jim, op de werkbank H.M. Armed Vessel “BOUNTY” van Sergal & "VAGABOND"cruiser a moteur

Standaard

Ik mag aannemen dat dit een grapje is.

Dat is wel een hele mooie hobbykamer.

Rik die nu zo jaloers is en met zijn hoofd in een bak ijswater gaat zitten.

swa I
    Gast

Standaard

Jean-Marie.........man .....prachtig..........hier kan ik alleen maar van dromen...
    Maar ééns komt de dag.........Ja hoor,alleen die plannen aan de muur brengt zo'n sfeer.....je mag er echt trots op zijn.

Talking

Geen grap Rik, heeft wel even geduurd om het vrouwtje te overtuigen om dit te mogen uitvoeren maar is dan toch uiteindelijk gelukt. En nu bouwen en nog eens bouwen!!!!! tot zeer binnen kort.

Standaard

Geen grap Rik, heeft wel even geduurd om het vrouwtje te overtuigen
    Kun je daar geen howto voor schrijven?

Banned

Standaard

Ziet er idd zéér goed uit zou ik zeggen. Daar zal zeker menig bouwer jaloers op zijn.

Enne de reden dat jullie mij hier iets minder zien bouwen voor het ogenblik? Ik ben ook begonnen aan de "grote werken" om mijn atelier in orde te krijgen (Yieha!)

Standaard

Zeer mooie werk ruimte Big Jim, hier zal inderdaad menig bouwer jaloers op zijn.
    Voor uw spuitcabine heb je daar een staander staan met een soort zwarte kap, wat is dit voor iets Big Jim????

Standaard

Mooie werf,Big Jim

altijd mooi als alles opgeruimd is. Ik ben vollop aan het verhuizen van de zolder naar mijn werf in de garage. Wist niet dat ik zoveel materiaal had.
    Veel bijhouden voor de dag dat ik terug begin.......ramp dus, van de gelegenheid gebruik maken om te sorteren en te liquideren wat echt niet nodig is. Binnenkort zal ik mijn werkplaats eens showen hoop deze week alles verplaatst te hebben.

Grts

Johan

Talking

@ Dirk,
    staander staan met een soort zwarte kap
    dit is een foto optisch bedrog en bestaat uit een Home trainer en een loeplamp.

@ Rik,
    om het vrouwtje te overtuigen. Kun je daar geen howto voor schrijven?

Hoe het vrouwtje overtuigen?

Uit te proberen op eigen risico!

1) de verrassingtactiek: wacht tot het vrouwtje uit huis is, werken of boodschappen doen (bij de laatste zeker de visa kaart niet vergeten mee te geven) de werken zo snel mogelijk uitvoeren daarna perfekt op ruimen, daarna haar fier meenemen naar de hobby kamer om uw bouwsel te laten bewonderen, kleine kans op succes!

2) de uitslooftactiek: voor haar enkele vervelende klusjes opknappen om daarna punt 1 uit te voeren, kans op succes!

3) de liefdevolle tactiek: liefde en veeeeeel geduld, kans op succes.

4) de combinatietactiek: de drie bovenste tactieken goed mengen.

Succes

Standaard

Ga dit van het weekeinde maar eens proberen. Alleen die visa kaart. Daar zal ik eens een oplossing voor moeten zoeken. Anders moet ik dat weer gaan uitleggen en zijn we terug bij af.

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Soortgelijke discussies

1. hobbykamer
    By yvan in forum Show je werkplek
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 05-03-10, 22:04
  2. Mijn hobbykamer...
    By Bart in forum Show je werkplek
    Reacties: 4
    Laatste bericht: 24-03-09, 20:58

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op: