Hoofdsponsor

1/72 Snowberry [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
:O ik dacht al heb ik iets gemist ? waarom heb je een ander topic aangemaakt :8 ik was al naar page 1 aan het zoeken maar ik zag juist dat dit een ander topic is.

[mod] Ja, Yvan, dit snap ik ook niet helemaal [/mod]
 
snowberry

En, Yvan, niet te veel miserie gehad vooraleer het paste ?

natuurlik erwin veel zweet en spanning,vrijdag of zaterdag ga ik hem in de grondlaag zetten zoals je me gezegd hebt,met die spuitbus surfacer,nadien ga ik de meester nog eens aanspreken ;tot hoors
 
Ziet er goed uit Yvan, kun je eventueel een soort van closup nemen van wat onderdelen. Volgens mij is deze romp erg gedetailleerd.

[mod]Ik heb je twee topic's even samengevoegd. Dit gaf alleen maar verwarring heb ik gezien. [mod] modelengeneer.
 
snowberry

hij staat juist in de primer zal later wa fotoos trekken
 
waterlijn getrokken



 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hey Yvan,

Dat ziet er in ieder geval toch goed uit, het is precies nog goed gegaan man. :ohmy:
 
snowberry

ja erwin het gaat voorlopig goed,het achterste dek dat gebogen is dat in de romp plaatsen was moeilijk,kheb u raad moeten volgen met superlijm en gewichten,u postgebouw is echt af man
 
Yvan, heb je dit gespoten of geschilderd.

Het ziet er iig wel goed uit. Alleen bij de boeg, daar zie ik een stukje dat je nog even zou kunnen bijwerken.

Doe zo verder. Blijf je volgen. ;)
 
ben ik ook mee bezig
maar de mijne komt terug van een lange vermoeiende en gevaarlijke reis
snoep maar es van de foto's
het voordek

het kanon


greets niet aleen handelaar en sponsor ook bouwer in hart en nieren
scott
 
Laatst bewerkt door een moderator:
snowberry

eerst een grijze grondlaag gespoten spuitbusje van tamiya surface primer,het onderste in antracit is gewoon geverfd,kheb nog geen airbrusch daar ik nog niet lang bezig ben maar binnenkort ga ik mij da wel aanschaffen
 
schroef

mijn eerste verweringstest
 
Laatst bewerkt door een moderator:
snowberry

gestaag doen we voort




 
Laatst bewerkt door een moderator:
ziet er goed uit yvan doe rustig voort zoals je bezig bent en dan komt alles wel in de chakohs :)
 
Wat een apart schip! Ziet er goed uit en nog van een behoorlijke afmeting ook zo te zien.
 
snowberry

bovendek




 
Laatst bewerkt door een moderator:
Je bent goed bezig Yvan maar misschien kan je de volgende tip eventjes overwegen:
De tandwielen van de ankerwinch zou ik zwart schilderen. Je moet weten dat die dingen nogal redelijk goed ingevet zijn daardoor helemaal zwart gekleurd zijn.


Droop
 
okee droop zal ze wa zwarten,kheb ni liever dan dat je mij tips geeft kben nog een beginneling moet nog veel leren,dank u
 
Ziet er inderdaad goed uit Yvan, te nieuw en nog ongebruikt, maar dat zal wel beteren met de tijd als je zal beginnen details aanbrengen.
Niet vergeten van kabels of slangen aan te brengen op de rollen want als je dat nog gaat proberen in een later stadium zou dat wel eens heel moeilijk kunnen worden.
Keep it up.
 
dank u erwin voor de tips ,proficiat met u brons in engeland
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan