mooi mooi dat ziet er een hele brok uit veel bouw plezier zou ik zeggen en ik ga je zeker volgen![]()
ja hij is 83 cm, tis een uitdaging want het is nog maar men derde werkje
Veel succes ermee! Ben momenteel zelf bezig mijn (RC-)Snowberry aan het restaureren/ombouwen, dus 't is de moment. Ook heb ik een aantal heel goede boeken liggen over de Flower-korvetten, en het zijn m'n favoriete schepen!
Dit komt bij m'n toptopics.
Johan
als ik vraagjes heb ben jij de geknipte persoon louwietje
Misschien ben je iets met deze site:
Flower Class Corvettes
Je kan er info vinden over zowel de Revell-kit, als over de originele Flowers, met heel veel foto's. Iets voor na het bouwen en voor het slapengaan![]()
bedankt loewietje,een bouwer heeft weinig tijd hee en ik moet vroeg onder de wol elke morgen om 5 uur op als huisschilder
Ik ken dat, als postbode (en student) is' ook vroeg opstaan en vraag ik me soms af wanneer ik eigenlijk nog eens aan mijn hobby toekom!
Al kan jij van jouw job wel eens je hobby maken, dus ik verwacht een perfect geverfde Snowberry!
Van kleuren gesproken, kan men aan de hand van een voorbeeld verf laten maken?
Johan
Ho Yvan,
Veel succes met de bouw.
ik heb hier op zolder ook nog zo'n gebouwd Korvet liggen (de Buttercup) en daarom ga ik dit draadje ook op de voet volgen.
Droop
Dat is toch weer een van de mooiere van dit type. Ik weet zeker met wat extra aandacht dat je hier een schitterend model van kan maken. Ik volg je op de voet.![]()
ja loewietje het voorbeeld gaat onder een oog en de verfmengmachine doet de rest
Een mooi project hoor.
Heb hem ooit gebouwd uit de originele doos van Matchbox.
Het schip heeft verschillende jaren in de woonkamer gestaan, maar het noodlot sloeg toe en het mooie schip ging onder aan stof en kuiswoede.
Herinner me nog dat het bouwen ervan een echt plezier was en niet teveel gepruts met piepkleine onderdeeltjes. Zelfs het schilderen van de bijgeleverde figuurtjes was leuk.
Veel plezier ermee.
Veel succes gewenst met de bouw van dit schip jongens.
Zelf heb ik vele jaren terug de HMS Bluebell vervaardigd en deze staat nog altijd fier te pronken in een glazen nis in mijn traphal.
De foto's zijn te bewonderen op een andere site
Model Talk :: View topic - HMS Bluebell
Ik heb ook nog een bouwbeschrijving liggen in het Nederlands maar ben er niet zeker van dat deze nog ergens op het één of andere schijfje staat. Zal eens zoeken.
Hoop dat jullie er iets aan hebben.
Share your knowledge, it's a way to immortality.
Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op: