Hoofdsponsor

1/35 Bremen krabbenkutter Artisania Latina

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ziet er al heel goed uit en we zijn inderdaad dol op foto's!! ;-)
 
Pracht van een resultaat,en dat voor je eerste keer.

Zou je misschien een foto van dichtbij van het dek kunnen maken?.
Ik ben erg nieuwsgierig naar het resultaat van het aanbrengen van het touw tussen de dekplanken.

Ron.
 
Ik heb een poging gedaan om van dichtbij een foto te nemen van de dekbeplanking en dit is mij niet echt gelukt.
Het beplanken werd als volgt gedaan:
1. Midden bepalen van het onderdek
2. Vanaf het midden de eerste dekplank lijmen
3. Na de dekplank een stukje donker garen tegen de dekplank gelijmt.
4. Ook om en om gewerkt.
5. De kop eindjes zijn met potlood getekend.

Hierna toch een detail foto

1_DSC04986__Small_.JPG


1_DSC04984__Small_.JPG


1_DSC04990__Small_.JPG
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Op de laatste foto is te zien dat het bootje er goed uit ziet.
De eerste foto's zijn inderdaad vaag, misschien zit er een macrostand op de camera. Zo ja, dan zullen de foto's er veel beter uit zien. Succes!
 
Een tip ; wanneer je de macrostand van je fototoestel gebruikt, kan je er echt niet onderuit om een statief te gebruiken, tenzij je een hersenchirurg ben die z'n handen stil als een rots kan houden.
 
Een tip ; wanneer je de macrostand van je fototoestel gebruikt, kan je er echt niet onderuit om een statief te gebruiken, tenzij je een hersenchirurg ben die z'n handen stil als een rots kan houden.

Je kunt ook je hand waar de cameri in rust, laten steunen op een doos of andere ondergrond. Dat helpt ook, zeker wanneer je geen statief ter beschikking hebt.
 
Wat ik vroeger deed is een paar boekjes, dat is daarna weer naar een blokje hout gegaan, en daarna naar een klein driepootje met van die verstelbare pootjes. Deze koste iets van €5,00. Zorg voor stabiel fotograveren. De macro is te herkennen aan het bloemetje op je toestel.

[mod]
Verder met meer vragen vraag ik toch even een ander topic te starten. Dit aangezien het topic toch meer dreigt te verlopen nu naar fotoproblemen.
[mod]
 
Wat jammer dat de foto's er niet meer zijn.
Ben nu zelf ook met dit bootje in de weer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan