Hoofdsponsor

1/72 VW Type 93 [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dag Erwin, :)

Ja jong, da ziet er inderdaad weer schoon uit. 8)
Ben benieuwd naar het volgende. ;)
 
Zal ook een mooi dio worden ;).
Ben ook benieuwd naar de vorderingen...

Grtz,
Beyond
 
Na een modelbouwdip toch weer effekes verder gewerkt aan het dio.
Beetje detail aangebracht als een dak, verdieping, ramen, straatstenen, kwestie van het er iets deftiger te laten uitzien.





Let niet op het detail van de deurklinken, dit werd ondertussen reeds aangepast.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zojuist even alles doorgenomen en dit belooft wat! Mooi werk hoor.
 
Zeer verzorgd is half gewonnen. Dit belooft een fijn diorama te worden op zo'n knappe wijze gepresenteerd.
 
mooi :-) wat een verschil met die vorige fotos
 
Ha Erwinneken, :)

terug in het gareel geraakt man, ziet er weeral zeer schoon uit. ;)
 
Hier zijn we weer.

Het werd tijd dat het eens wat vooruitgang boekte en dat het afgeraakte.
Hierbij dus het hospitaal dio compleet met voertuig en figuurtjes zoals ik het in gedachten had.
In mijn ogen geen prijswinnaar maar ik ben toch bij dat ik het gemaakt heb.

Gentlemen, your remarks please; opmerkingen welkom.









 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mooi strak dio geworden, complimenten!

Weer eens echt wat anders.
 
Zeer mooi hoor, ben al benieuwd naar je volgende werkjes ;)

Vraagje, heb je soms info/foto's/tekeningen van de binnenkant van de "bak" achteraan?
Zou er mij ook wel eens willen aan wagen in de toekomst....

Grtz,
Beyond
 
Hey Erwin,

:-|:-|ApplausApplaus-fck-

jawade, wa is dat schoon geworden, heel goed gedaan man, ben benieuwd om het echt te zien, ik kan niet wachten tegen volgende week.....:D8)
 
Pssst Erwin,

Gij kunt er nogal wat van, knap gedaan manneke !
Moest ge nog op school zitten zou ik zeggen " een kus van de juffrouw en een bank vooruit ! " ;)
 
Mooi dio geworden. Echter mis ik nog iets.

Dat is de inkijk. Daar zou je nog iets mee kunnen doen. Maar verder heel netjes hoor.

Enne, als je deze toch zo laat, wat ik verwacht, dan wel een paar foto´s naar de mod om deze in de gallerij te plaatsen. ;)
 
Zeer mooi hoor, ben al benieuwd naar je volgende werkjes ;)

Vraagje, heb je soms info/foto's/tekeningen van de binnenkant van de "bak" achteraan?
Zou er mij ook wel eens willen aan wagen in de toekomst....

Grtz,
Beyond

@ Beyond,

Ik bezit slechts één foto van een echte VW met open bak en verder enkele foto's van een bouwbeschrijving van zo een ding op schaal 1/35.
Deze zijn terug te vinden in een special issue van Military Miniatures: "Modeler's Special Edition Guide to the Kübelwagen".
Ik gebruik die bouwbeschrijvingen trouwens voor al mijn VW modellen; deze die ik reeds bouwde en deze die nog in de denkschuif zitten.


@ iedereen: bedankt jongens, dat geeft mij weer wat "courage" om verder te doen. :)
Voor de nieuwsgierigen: de volgende is een ombouw van een Kübelwagen met zo een bak achteraan en dit opnieuw op 1/72.
Heeft ooit dienst gedaan bij de Reichspost. :huh:
 
Erwin,

ik blijf met verstoeming geslagen...op deze schaal deze details aanbrengen...Allo zeg schitterend.
 
Past misschien hier niet volledig in maar jullie hebben in ieder geval reeds een foto gezien waarin met deze Kübel gestart werd.

Hierbij een na-oorlogse versie van de Kübelwagen voorzien van een achteropbouw en in dienst van de Reichspost. :$
De foto's zijn niet al te duidelijk, ligt aan de belichting. Het ding moet nog een drybrush, ruitenwisser en stof krijgen. Zal ook afgewerkt worden in een klein dio. :unsure:



 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zeer mooi modelleke :P

Is dat een soort van canvas dakje?

Enneuh, 'k ben zeer benieuwd naar je dio ;)

Grtz,
Beyond
 
Heel knap diorama, iets speciaals, en op een wedstrijdtafel is dat wel echt van belang denk ik. Dat is dus een troefkaart als je ermee zou inschrijven. Zelf hou ik wel van het cleane rond het gebeuren. Maar het enige spijtige vind ik die lege brancard. Preiser heeft een setje van die luierende Duitse Wehrmachtsoldaten in hun assortiment. Eentje daarvan ligt languit op z'n rug, met één arm onder z'n hoofd. Man wat zou die perfect bruikbaar zijn hier !

PR72505-800.png

Zo heb ik hem zelf gebruikt, als een in het gras genietende, mijmerende soldaat :

LS_001.jpg

Sorry dat ik hier zo laattijdig mee afkom, maar met of zonder figuurtje, ik vind het iig. zeer geslaagd !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan