Hoofdsponsor

1/24 Shelby 427 S/C Cobra [DONE]

Schaal 1/24 - 1/25
Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit wordt een echt "monstertje" ;)

Prachtig, Wilko.

Grtz,
Beyond

PS: Veel beterschap toegewenst man...
 
Rik: Dat gaasje ga ik niet doen, zoals hij nu is vind ik het mooier...
Maar wat betreft hoog...je hebt helemaal gelijk! Was me niet eens opgevallen!:unsure: Ben al wat aan het drukken en trekken geslagen met een beetje resultaat, want de hele ophanging aanpassen...nee, dat laat ik uit mijn kop, want anders volgt er weer een kliko-model en dat ga ik niet meer trekken.:nowink:

Beyond & Kurt: Bedankt voor de support, ik zal mijn best doen om er een super-karretje van te maken!;)

Wilko
 
Wilko je weet dat ik kritisch ben he. Maar je moet zeker niets gaan veranderen. Daar is het veel te mooi voor geworden. Het vraagstuk is puur hypotetisch bedoeld. En niet als kritiek naar jou. De kit is zo gebouwd door de fabrikant.

Dus niet te veel aan doen he. Gewoon lekker verder doen. ;)
 
Hey Rik,

Zoals je weet begrijpen we elkaar blind en snap ik precies hoe je het bedoeld hebt. Maar ik ben juist blij dat je me er attent op gemaakt hebt. Alles wat ik met "drukken en trekken" kan behalen is meegenomen en ik zal hem zeker niet verknallen door extreme dingen uit te halen. Alleen een beetje jammer van Fujimi...net als bij veel fabrikanten weer een model waarbij essentiële zaken niet 100% passen. Maar toch valt er gelukkig een leuk resultaat mee te behalen.;)

Wilko
 
En na tien dagen is het dan zover. De laatste dingetjes zijn afgewerkt en...ze is klaar!!!:laugh:

Er zijn wat puntjes waar ik niet helemaal tevreden over ben, maar dat houd je toch als je een perfectionist bent...helaas. Over het algemeen ben ik er best blij mee en ik heb tenminste eindelijk sinds tijden weer eens iets fasoenlijks afgebouwd. Een hele overwinning op mezelf!8)

Laat ik maar gewoon de eindplaatjes hier neerzetten, dan hoor ik wel wat jullie ervan vinden.:)

1_053.JPG

1_054.JPG

1_050.JPG

1_055.JPG

1_049.JPG

1_051.JPG

1_052.JPG


Het was een leuke kit, maar toch liet de pasvorm hier en daar te wensen over. Fujimi is duur en denk er goed over na eer je deze ook aanschaft, want er waren momenten dat ik de boel wel kon vervloeken. Achterwielophanging en raamlijst b.v. Toch raar, jaren geen fatsoenlijke kit uit je vingers kunnen krijgen en dan in 10 dagen een nette Cobra bouwen. Nu nog een leuk plekje zoeken waar ze kan uitrusten van alle chirurgische ingrepen van de afgelopen dagen...:P

Ik ben benieuwd naar jullie reacties!;)

Wilko
 
Strakke bak geworden Wilko.

Mijn complimenten hoor.

Maar jou kennende kun je nog een paar kleine dingen doen. Dit is wel even spijkers op laag water zoeken maar ik denk dat je dit nog wel zal doen. ;)

Kijk eens naar de wielbouten. Deze zijn vaak voorzien van een chroom hart. Dit om het te breken. Ook zien we daar wel eens een logo op zitten, maar deze even aantippen met een beetje zilverkleur zou niet misstaan. Verder de uitlaten aan de binnenkant even voorzien van een kleintje zwart.

En misschien even een beetje verdunde verf/zwart, in het rooster laten lopen van de zijkant bij het voorwiel. Dan krijg je daar wat diepte in.

Iig ziet het er weer een Wilko waardig model uit. Nogmaals mijn complimenten.

Stuur even natuurlijk 10 plaatjes naar de mod hier, dan kunnen we hem in de galerij plaatsen. Misschien wil je ook nog een revieuw schrijven. :laugh: En de kit beoordelen. :laugh:
 
Dank je, Rik!;)

De binnenkant van de uitlaten is zwart, maar misschien niet supergoed te zien op de foto's...verder durf ik niet meer te gaan. Veel te bang dat ik met een laatste kleine actie het hele model om zeep help...is me al vaker gebeurd. Nog een beetje dit...beetje dat...en...:ohmy:
Ik laat hem nu lekker staan, kom er met mijn vingers niet meer aan en sluit er een extra verzekering op af!:laugh: Na ruim 2 jaar eindelijk weer eens een écht modelletje neerzetten doet toch wel iets bijzonders met je. (de bat-boat tel ik niet mee, want dat was gewoon een avond dikke lol!:laugh:)
Ik heb Pascal reeds een berichtje gestuurd voor de gallerij, dus dat zal wel in orde komen.
Nu lekker verder met de Kato-Honda, waarvan ik het bouwen vanaf nu ook hier ga plaatsen. Ik moet toch nog even die BCC afronden, dan kunnen ze daar ook nooit meer over vallen en ik erbij niet!;)

Laten we de review en de kitbeoordeling even bewaren voor een later tijdstip. Doe het graag, maar mijn kop staat er heel even niet naar, maar dat zul je begrijpen. Die houden jullie dus van mij tegoed!

Wilko
 
Hey Wilko,

Supermonster is dit wagentje geworden.
Ik zou er zo een ritje willen mee maken (mocht het mogelijk zijn natuurlijk ;))

En proficiat met het behalen van de eindmeet ermee, doet altijd deugd hé, om het te kunnen bewonderen...

Kijk al uit naar je volgende afgewerkt product ;)

Groeten,
Beyond
 
Mooi eindresultaat :) en dan nog in korte tijd, doe zo voort zou ik zeggen :)
 
Weer eens een mooi product voor in de vitrine Wilko ^^

Vraagje van welk merk heb je de vernis gebruikt want hij glim goed.

Ron
 
Bedankt voor de complimenten! ^^ Doet me erg goed!^^

Ron: Ik heb blanke lak van Tamiya gebruikt uit een spuitbus. Is wel een duur goedje, maar het geeft ook een prachtig resultaat. Ik heb blanke lak geprobeerd van Dupli-Color, maar dat goedje kan me niet bekoren. De Metallic-lak van Dupli-Color daarentegen weer wel. (Het azuurblauw van dit karretje is van Dupli-Color) En de blanke lak van Tamiya kun je prima over de metallic-lak van Dupli-Color spuiten zonder problemen.
Ach, zo hier en daar wat geprobeerd met lakken en verschillende merken tegelijk op 1 model. Heeft voor een aantal problemen gezorgd, maar in dit geval ging het super! En bij die Tamiya lak kun je inderdaad rustig je 8) opzetten!;)

Wilko
 
Aha Tamiya vernis, wel duur maar wel goed in ieder geval.

Ron
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan